eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa nawierzchni dziedzińca Nr 1 i Nr 2 przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Łódź: Przebudowa nawierzchni dziedzińca Nr 1 i Nr 2 przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 99929 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, fax 042 6641112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dziedzińca Nr 1 i Nr 2 przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 1 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi (CPV 45213312-3 parkingi) wraz z odwodnieniem nawierzchni (CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne); 2) przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 1 Urzędu Miasta Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi (CPV 45213312-3 parkingi) wraz z odwodnieniem nawierzchni (CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne); 3) przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 2 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi (CPV 45213312-3 parkingi) wraz z odwodnieniem nawierzchni (CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego: 1) Projektu przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 1 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi obejmującego: a) projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, b) przedmiar robót zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, c) projekt budowlany przebudowy nawierzchni dziedzińca, d) przedmiar robót przebudowy nawierzchni dziedzińca, e) projekt budowlany odwodnienia nawierzchni dziedzińca, f) przedmiar robót odwodnienia nawierzchni dziedzińca, g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącego załącznik Nr 1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ; 2) Projektu przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 1 Urzędu Miasta Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi obejmującego: a) projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, b) przedmiar robót zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, c) projekt przebudowy nawierzchni dziedzińca, d) przedmiar robót przebudowy nawierzchni dziedzińca, e) projekt budowlany odwodnienia nawierzchni dziedzińca, f) przedmiar robót odwodnienia nawierzchni dziedzińca, g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącego załącznik Nr 1B do SIWZ; 3) Projektu przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 2 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi obejmującego: a) projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, b) przedmiar robót zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, c) projekt budowlany przebudowy nawierzchni dziedzińca, d) przedmiar robót przebudowy nawierzchni dziedzińca, e) projekt budowlany odwodnienia nawierzchni dziedzińca, f) przedmiar robót odwodnienia nawierzchni dziedzińca, g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącego załącznik Nr 1C do SIWZ. 5. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców; 2) do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego. 6. Roboty muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający ciągłości pracy Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi i Urzędu Miasta Łodzi. 7. Zamawiający dopuszcza etapowanie prac, z którym będzie się wiązać możliwość odbioru częściowego robót oraz zapłaty odpowiedniej części wynagrodzenia: 1) etap I - wykonanie przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 1 przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi wraz z odwodnieniem nawierzchni; 2) etap II - wykonanie przebudowy nawierzchni dziedzińca Nr 2 przy pl. Komuny Paryskiej 5 w Łodzi wraz z odwodnieniem nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Kwotę wadium ustala się na 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: KREDYT BANK S.A. II Oddział w Łodzi 10150015461215400153730000. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty, w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną realizację w zakresie robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 800 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem rodzaj robót rozumie się budowę, przebudowę, remont nawierzchni dróg lub parkingów; 6) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożona w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożona w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum jedną realizację w zakresie robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 800 000,00 zł brutto robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 8. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które w imieniu wykonawcy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - złożona w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 10 i 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty wymienione w punktach 10-12 powinny być wystawione w terminach podanych odpowiednio w punktach 2-5. 14. Dokumenty wskazane w punktach 10 - 12 należy przedłożyć w tłumaczeniu na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, I piętro, budynek E, pokój 130/131..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat Wydziału Organizacji, Nadzoru i Kontroli, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, budynek C, pokój nr 103..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.