eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Świerklanach przy ul. 3 Maja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Jankowice: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Świerklanach przy ul. 3 Maja
Numer ogłoszenia: 9993 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Świerklanach przy ul. 3 Maja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, z których dolna mieści salę klubową oraz wszelkie pomieszczenia pomocnicze, natomiast górna kondygnacja wyniesiona 2,55 m ponad płytę boiska, mieści właściwe zaplecze sportowe. Budynek tworzą dwie bryły zestawione pod kątem spięte łącznikiem komunikacyjnym. Ustawienie bryły pod kątem dopasowano do kierunku południowo - wschodniej granicy parceli. Budynek posiada trzy wejścia. Wejście główne zaprojektowano na poziomie parteru od strony parkingu (strona wschodnia). Na poziomie piętra zaprojektowano wyjście dla sportowców na teren boiska za pomocą schodów. Trzecie wejście, od strony północnej, prowadzi do części gospodarczo - technicznej Pod względem funkcjonalnym budynek podzielono na kilka stref. Na parterze znajduje się część ogólnodostępna oraz część gospodarczo - techniczna. Część ogólnodostępna to obszerny hall główny, sala klubowa z zapleczem sanitarnym oraz zespół pomieszczeń do przechowywania i prania odzieży sportowej, pomieszczenie socjalne pracowników oraz kuchnia pracownicza zlokalizowane wzdłuż korytarza. Część gospodarczo - techniczna to, pomieszczenia gospodarcze oraz kotłownia gazowa. Na piętrze budynku znajdują się dwie strefy. Pierwszą strefę tworzą pomieszczenia zgrupowane wokół hallu oraz dostępne z klatki schodowej: szatnie damska i męska dla sędziów z łazienkami, pokój trenera, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie biurowe z funkcją pokoju narad, pomieszczenie pierwszej pomocy z punktem aptecznym oraz toalety ogólnodostępne. Drugą strefę tworzą cztery zespoły szatniowe dla sportowców, zgrupowane wzdłuż korytarza dostępnego poprzez hall. ZAKRES ROBÓT: - wykonanie przyłącza do budynku sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej - wykonanie przyłącza gazowego - wykonanie przyłącza energetycznego - rozbiórka fragmentu ogrodzenia od strony zachodniej parceli - budowa budynku zaplecza sportowego wg projektu wykonawczego - budowa chodników, - wykonanie miejsca na gromadzenie odpadów stałych - wykonanie ukształtowania terenu (wykonanie skarp, obsianie trawników) - wykonanie piłkochwytu z furtką - porządkowanie terenu. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO BUDYNKU Powierzchnia zabudowy Pz = 424,50 m2 Powierzchnia netto parteru Pn = 295,84m2 Powierzchnia netto piętra Pn = 355,00 m2 Powierzchnia użytkowa podstawowa parteru Pu = 64,54 m2 Powierzchnia użytkowa pomocnicza parteru Pu = 129,68 m2 Powierzchnia usługowa parteru Pg = 13,47 m2 Powierzchnia ruchu parteru Pr = 88,15 m2 Powierzchnia użytkowa podstawowa piętra Pu = 223,57 m2 Powierzchnia użytkowa pomocnicza pietra Pu = 42,65 m2 Powierzchnia ruchu pietra Pr = 88,79 m2 Powierzchnia całkowita Pc = 790,04 m2 Powierzchnia konstrukcji Pk = 139,20 m2 Kubatura brutto V = 2718 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane 70 000,00 zł (słownie:SiedemdziesiątTysięcyZł 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniać warunki udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegające na budowie i/lub przebudowie kubaturowego obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto za każde zadanie; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełniania warunku dot. w/w doświadczenia zawodowego, z których wynikałoby, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy posiadającego ważne uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, wpisanego aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna spośród z nich posiada odpowiednie uprawnienie budowlane oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (uprawnienia budowlane według aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadajace im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności). UWAGA - W sytuacji, gdy Wykonawcy będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, zostaną dopuszczeni do postępowania, jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że zostaną im on udostępniony. Ocena zostanie dokonana na podstawie komisyjnego przeanalizowania dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowanu według formuły: spełnia-nie spełnia z uwględnieniem zastosowania odpowiednich przepisów ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do ofert winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złozyć ofertę zgodną z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ (formularz oferty). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzajace spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które wyszczególniono poniżej: 1. Formularz oferty - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika do SIWZ; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku dot. doświadczenia zawodowego, z których wynikałoby, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba posiada odpowiednie ważne uprawnienie budowlane oraz jest aktualnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 7. Zaparafowany projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik SIWZ; 8. Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadmi opisanymi w SIWZ; 9. Harmonogram rzeczowo-finasowy płatności miesięcznych uwzględnieniający fakt, iż w w roku 2009 r. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 1 600 000,00 zł brutto; 10. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklańskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 16 i 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklańskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 16 i 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.