eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski

Dane wykonawcy:

AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski
Osiedlowa 25
33-800 Brzesko
woj. małopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2011



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

15 000 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski, najczęściej zlokalizowane były w województwie małopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski zamówień to 15 000,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Małopolskie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 10 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Małopolskie przetargu, którego przedmiotem było Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przedsięwzięcia Polska Prezydencja w Unii Europejskiej - szansą dla Województwa Małopolskiego i Subregionu Tarnowskiego odbywającego się w dniach 26 czerwca - 28 listopada 2011 r..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 5 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przedsięwzięcia Poznajcie Najlepsze Smaki Regionu Tarnowskiego odbywającego się w terminie 15 października - 30 listopada 2011 roku w Tarnowie. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Małopolskie.


Liczba udzielonych firmie AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2011 2 15 000,00 PLN 1
RAZEM: 2 15 000,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 15 000,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Kraków (2 przetargi na łączną kwotę 15 000,00 zł).

Lista przetargów, w których firma AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-10-13 Kraków

Województwo Małopolskie
Usługi

Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przedsięwzięcia Poznajcie Najlepsze Smaki Regionu Tarnowskiego odbywającego się w terminie 15 października - 30 listopada 2011 roku w Tarnowie.
5 000,00 PLN
2011-06-22 Kraków

Województwo Małopolskie
Usługi

Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przedsięwzięcia Polska Prezydencja w Unii Europejskiej - szansą dla Województwa Małopolskiego i Subregionu Tarnowskiego odbywającego się w dniach 26 czerwca - 28 listopada 2011 r.
10 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA PUBLIC RELATIONS Andrzej Mirosław Kowalski najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 15 000,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.