eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Płock: Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi
Numer ogłoszenia: 99984 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, fax 024 2627764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 200 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 150 godz. Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 120 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 3.Wykaz sprzętu; 4.Doświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Plock, ul. Bielska 59.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Plock, ul. Bielska 59, V-piętro, pokój 506.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 200 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za wykonaną rzeczywistą ilość godzin pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy: Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 150 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za wykonaną rzeczywistą ilość godzin pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy nr 3 w Gąbinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych kosiarkami rotacyjnymi na terenie działania Bazy: Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 120 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za wykonaną rzeczywistą ilość godzin pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.