To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Gdańsk: Sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 99872 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68660 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koszul służbowych damskich: 30 szt. krótki rękaw, 30 szt. długi rękaw oraz koszul służbowych męskich: 90 szt. krótki rękaw i 90 szt. długi rękaw, zwanych w dalszej części artykułami. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5 3.Zamawiający wymaga aby dostarczane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak opisane w SIWZ, a użyte do szycia artykułów tkaniny były najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom i odbarwieniom. 4. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zamówienia realizowane będą partiami (maksymalnie 3-6 zamówień w czasie trwania umowy). 6. Dostawa poszczególnych zamówień (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż termin podany w ofercie przez Wykonawcę (określony w dniach roboczych) od daty złożenia danego zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00. 7. Zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów artykułów. 8. Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 10 ust. 1 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy. 9. Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez przedstawiciela Zamawiającego (wymienionego w § 10 ust. 1 umowy) w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy dostarczonymi artykułami a przedstawionymi w ofercie oraz wysłanym zamówieniu, 2)widocznego uszkodzenia lub wad dostarczonych artykułów uniemożliwiających ich użycie, 3)niezgodności rozmiarów dostarczonych artykułów z indywidualnymi rozmiarami przedstawionymi w tabeli rozmiarów (załącznik nr 7 do SIWZ). 10. W przypadkach określonych w pkt. 10 Wykonawca obowiązany będzie do wymiany artykułów na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli termin dostawy wymienianych artykułów przekroczy termin, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy. 11. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 umowy. 12. Zamawiający będzie wymagał aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania, prasowania i rozmiarami zgodnymi z zamawianymi oraz wyspecyfikowanymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 13. Gwarancja na artykuły 12 miesięcy obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. 14. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. 15. Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TUKAN s.c. Paweł Tuczkowski, Artur Klemann, ul. Worcella 31, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12398,40
Oferta z najniższą ceną: 12398,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13889,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.