Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Chorzów: Usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Chorzowie oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 99865 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie , ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Chorzowie oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Chorzowie oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 90910000-9 usługi sprzątania 90620000-9 usługi odśnieżania Powierzchnia (w m2) Rodzaj nawierzchni 2 806,11 Panele 191,41 Wykładzina PCV 1 418,63 Płytki ceramiczne 168,87 Parkiet 64,39 Lastriko Szt. Rodzaj nawierzchni 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 1,50 x 2,00 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,80 x 2,50 3,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,30 x 2,00 2,00 Wejście główne do Urzędu Przeszklone 2,50 x 5,70 10,00 Okna 1,97 x 2,72 5,00 Okna 1,64 x 1,50 12,00 Okna 1,75 x 2,60 1,00 Okna 1,70 x 1,90 2,00 Okna 1,70 x 2,90 24,00 Okna 1,80 x 2,70 32,00 Okna klatka główna 1,10 x 1,10 - wymóg czyszczenia przy użyciu podnośników koszowych 16,00 Okna klatka boczna 1,10 x 1,10 - wymóg czyszczenia przy użyciu podnośników koszowych 3,00 Okna - hol przy SOP 1,70 x 2,00 16,00 Okna 1,75 x 2,00 152,00 Okna 1,80 x 2,75 225,00 Drzwi wewnętrzne 16,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,50 x 1,90 ARCHIWUM 104,98 m2 Płytki gresowe 424,36 m2 Wykładzina PCV 97,36 m2 Beton 138,84 m2 Lastriko 53,00 szt. Drzwi wewnętrzne Katalog czynności wchodzący w zakres usług porządkowych: L.p. OPIS CZYNNOŚCI CZĘSTOTLIWOŚĆ SPRZĄTANIA W TYGODNIU W ROKU 1. Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów, kaloryferów, pulpitów, listew ściennych, luster. 5 2. Czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni) 12 3. Opróżnianie pojemników niszczarek z dokumentów (z wymianą worków na śmieci) 5 4. Opróżnianie koszy na śmieci (z wymianą worków na śmieci) 5 5. Opróżnianie, mycie oraz wymiana piasku w popielniczce znajdującej się w miejscu wyznaczonym do palenia 5 6. Odkurzanie mebli tapicerskich (krzesła biurowe) 1 7. Odkurzanie/zamiatanie i mycie powierzchni podłóg 5 8. Mycie drzwi wejściowych, szklanych wraz z ramami 5 9. Mycie drzwi wewnątrz budynku i czyszczenie ościeżnic 1 10. Mycie parapetów okiennych 5 11. Mycie grzejników 1 12. Sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia 5 13. Mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych i na schodach, mycie poręczy przy schodach, czyszczenie/mycie listew przypodłogowych 5 14. Mycie schodów zewnętrznych, balustrady 5 15. Sprzątanie korytarza w archiwum 1 16. Kompleksowe sprzątanie pomieszczenia kuchennego 5 17. Mycie całej powierzchni glazury w pomieszczeniach kuchennych 5 18. Mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, inne akcesoria) 5 19. Mycie płytek ceramicznych ściennych w toaletach. 4 20. Mycie płytek ceramicznych podłogowych w toaletach. 5 21. Mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) itp. 5 22. Wynoszenie śmieci do oznaczonych pojemników: - niebieskiego - na papier, - żółtego - na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe, czyli np. kartony po mleku, czy innych napojach, - zielonego - na szkło, - brązowego - na odpady ulegające biodegradacji, czyli np odpady kuchenne. 5 23. Odkurzanie mat wejściowych w okresie jesienno-zimowym w zależności od warunków atmosferycznych 24. Mycie okien w budynku Urzędu 4 25. Mechaniczne doczyszczanie powierzchni korytarzy (44,38 m2) 4 26. Mechaniczne doczyszczanie powierzchni korytarzy (794,95 m2) 2 27. Odkurzanie szaf, metalowych regałów archiwalnych 12 28. Odśnieżanie, posypywanie piaskiem lub/i solą, (Wykonawca zobowiązany jest zapewnić piasek i sól), usuwanie skutków gołoledzi na traktach pieszych, chodnikach na terenie objętym przedmiotem zamówienia - 330m2 w okresie jesienno-zimowym w zależności od warunków atmosferycznych 29. Wykonywanie czynności porządkowych po przeprowadzonych remontach i przeprowadzkach na bieżąco/ według potrzeb 30. Wykonywanie innych czynności, koniecznych do utrzymania czystości w obiekcie zlecanych przez Zamawiającego (np. usuwanie szkła po zbitych naczyniach, sprzątanie wysypanej ziemi z doniczek, rozlanej wody, itp.) na bieżąco/ według potrzeb 2. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1500 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godzinach od 800 do 1200 tylko i wyłącznie w okresie zimowym tj. od 1 października do 15 kwietnia. Sprzątanie kancelarii informacji niejawnej ma się odbywać raz w tygodniu w godzinach od 700 do 1500 pod nadzorem pracownika Zamawiającego. Sprzątanie serwerowni ma się odbywać dwa razy w tygodniu w godzinach od 700 do 1500 pod nadzorem pracownika Zamawiającego. 3. Detergenty i środki dezynfekujące muszą odpowiadać następującym wymogom: 1. atesty PZH, 2. brak toksyczności, 3. szybkie działanie, 4. łatwość wypłukiwania się, 5. brak ujemnego wpływu na powierzchnie myte, 6. do łazienek i ubikacji preparaty z zawartością chloru, dla pozostałych pomieszczeń preparaty bez zawartości chloru. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia osób sprzątających w sprzęt ręczny, mechaniczny i materiały niezbędne do realizacji zamówienia tj. odkurzacze, mopy, ścierki, szczotki do WC, wiadra, worki, łopatki, miotły itp. 5. W archiwum Wykonawca wykonuje usługi porządkowe dwa razy w roku. 6. Wykonawca bezwzględnie zobowiązany będzie do zapewnienia pracownikom zatrudnionym przy realizacji przedmiotu zamówienia: a. odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy, b. odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z przepisami i zasadami BHP i ppoż. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu informacji w formie pisemnej o pracowniku (koordynatorze) sprawującym w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą. Do obowiązków koordynatora będzie należała współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. 8. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie w zatrudnieniu osób wykonujących zadania u Zamawiającego. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność materialną za straty w mieniu Zamawiającego, które Zamawiający poniósł w wyniku niewłaściwego wykonywania przedmiotu umowy przez pracowników Wykonawcy, w szczególności nie przestrzeganie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych, wprowadzenia przez wykonujących usługę w stan, który uniemożliwia jej wykonywanie oraz za straty wynikające z ewentualnych kradzieży dokonanych przez pracowników lub podwykonawców zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach użytkowanych przez Zamawiającego (w trybie obowiązujących przepisów, przez organy do tego powołane). 10. Wykonawca, przy realizacji zadań wynikających z niniejszej SIWZ, wykonywanych w pomieszczeniach Zamawiającego, jest w szczególności odpowiedzialny za: a. przestrzeganie zasady zamykania pomieszczeń, w których nie przebywa osoba sprzątająca, b. zamykanie otwartych okien w sprzątanych pomieszczeniach. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania z należytą starannością prac w zakresie stałego utrzymania czystości terenu wokół budynku Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się terminowo i rzetelnie wykonywać powierzone prace. 13. Ewentualne kary nałożone przez miejskie służby porządkowe na Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się pokryć na podstawie rachunku wystawionego przez Zamawiającego w oparciu o fakturę służb porządkowych, z zastrzeżeniem iż jest ona wynikiem zaniechania lub nienależytego wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy. 14. Zamawiający zapewni pracownikom zatrudnionym przy realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenie socjalne. 15. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin budynku - fakt ten zostanie potwierdzony notatką przez Zamawiającego. b. Zamawiający wymaga aby osoby (minimum 3,5 etatu), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w Urzędzie Skarbowym w Chorzowie: - posiadały aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy. - posiadały aktualne przeszkolenie w zakresie bhp, - były zatrudnione na umowę o pracę - na potwierdzenie przedstawić umowy o pracę - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego z Zamawiającym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 .Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP o Katowice nr 40 1010 1212 3073 6913 9120 2000 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XIV. W wypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Chorzowie oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b. Udokumentują wykonanie, to jest zakończenie w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług porządkowych świadczonych w obiektach, w okresie co najmniej 12 miesięcy o wartości kontraktów co najmniej 95 000,00 zł. brutto każdy, w tym jedną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku muszą być: - Sporządzony przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług porządkowych Dokumenty potwierdzające, że usługi porządkowe przedstawione w wyżej wskazanym wykazie wykonanych usług porządkowych zostały wykonane należycie, na przykład referencje. Treść przedstawionych przez Wykonawcę referencji lub innych dokumentów, powinna być spójna z wykazem usług porządkowych oraz umożliwić Zamawiającemu w sposób jednoznaczny zidentyfikowanie usług porządkowych wpisanych w wykazie wykonanych usług porządkowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
b. Udokumentują wykonanie, to jest zakończenie w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług porządkowych świadczonych w obiektach, w okresie co najmniej 12 miesięcy o wartości kontraktów co najmniej 95 000,00 zł. brutto każdy, w tym jedną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług porządkowych.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wysokość ulgi na PFRON - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/chorzow.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy
ul. Armii Krajowej 5
41-506 Chorzów
pok. 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Realizacja usług asystenta osoby z niepełnosprawnością w ramach programu MRiPS "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2024 na rzecz osób wskazanych przez OPS w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenia placu składowego na obszarze stadionu śląskiego w Chorzowie zgodnie z dokumentacją projektową"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.