eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › Przebudowa drogi wewnętrznej nr DWM-4 w Medyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Medyka: Przebudowa drogi wewnętrznej nr DWM-4 w Medyce
Numer ogłoszenia: 1044S - 2017; data zamieszczenia: 03.04.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107639 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 16 671 53 91, faks 16 671 53 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej nr DWM-4 w Medyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr DWM-4 w Medyce. Droga położona jest na działkach o numerach ewidencyjnych 255, 240, 233przez3 gmina Medyka, powiat przemyski, województwo podkarpackie. Wszystkie ww. działki są własnością Gminy Medyka. Zamierzeniem inwestycyjnym objęty jest odcinek drogi o długości ok. 0,440 km, którego początek zlokalizowany jest przy granicy pasa drogowego, na skrzyżowaniu z drogą powiatową (działka 257). Koniec odcinka znajduje się na drodze gminnej (działka nr 231). Opis stanu istniejącego: Droga gminna DWM-4 na odcinku objętym zamierzeniem inwestycyjnym usytuowana jest w pasie drogowym, którego szerokość jest zmienna i wynosi od 4 m do 5 m. W istniejącym pasie drogowym usytuowana jest nawierzchnia szutrowa o szerokości ok. 2,5 m z obustronnymi poboczami gruntowymi. W przekroju podłużnym droga posiada bardzo płaski przebieg. Opis zamierzeń projektowych. Ogólny zakres robót obejmuje: - wykonanie nawierzchni bitumicznej o szer. 3,0 m - wykonanie poboczy z materiału kamiennego o szer. 0,5 m - wykonanie jednostronnego cieku z korytek betonowych typu trójkątnego szer. 0,5 m Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w Przedmiarze Robót stanowiącym integralną część dokumentacji projektowej inwestycji. Zakres planowanych robót w całości mieści się w granicach pasa drogowego w związku z tym inwestycja realizowana będzie w trybie zgłoszenia robót budowlanych na postawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi - Kategoria drogi droga gminna; - Klasa drogi D (droga dojazdowa) - Szerokość jezdni: 3,00 m - Szerokość pobocza 0,50 m - Kategoria ruchu KR1 - Dopuszczalny nacisk 100 kN na oś Konstrukcje nawierzchni Konstrukcja nawierzchni jezdni została zaprojektowana w oparciu o Katalog Konstrukcji Nawierzchni z Podbudową Stabilizowaną Katalitycznie w Technologii Consolid System opracowany w 2011 r. przez pracowników Katedry Dróg i Mostów Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej i posiadający Aprobatę Techniczną nr AT 2011-02- 2731 wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. Wg ww. Katalogu przyjęto typową konstrukcję nawierzchni Typ 20 dla podłoża gruntowego G3 i kategorii ruchu KR1 wg następującego układu warstw konstrukcyjnych: - 4 cm - w-wa ścieralna beton asfaltowy AC11S - 4 cm w-wa wiążąca beton asfaltowy AC11W - 40 cm - grunt ulepszony spoiwem drogowym o wytrzymałości RM=2,5 MPa Razem 48 cm Warstwy bitumiczne nawierzchni zostaną wykonane z betonu asfaltowego BA wg Wymagań Technicznych WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2008, zalecanych do stosowania na drogach publicznych przez Ministra Infrastruktury. Obramowanie jednostronne jezdni to korytka ściekowe typu trójkątnego posadowione na ławie z betonu C12 C15 z oporem. Pobocza jezdni należy utwardzić kruszywem łamanym niezwiązanym o uziarnieniu 0 - 31,5 mm na całej szerokości. Trasa i usytuowanie elementów drogi Trasę projektowanej jezdni należy wytyczyć zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Korytka typu trójkątnego należy wykonać zgodnie z zaprojektowaną niweletą drogi ze szczególną uwagą na minimalne pochylenie podłużne wynoszące 0,2 %. Rozwiązania projektowe w zakresie odwodnienia drogi. Odwodnienie przedmiotowego odcinka drogi zostało zapewnione poprzez zaprojektowane korytka ściekowe typu trójkątnego o odpowiednich spadkach podłużnych i zostaną przejęte przez istniejące rowy zlokalizowane w sąsiedztwie inwestycji. Wyprowadzenie wód opadowych poza teren inwestycji będzie realizowane na dotychczasowych zasadach tzn. poprzez istniejące rowy. Urządzenia infrastruktury technicznej. W miejscu skrzyżowania projektowanej nawierzchni drogi z istniejącymi liniami podziemnej infrastruktury technicznej, przed wykonaniem robót związanych ze stabilizacją podłoża, należy dokonać kontrolnych odkrywek przewodów w celu ustalenia dokładnej rzędnej ich posadowienia. W przypadku stwierdzenia zbyt płytkiego przebiegu przewodów i zagrożenia ich uszkodzenia w czasie mieszania gruntu, roboty w tych miejscach należy wykonać poprzez ręczną wymianę istniejącego gruntu na mieszankę gruntowo-spoiwową przygotowaną w wytwórni zewnętrznej. Dopuszcza się przygotowanie mieszanki na miejscu poprzez wymieszanie gruntu ze spoiwem w betoniarce lub w inny sposób uzgodniony z Inwestorem. Pokrywy studni kanalizacyjnych oraz zawory na linii wodociągowej i gazowej powinny być dostosowane do poziomu projektowanej nawierzchni jezdni lub terenu. Elementy oznakowania drogi Realizacja niniejszej inwestycji nie wymaga zmian w lokalizacji istniejącego oznakowania pionowego drogi. Zieleń przydrożna W pasie projektowanych robót nie występują drzewa i krzewy, które należałoby wyciąć i wykarczować. Roboty ziemne w pobliżu drzew rosnących przy granicy pasa drogowego należy prowadzić w sposób zapewniający ochronę bryły korzeniowej. Roboty ziemne i gospodarka gruntami oraz odpadami W ramach niniejszej inwestycji przewiduje się do wykonania niewielkie ilości robót ziemnych związanych z odpowiednim wyprofilowaniem terenu pod roboty związane ze stabilizacją gruntu. Grunty pozyskane z wykopów powinny być zagospodarowane w miejscach niedoboru gruntu. Przygotowane do stabilizacji podłoże powinno spełniać wymagania określone w WT-5 Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Wykonawca robót jest zobowiązany do przeprowadzenia szczegółowych badań podłoża gruntowego w celu ustalenia odpowiedniego składu mieszanki gruntowo-spoiwowej. Ilość otworów badawczych powinna być dostosowana do warunków terenowych. Odległość pomiędzy sąsiednimi otworami nie powinna przekraczać 200 metrów. Nie przewiduje się pozyskania gruntów z ukopów w pasie drogowym ani z terenu przyległego do drogi. Z pasa terenu przewidzianego do stabilizacji należy usunąć humus. Nadmiar humusu należy zagospodarować w pasie drogowym w sposób uzgodniony z Inwestorem lub przewieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Ochrona interesów osób trzecich Poszanowanie, występujących w obszarze oddziaływania, uzasadnionych interesów osób trzecich w przypadku niniejszej inwestycji polega na: 1. zapewnieniu dostępu do drogi z wszystkich posesji graniczących z pasem drogowym, które w chwili obecnej mają dostęp (zjazd) do przedmiotowej drogi; 2. przebudowie lub zabezpieczeniu urządzeń infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym, które kolidują z projektowaną inwestycją; Wykonawca robót jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności w czasie prowadzenia robót sprzętem mechanicznym w pobliżu istniejących urządzeń Przebudowa drogi gminnej nr DWM-4 w Medyce Opis techniczny 5 infrastruktury technicznej. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Kierownik Budowy jest zobowiązany do oznaczenia w pasie prowadzenia robót, przebiegu istniejących podziemnych linii infrastruktury technicznej oraz do powiadomienia pracowników i operatorów sprzętu budowlanego o sposobie oznaczenia tych linii. Realizacja inwestycji nie ogranicza możliwości korzystania z sieci medialnych usytuowanych w pasie drogowym oraz nie powoduje konieczności rozbiórki lub przebudowy innych obiektów budowlanych niezwiązanych z infrastrukturą drogową w tym, bram i ogrodzeń posesji. Organizacja i bezpieczeństwo ruchu drogowego Przyjęte rozwiązania projektowe nie wymagają zmiany oznakowania drogi. Istniejące oznakowanie pionowe należy chronić przed zniszczeniem w czasie prowadzenia robót. Ograniczenia wynikające z prowadzonych robót wyrażone znakami drogowymi powinny odzwierciedlać faktyczny stan na drodze. W miarę postępu robót oznakowanie tymczasowe powinno być przestawiane. W przypadku przerw w prowadzeniu robót oznakowanie tymczasowe powinno odzwierciedlać faktyczny stan zagrożenia na drodze. Nie należy wprowadzać ograniczeń w nieuzasadnionych przypadkach. Znaki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu zastosowane do oznakowania robót powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym przez cały okres trwania robót. Znaki i urządzenia uszkodzone powinny być niezwłocznie wymienione na nowe. Po zakończeniu robót należy usunąć wszystkie znaki tymczasowe i przywrócić dotychczasową organizację ruchu. Dane o formach ochrony zabytków Na terenie inwestycji ani w jej bezpośrednim sąsiedztwie nie znajdują się obiekty wpisane do rejestru zabytków. Nie występują też inne formy ochrony zabytków o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r., nr 162, poz. 1568 z póź. zmianami). Inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków lub na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, o których mowa w art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Dane określająca wpływ eksploatacji górniczej Inwestycja nie jest położona na obszarach objętych eksploatacją górniczą. Dane informujące o terenach zagrożonych powodzią i usuwaniem się mas ziemnych Wg. Studium ochrony przeciwpowodziowej sporządzonego przez RZGW w Krakowie w 2010 r., w częściach dotyczących zagrożenia powodzią w zlewni rzeki San, teren inwestycji leży poza obszarami narażonymi na niebezpieczeństwo powodzi. Teren inwestycji nie znajduje się w rejestrze terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Przemyślu. Planowana inwestycja ma na celu poprawę parametrów technicznych i użytkowych drogi poprzez dostosowanie jej do wymogów klasy D, a w związku z tym zwiększenia bezpieczeństwa ruchu samochodowego oraz pieszego mieszkańców miejscowości Medyka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177858,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132035,25

  • Oferta z najniższą ceną: 132035,25 / Oferta z najwyższą ceną: 132035,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.