eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 99910 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Stąporków: Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 503588-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, krajowy numer identyfikacyjny 53020600000, ul. ul. Piłsudskiego , 26220 Stąporków, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 741 122, faks 413 741 860, e-mail inwestycje@staporkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BIN.271.1.2017.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie. Przebudowa będzie polegać na: - poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach na kondygnacjach nadziemnych z 0,90m do 1,0m, - wymianie drzwi wewnętrznych, - wymianie drzwi wejściowych, - odnowieniu schodów i korytarzy - wymiana płytek, gładź, malowanie ścian, - odnowieniu schodów wejściowych i ścianek w ich obrębie, - dostosowaniu istniejących pomieszczeń sanitarnych (WC) do przepisów bhp i warunków technicznych (szerokość przejść wzdłuż kabin oraz wymiana kabin) wraz z przebudową i wymianą instalacji sanitarnej w łazienkach z dostosowaniem na parterze WC dla osób niepełnosprawnych ( wyburzenie istniejących ścianek działowych w pomieszczeniach WC, a w ich miejsce montaż systemowej zabudowy), - wymianie urządzeń sanitarnych, - zaadoptowaniu pomieszczenia w piwnicy na jadalnie dla pracowników urzędu ( pomieszczenia 0/5, 0/6 ), - budowie szybu windowego, oraz montażu windy przystosowanej do dla osób niepełnosprawnych, - zabudowaniu klatek schodowych ze względu na warunki p.poż., - zaadoptowaniu pomieszczeń na parterze na punkt obsługi interesanta ( pomieszczenie 1/18 ) - wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 1/19 i 1/18 oraz pomieszczeniami 1/2 i 1/19 ( inwentaryzacja rys. I-02), - zaadoptowaniu pomieszczenia na parterze na pomieszczenia "Kasy" ( pomieszczenia1/13 ), - montażu klimatyzacji II piętro, - przebudowie instalacji elektrycznej oraz zmianie istniejącego oświetlenia na energooszczędne, - wymianie wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian, grzejników - wymianie tablic informacyjnych, - zamurowaniu okien w pomieszczeniach 0/4, 1/8, 2/7, - pogrubieniu ścianki działowej między pomieszczeniami 2/8 i 2/9 tzw. wyciszenie. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano-wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlano-wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: Organizacja robót - Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00, w dni wolne od pracy za zgodą Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. Prace prowadzone będą etapami poczynając od II piętra. przy zapewnieniu ciągłej pracy Urzędu Miejskiego. Wykonawca robót zabezpieczy oraz wyniesie i wniesie meble do remontowanych pomieszczeń lub jeżeli to nie jest możliwe zabezpieczy je tak aby nie uległy zniszczeniu lub zabrudzeniu. Wykonawca zabezpieczy dostawę mediów do nie przebudowywanych pomieszczeń. W przypadku potrzeby całkowitego, koniecznego do wykonania robót wyłączenia mediów, Wykonawca poinformuje Zamawiającego i inne instytucje znajdujące się w budynku Urzędu Miejskiego w terminie 7 dni przed tym wyłączeniem z podaniem okresu wyłączenia w godzinach. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć także: Wykonanie operatu powykonawczego (dziennik budowy, projekt powykonawczy, atesty - świadectwa- deklaracje zgodności, protokoły odbioru częściowe robót zanikających). Dokonanie odbioru windy przez Urząd Dozoru Technicznego oraz przeszkolenie pracowników Urzędu z obsługi windy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45100000-8, 45232000-2, 45300000-0, 45311200-2, 45313100-5, 45400000-1, 45332000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przesnaczyć na sfinansowane zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny ofety najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu cena złożonych ofert znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia kwotę 850 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.