eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap II {parter} w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. ul. Stawisińskiego 7 w Toruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Toruń: Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap II {parter} w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. ul. Stawisińskiego 7 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 542S - 2017; data zamieszczenia: 10.02.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47421 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap II {parter} w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. ul. Stawisińskiego 7 w Toruniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty budowlane: - wyniesienie sprzętu oraz mebli z remontowanych pomieszczeń, - demontaż stolarki drzwiowej, - skucie istniejącej posadzek z płytek, rozebranie istniejącego podkładu betonowego, - rozebranie istniejących okładzin ściennych, - wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych, - wykonanie posadzki cementowej z oraz izolacji poziomych z taśmami i uszczelnieniami systemowymi, - ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie robót malarskich, - wniesienie i montaż sprzętu oraz mebli, - wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek, 2) demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wraz z armaturą i osprzętem, w zakresie określonym w projekcie budowlanym; z przejściami przewodów przez strop parter/piwnica i wpięciem do istniejących instalacji na poziomie piwnic, 3) demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji kanalizacji technologicznej i sanitarnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym; z przejściami przewodów przez strop parter/piwnica i wpięciem do istniejących instalacji na poziomie piwnic, 4) wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej w zakresie określonym w projekcie budowlanym - układy rozproszone, 5) demontaż istniejącej instalacji i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, {instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia} wraz z rozbudową tablicy T-5, w zakresie określonym w projekcie budowlanym oraz wpięcie obwodów pozostających bez zmian do tablicy T-5 po rozbudowie, 6) demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż nowego wyposażenia technologicznego {I piętro, parter} zgodnie z projektem technologicznym, - pozycje : 1.10, 1,14, 1.18, - pozycje : 2.1 do 2.4, - pozycje : 5.1 do 5.6, - pozycje : 7.1 do 7.9, - montaż pozostałych istniejących urządzeń. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez >>Pracownię Projektową ARCHI-TEC<<; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REST Sp.J. Kowalski, Rydlichowski Pl. F. Skarbka 4, 87-100 Toruń, Pl. F. Skarbka 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 164700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 549406,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.