eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH

Dane wykonawcy:

GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH
Pana Tadeusza 17/65
10-460 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2010



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

261 476 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH, najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH zamówień to 261 476,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2010 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 211 700,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przetargu, którego przedmiotem było Kompleksowe opracowanie miesięcznika GDDKiA Kurier Drogowy oraz druk i dostawa do Centrali GDDKiA i oddziałów terenowych GDDKiA miesięcznika Kurier Drogowy w styczniu i lutym 2010r..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 49 776,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Kompleksowa, bieżąca obsługa redakcyjna i graficzna istniejącego portalu www.drogizaufania.pl, należącego do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Przetarg ogłoszony był przez Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.


Liczba udzielonych firmie GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2010 2 261 476,00 PLN 1
RAZEM: 2 261 476,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 261 476,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 261 476,00 zł).

Lista przetargów, w których firma GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-07-27 Warszawa

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Usługi

Kompleksowa, bieżąca obsługa redakcyjna i graficzna istniejącego portalu www.drogizaufania.pl, należącego do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
49 776,00 PLN
2010-01-19 Warszawa

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Usługi

Kompleksowe opracowanie miesięcznika GDDKiA Kurier Drogowy oraz druk i dostawa do Centrali GDDKiA i oddziałów terenowych GDDKiA miesięcznika Kurier Drogowy w styczniu i lutym 2010r.
211 700,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GRZEGORZ PAWLAK AGENCJA USŁUG MEDIALNYCH najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 261 476,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.