eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec Ząbkowicki › Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Kamieniec Ząbkowicki: Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym : ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa
Numer ogłoszenia: 99875 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec-zabkowicki.iap.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym : ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . ULICA PARKOWA Aktualnie jest to odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej w bardzo złym stanie technicznym. Łączna długość planowanego do remontu odcinka wynosi 108.0 mb. Opracowanie dotyczy odcinka ulicy użytkowanej przez pojazdy osobowe, oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo - jezdny, oraz jako dojazdy do pól uprawnych użytkowany głównie przez pojazdy i maszyny rolnicze. W opracowaniu uwzględniono wykonanie : - robót przygotowawczych: wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem kamiennym grubości do 10 cm. wykonanie warstw konstrukcyjnych na zjazdach - zdemontowanie istniejących krawężników oraz ustawienie nowych - robót nawierzchniowych: wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej . - robót wykończeniowych: uzupełnienie poboczy humusem wraz z obsianiem trawą STAN ISTNIEJĄCY Projektowany do remontu odcinek ulicy położony jest na terenie gminy Kamieniec Ząbkowicki nr. ew. dz. 548. Początek planowanej do remontu ulicy znajduje się na skrzyżowaniu z ulicą Astrową i stanowi odcinek o długości 108.0 mb. o nawierzchni bitumicznej charakteryzującej się licznymi ubytkami warstwy ścieralnej , rakowinami stanowiącymi około 70 % planowanej do remont nawierzchni Na całym ciągu występują obustronnie krawężniki typu ulicznego w złym stanie technicznym. Po stronie lewej na długości 102 mb. występuje ciąg pieszy z płytek betonowych 35/35/5 cm. w złym stanie technicznym zarośnięty , krzakami i chwastami praktycznie nie używany przez pieszych. ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Przedmiotem opracowania jest remont nawierzchni istniejącej ulicy i poboczy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów. Zakres robót przewiduje wykonanie warstw konstrukcyjnych na długości 108 mb. Planowane prace przewidują wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy materiałem kamiennym następnie ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej. Ponadto zagospodarowanie terenu przewiduje wymianę istniejących krawężników na nowe o wymiarach 15/30 cm. Na połączeniu nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią betonową przewiduje się wykonanie odwodnienia liniowego , które odprowadzi nadmiar wód opadowych nie przejętych przez istniejącą kanalizację burzową w czasie obfitych opadów. Planowane roboty zostaną wykonane w granicach pasa drogowego ulicy Parkowej dz. nr. 548 której właścicielem jest gmina Kamieniec Ząbkowicki PROFIL PODŁUŻNY I POPRZECZNY Projektowana droga kształtowana jest za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych dostosowanych do istniejących warunków terenowych oraz istniejącej nawierzchni uwzględniając jednocześnie uporządkowany spływ wód opadowych z przyległego terenu. Projektowana konstrukcja ulicy na odcinku od 0+000 - 0+108 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm. - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm. Całkowita grubość konstrukcji 8cm ELEMENTY ODWODNIENIA W ciągu ulicy Parkowej znajduje się kanalizacja burzowa , która odprowadza wody opadowe z przedmiotowej ulicy oraz przyległego terenu. II . ULICA RUMIANKOWA Aktualnie jest to odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej w bardzo złym stanie technicznym. Łączna długość planowanego do remontu odcinka wynosi 151.0 mb. Opracowanie dotyczy odcinka ulicy użytkowanej przez pojazdy osobowe, oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo - jezdny. Wzdłuż ulicy obustronnie występuje zabudowa domów jednorodzinnych. W opracowaniu uwzględniono wykonanie : - robót przygotowawczych: frezowanie istniejącej nawierzchni. Rozebranie istniejących zjazdów na posesje - zdemontowanie istniejących krawężników oraz ustawienie nowych. - ułożenie ponownie nawierzchni na zjazdach - robót nawierzchniowych: wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej . - robót wykończeniowych: uzupełnienie poboczy humusem wraz z obsianiem trawą STAN ISTNIEJĄCY Projektowany do remontu odcinek ulicy położony jest na terenie gminy Kamieniec Ząbkowicki nr. ew. dz. 546. Początek planowanej do remontu ulicy znajduje się na skrzyżowaniu z ulicą Fiołkową i stanowi odcinek o długości 151.0 mb. szerokości 5.5 m. o nawierzchni bitumicznej charakteryzującej się licznymi ubytkami warstwy ścieralnej , rakowinami stanowiącymi około 70 % planowanej do remont nawierzchni Na całym ciągu występują obustronnie krawężniki typu ulicznego w złym stanie technicznym. . ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Przedmiotem opracowania jest remont nawierzchni istniejącej ulicy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów. Zakres robót przewiduje rozebranie istniejących krawężników po obu stronach ulicy. Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej powierzchni , ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm. obustronnie. Opracowanie przewiduje wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu po uprzednim wykonaniu warstwy wiążącej grubości 4 cm. Wszystkie planowane do wykonanie roboty zostaną wykonane w granicach pasa drogowego nr. ew. dz. 546 PROFIL PODŁUŻNY I POPRZECZNY Projektowana droga kształtowana jest za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych dostosowanych do istniejących warunków terenowych oraz istniejącej nawierzchni uwzględniając jednocześnie uporządkowany spływ wód opadowych z przyległego terenu. Projektowana konstrukcja drogi na odcinku od 0+000 - 0+151 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm. - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm. Całkowita grubość konstrukcji 8cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum (2) dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 300tys.zł brutto każda ,o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektów budowlanych dróg dojazdowych do gospodarstw domowych w zakresie wykonywania m.in.: inwestycji i remontów dróg o nawierzchni asfaltowej, betonowej, wraz z infrastrukturą(odwodnienie, rowy itp.) z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone(referencje, protokoły odbioru itp.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ://bip.kamzab.pl/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.