eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I EtapBudowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 99916 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Knurów: Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I Etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502634-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 308, faks 32 2351521, 3392292, e-mail zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I Etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie I Etapu zadania, tj.: budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie (droga klasy Z) o długości ok. 900 mb, o szerokości 7 m, z pasami postojowymi o szerokości 3m, ścieżką rowerową o szerokości 2,5 m, chodnikiem o szerokości 1,5 m wraz z oświetleniem i odwodnieniem, a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 - podłoże G4), w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, a.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, a.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, a.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm a.6) warstwa ulepszonego podłoża min. 30 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 - osuszenie gruntu), w tym: b.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub 4 cm, b.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, b.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, b.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, b.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm, b.6) warstwa ulepszonego podłoża grub. 40 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej wraz z podbudową, w tym: c.1) warstwa ścieralna z asfaltobetonu grub. 4 cm, c.2) podbudowa tłuczniowa grub. 22 cm, c.3) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, d) wykonanie nowej nawierzchni chodników z podbudową, w tym: d.1) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm, d.2) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, d.3) podbudowa tłuczniowa grub. 15 cm, d.4) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, e) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: e.1) wpusty uliczne O 500 z uchylną kratą i koszami - 34 kpl., e.2) studnie kanalizacji deszczowej O 1500 - 21 kpl., e.3) studnie kanalizacji deszczowej O 1200 - 15 kpl., e.4) studnie kanalizacji deszczowej O 1000 - 2 kpl., e.5) studzienki drenarskie O 315 - 11 kpl, e.6) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 630, e.7) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 500, e.8) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 400, e.9) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315, e.10) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 160, e.11) przykanaliki z rur PVC O 200, e.12) drenaż z rur PVC O 125/113, f) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: f.1) słupy oświetleniowe o wysokości 8 m z wysięgnikiem łukowym, na fundamencie betonowym, wraz z oprawami LED - 44 szt., f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, g) wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, itp.), 2) wykonanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę (w miarę potrzeb), 3) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233120-6, 45112700-2, 45231300-8, 45231400-9, 45232200-4, 45316100-6, 45231600-1, 45233290-8, 45236000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5423923.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A., drogi@pruim.gliwice.pl, ul. Nad Bytomką 1, 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4724640.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4724640.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7561013.86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: oświetlenie uliczne, część elektroenergetyczna - przebudowa lini SN, część elektroenergetyczna - wymiana łańcuchów izolatorowych 110kV, kanał technologiczny
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.