eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Dane wykonawcy:

AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Por. Antoniego Stawarza 2/2
30-540 Kraków
woj. małopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2013



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

1

Łączna wartość
wygranych przetargów

2 583 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, najczęściej zlokalizowane były w województwie opolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA zamówień to 2 583,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2013 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 2 583,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki przetargu, którego przedmiotem było Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 583,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1 Przetarg ogłoszony był przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.


Liczba udzielonych firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2013 1 2 583,00 PLN 1
RAZEM: 1 2 583,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na dostawy (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 2 583,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Materiały reklamowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Opole (1 przetarg na łączną kwotę 2 583,00 zł).

Lista przetargów, w których firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-05-02 Opole

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Dostawy

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1
2 583,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 2 583,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.