To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji opiekuna w procesie inkubacji przedsiębiorstwa typu startup w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów.
Numer ogłoszenia: 754S - 2017; data zamieszczenia: 24.02.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126907 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny, Ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 794 38 12 12, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji opiekuna w procesie inkubacji przedsiębiorstwa typu startup w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji opiekuna w procesie inkubacji przedsiębiorstwa typu startup w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zmówienia podzielony został na sześć części, w ramach których Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część nr 1: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie jednego przedsiębiorstwa typu startup, Część nr 2: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup, Część nr 3: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup, Część nr 4: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup, Część nr 5: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie trzech przedsiębiorstw typu startup, Część nr 6: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie trzech przedsiębiorstw typu startup, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowe zasady realizacji oraz wszelkich rozliczeń w zakresie zamawianych usług przedstawione zostały w istotnych postanowieniach umowy z Wykonawcą w załączniku nr 9 do SIWZ. 5. Szacowana przez Zamawiającego kwota realizacji ww. zamówienia wynosi 150,00 zł brutto za 1 godzinę pracy opiekuna w procesie inkubacji przedsiębiorstwa typu startup (1 godzina = 60 minut). 6. Do udziału w procesie inkubacji w ramach ww. projektu dopuszczone zostaną nowoutworzone przedsiębiorstwa w formie spółki kapitałowej. 7. Zamawiający zakłada, że w ramach realizacji ww. projektu w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym w procesie inkubacji będzie uczestniczyło 13 przedsiębiorstw typu startup. Przedsiębiorstwa będą zarejestrowane na terytorium województwa warmińsko - mazurskiego lub podlaskiego. Miejsce inkubacji przedsiębiorstw: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny (10-683 Olsztyn, ul. Władysława Trylińskiego 2). 8. Prace nad rozwojem nowych pomysłów biznesowych w ramach ww. projektu będą obejmowały niezbędne działania mające na celu rozwój pomysłów tak, aby mogły być one ostatecznie przygotowane w formie innowacyjnego produktu w postaci zweryfikowanego rynkowo MVP (tj. produktu o minimalnej koniecznej funkcjonalności) oraz przygotowanie na jego podstawie rentownego, skalowalnego i powtarzalnego modelu biznesowego zwiększającego szanse na sukces rynkowy. 9. Proces inkubacji służył będzie rozwojowi przedsiębiorstwa typu startup do następującego etapu: a) gotowość do pierwszej sprzedaży, b) uporządkowana sytuacja prawna i organizacyjna, c) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w umiejętności posługiwania się zwinnymi, nowoczesnymi metodykami zarządzania (Lean Startup - Customer Development-Design Thinking), d) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu i promocji, oraz m.in. z zakresu tworzenia identyfikacji korporacyjnej ochrony własności intelektualnej przedsiębiorstwa, e) kompletne osobowo lub z rozpoznanymi potrzebami rekrutacyjnymi, f) zdefiniowana grupa docelowa klientów i dopasowany do ich potrzeb produkt w postaci ww. MVP, g) gotowe do przyjęcia zewnętrznego finansowania dalszego rozwoju produktu, h) posiadające komplet standardowej dokumentacji inwestorskiej oraz umiejętności potrzebne do przeprowadzenia prezentacji inwestorskiej. 10. Proces inkubacji prowadził będzie przedsiębiorstwo typu startup poprzez kolejne, wzajemnie wspierające się etapy, tj.: a) określenie potrzeb osobowych przedsiębiorstwa (teambulding - zbadanie mocnych i słabych stron pomysłodawcy - zespołu pomysłodawców oraz wskazanie najpilniejszych potrzeb rekrutacyjnych), b) zdefiniowanie produktu, który przedsiębiorstwo ma zaoferować klientom oraz określenie kształtu jego pierwszej iteracji, która trafi na rynek, tj. ww. MVP, c) określenie specjalistycznych potrzeb w zakresie rozwoju produktu do postaci MVP, d) zapoznanie pomysłodawcy - zespołu pomysłodawców z metodykami zarządzania: Lean Startup, Customer Development, Design Thinking, e) wyposażenie pomysłodawcy - zespołu pomysłodawców w wiedzę dot. procesów oraz narzędzi sprzedażowych, marketingowych i promocyjnych dopasowanych do specyfiki rozwijanego produktu oraz w wiedzę w zakresie tworzenia identyfikacji korporacyjnej i zarządzania własnością intelektualną firmy, f) przedstawienie zagadnień dot. sposobów zewnętrznego finansowania dalszego rozwoju produktu, adekwatnych do sytuacji inkubowanego przedsiębiorstwa, g) spotkania z mentorami branżowymi, którzy wspierać będą proces rozwoju produktu. 11. Prace nad rozwojem nowych pomysłów biznesowych w ramach ww. projektu prowadzone będą na podstawie tzw. indywidualnych programów inkubacji przygotowanych dla każdego przedsiębiorstwa typu startup. 12. Proces inkubacji będzie się składał z usług podstawowych i specjalistycznych dobranych do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa typu startup 13. Indywidualny program inkubacji przedsiębiorstwa typu startup trwał będzie min. 2 miesiące. 14. Usługi świadczone w ramach programu inkubacji na rzecz przedsiębiorstw typu startup będą świadczone w oparciu o standardy świadczenia usług określone dla ośrodków innowacji Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji opiekuna w procesie inkubacji przedsiębiorstwa typu startup w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie jednego przedsiębiorstwa typu startup
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I NOWYCH TECHNOLOGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I NOWYCH TECHNOLOGII SP. Z O.O.
- Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii, ul. Kajki 3/1, 10-166 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1912,90
Oferta z najniższą ceną: 1912,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2232,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Science Point, ul. Elektryczna 1/3 lok. 216, 15-080 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1872,00
Oferta z najniższą ceną: 1872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Effective sp.zo.o.,, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1848,00
Oferta z najniższą ceną: 1848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1912,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Science Point, ul. Elektryczna 1/3 lok. 216, 15-080 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1872,00
Oferta z najniższą ceną: 1872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1968,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Effective sp. z o.o., ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1776,00
Oferta z najniższą ceną: 1776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pełnienie funkcji opiekuna w zakresie dwóch przedsiębiorstw typu startup.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Science Point, ul. Elektryczna 1/3 lok. 216, 15-080 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1872,00
Oferta z najniższą ceną: 1872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2976,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.