eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Dostawa wraz z montażem ekspozycji wystawowych stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku kręgielni realizowanego w ramach zadania Żyrardów miasto tkaczy i wizjonerów - program Dziedzictwo Kulturowe - priorytet Wspieranie działań muzealnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Żyrardów: Dostawa wraz z montażem ekspozycji wystawowych stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku kręgielni realizowanego w ramach zadania Żyrardów miasto tkaczy i wizjonerów - program Dziedzictwo Kulturowe - priorytet Wspieranie działań muzealnych.
Numer ogłoszenia: 99962 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Żyrardowie , Plac Jana Pawła II 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 30 54, faks 46 855 35 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem ekspozycji wystawowych stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku kręgielni realizowanego w ramach zadania Żyrardów miasto tkaczy i wizjonerów - program Dziedzictwo Kulturowe - priorytet Wspieranie działań muzealnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem ekspozycji wystawowych stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku kręgielni realizowanego w ramach zadania Żyrardów miasto tkaczy i wizjonerów - program Dziedzictwo Kulturowe - priorytet Wspieranie działań muzealnych. 1 ELEMENT 1- wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 13, wymiary: 412 x 60 x 260h cm szt.1; 2 ELEMENT 2 i 3 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 14,wymiary: 190x100x260h cm szt. 2; 3 ELEMENT 5 - gablota na rzeźbę - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 15, wymiary: 40x40x140h cm szt. 1; 4 ELEMENT 4 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 20, wymiary: 250x131x260h cm szt.1; 5 PREZENTER PRZEWIJANY - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 18, wymiary:200x150cm szt. 3; 6 PREZENTER NA KARTY POCZTOWE - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 17, wymiary: 30x120cm szt. 1; 7 ELEMENT 6 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 25 i 26, wymiary: 200x20x200h cm szt. 1; 8 ELEMENT 7 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 27, wymiary: 150x40x70h cm szt 1; 9 ELEMENT 9 - WITRYNA wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 29 i 30, wymiary: 798x223x350h cm szt. 1; 10 ELEMENT 10 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 31, wymiary: 206x230h cm szt. 1; 11 ELEMENT 8 - wykonanie wg rysunku szczegółowego Nr 28, wymiary: 580x50x280h cm szt. 1; 12 ŁAWKA -wykonanie wg załączonego rysunku przez zamawiającego w SIWZ szt. 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielość zamówień uzupełniających przewiduje się w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 30.17.10.00 - Maszyny do datowania i numerowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, ocena warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (02.01.2009-31.12.2011r), jeżeli okres działalności krótszy to w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli stylowych lub mebli ekspozycyjnych, każda o wartości nie mniejszej niż 75000 zł brutto; potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego; ocena warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena warunku zgodna z formułą spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, b) konieczności zamiany w przedmiocie zamówienia, o ile ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w pkt 4 SIWZ w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, d) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, e) zmiany w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć a jest ona korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, f) zmiany innych postanowień umowy związanych z postępem Projektu, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego, każdorazowo adekwatnie do zmian wynikających z założeń Projektu. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonywania części umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyglądu wykończenia mebli.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury w Żyrardowie, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II Nr 3, pokój nr 12 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Centrum Kultury w Żyrardowie, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II Nr 3, pokój nr 12 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu umowy realizowane jest w ramach zadania Żyrardów miasto tkaczy i wizjonerów, Programu: Dziedzictwo kulturowe, Priorytetu: Wspieranie działań muzealnych współfinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.