Dane wykonawcy:
CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA
Podchorążych 5/1a
53-320 Wrocław
woj. dolnośląskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2015
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
5
Łączna wartość
wygranych przetargów
54 341 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA, najczęściej zlokalizowane były w województwie dolnośląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA zamówień to 54 341,40 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2013 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Narodowe Forum Muzyki.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 34 194,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Narodowe Forum Muzyki przetargu, którego przedmiotem było PUBLIKACJA REKLAM W CO JEST GRANE - BEZPŁATNYM INFORMATORZE KULTURALNYM KOLPORTOWANYM W REGIONIE WROCŁAWSKIM (STRONA WYDAWCY WWW.COJESTGRANE.PL)..
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 337,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Kampania promocyjna projektu Pośpiewaj mi mamo, pośpiewaj mi tato Przetarg ogłoszony był przez Narodowe Forum Muzyki.
Liczba udzielonych firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2015 | 1 | 34 194,00 PLN | 1 |
2014 | 2 | 12 177,00 PLN | 1 |
2013 | 2 | 7 970,40 PLN | 1 |
RAZEM: | 5 | 54 341,40 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (5 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 54 341,40 zł). Przetargi, w których wygrywa firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Wrocław (5 przetargów na łączną kwotę 54 341,40 zł).
Lista przetargów, w których firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2015
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2015-05-20 | Wrocław Narodowe Forum Muzyki |
Usługi PUBLIKACJA REKLAM W CO JEST GRANE - BEZPŁATNYM INFORMATORZE KULTURALNYM KOLPORTOWANYM W REGIONIE WROCŁAWSKIM (STRONA WYDAWCY WWW.COJESTGRANE.PL). |
34 194,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 34 194,00 zł. |
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-06-10 | Wrocław Narodowe Forum Muzyki |
Usługi Kampania promocyjna wydarzeń Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie |
9 840,00 PLN |
2014-01-20 | Wrocław Narodowe Forum Muzyki |
Usługi Kampania promocyjna projektu Pośpiewaj mi mamo, pośpiewaj mi tato |
2 337,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 12 177,00 zł. |
Rok 2013
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2013-11-20 | Wrocław Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego |
Usługi Kampania promocyjna Gali Noworocznej i koncetów noworocznych w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie |
3 075,00 PLN |
2013-10-17 | Wrocław Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego |
Usługi Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie |
4 895,40 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 7 970,40 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.