eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-06

Gdańsk: Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej.
Numer ogłoszenia: 486S - 2017; data zamieszczenia: 06.02.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124407 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisu centrali telefonicznej zlokalizowanej w Centrum Medycyny Inwazyjnej Zamawiającego, w okresie 48 miesięcy. 2.Konfiguracja sprzętowa centrali będącej przedmiotem usługi określona została w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1)Reakcji na zgłoszenie awarii i usuwanie ich zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2)Telefonicznego doradztwa technicznego dla personelu Zamawiającego w czasie godzin pracy Zamawiającego, 3)Zapewnienia we własnym zakresie bazy części zamiennych, niezbędnych do natychmiastowej reakcji na awarie zgłaszane przez Zamawiającego. 4)Wykonania przez Wykonawcę raz w roku testu zasilania awaryjnego Centrali i podzespołów (siłownia oraz zestaw akumulatorów) polegającego na kontrolowanym przełączeniu Centrali i podzespołów na pełne zasilanie awaryjne i weryfikację stabilności działania. 5)Wykonania przez Wykonawcę aktualizacji do najnowszej wersji posiadanego przez Zamawiającego systemu taryfikacyjnego Intelix (IBB ver 4.04) oraz rozbudować ten system o moduł Billing On-line dla 500 użytkowników. 4.Zamawiający wymaga, aby serwis centrali telefonicznej odbywał się zgodnie z procedurami serwisowymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania 24 godzinnego helpdesku, do przyjmowania zgłoszeń serwisowych, czynnego w trybie 24/7/365, oferującego: 1)pełne wsparcie i diagnostykę zdalną, 2)usuwanie uszkodzeń systemu telekomunikacyjnego w miejscu instalacji systemu przez wymianę lub naprawę sprzętu. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał następujące warunki brzegowe serwisu: 1)Awaria krytyczna (wszelkie krytyczne defekty i uszkodzenia, które spowodowały lub spowodują całkowitą niesprawność systemu lub przerwę w działaniu więcej niż 25% numerów wewnętrznych): czas reakcji max. 2 godziny, usunięcie awarii max. 12 godzin. 2)Awaria niekrytyczna (każde pogorszenie funkcjonalności lub wydajności mające cechy uszkodzenia, awarii lub defektu inne niż awaria krytyczna): czas reakcji max. 4 godziny, usunięcie awarii max. 48 godzin 3)Pozostałe problemy z pojedynczymi funkcjami nie mające znamion uszkodzenia lub awarii: czas reakcji max. 2 dni, usunięcie problemu max. 14 dni. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprint S.A., Jagiellończyka 26, 10-062 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 283392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283392,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.