To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Końskowola: Wykonanie usług w zakresie opracowań : 1. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola. 2. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola.
Numer ogłoszenia: 99855 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73861 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola, ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, woj. , tel. 081 8816201, faks 081 8816202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie opracowań : 1. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola. 2. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 : Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/161/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola, Zadanie 2 : Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/162/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku. (1) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r poz. 647 ze zm. ), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm. ). (2) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD/ DVD w następujących standardach: - tekst w formacie MS Office.doc oraz w formacie XML, - rysunki i plany w formacie JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości, - rysunki i plany do publikacji ( umieszczenie na stronie internetowej) w formacie JPEG oraz - w formacie SVG (uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej), (3) W związku z tym, że przedmiot zamówienia publikowany będzie jako prawo miejscowe, zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z: - ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów prawnych ( Dz. U. nr197 poz. 1172 ze zm.), - rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych ( Dz. U. Nr 289 poz. 1699), (4) Dokumentację dotyczącą zmiany miejscowych planów należy wykonać w następujących ilościach: - tekst zmiany miejscowych planów po 4 egz. dla każdego planu oprawione + po 2 płyty CD/DVD, - rysunki zmiany miejscowych planów w skali 1:1000 po 4 egz. dla każdego planu, w tym po 3 egz. w kolorze + po 2 płyty CD/DVD oraz po 1 egz. każdy oprawiony w sposób umożliwiający zamieszczenie na ścianie, - rysunki zmiany miejscowych planów czarno - białe pomniejszone do publikacji po 2 egz. dla każdego planu, -rysunki zmiany miejscowych planów w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD/ DVD po 2 egz. dla każdego planu, - prognozę oddziaływania n środowisko po 4 egz. dla każdego planu, oprawione + po 2 płyty CD/DVD, -prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów po 4 egz. dla każdego planu oprawione + po 2 płyty CD/DVD, - opracowanie ekofizjograficzne po 4 egz. dla każdego planu + po 2 płyty CD/DVD (5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : 1) sporządzenie teksu i rysunku planów (map) w odpowiedniej skali zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 15 w/w ustawy oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyka planu , 2) sporządzenie analizy wniosków składanych przez zainteresowane strony, dotyczących obszarów wchodzących w zakres opracowania, 3)sporządzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298 ), 4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2013 poz. 1235 ze zm.) 5) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia w/w planów, uwzględniającej, wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 6) ustalenie przeznaczenia terenów , także z uwzględnieniem inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania zgodnie z uchwałami Rady Gminy Końskowola i wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ), 7) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U. z2013 poz 1205 ze zm.) o ile zaistnieje taka potrzeba, wraz z przygotowaniem wniosku, 8) przygotowanie w formie pisemnej ogłoszeń o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planów, 9) przygotowanie listy adresowej (rozdzielnika zawiadomień) w formie pisemnej, 10)przygotowanie treści zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planów dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów zmiany planów, 11) sporządzenie projektu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązującego studium i planu zagospodarowania przestrzennego województwa, 12) udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno - architektonicznej, 13) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie zmiany miejscowych planów od komisji urbanistyczno - architektonicznej, 14) prezentacje władzom Gminy koncepcji zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognoza skutków finansowych, 15) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektów zmiany miejscowych planów, zgodnie z art. 17 pkt.6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm. ), 16) wprowadzenie zmian do projektów zmiany miejscowych planów, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, 17) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektów zmiany miejscowych planów wraz z prognoza oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 18) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projektach zmiany miejscowych i w prognozach oddziaływania na środowisko planów, 19) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektów zmiany miejscowych planów i prognozy oddziaływania na środowisko, 20) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany miejscowych planów wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 21) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany miejscowych planów z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 22) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą, 23) przygotowanie projektów uchwał o zgodności projektu zamian planów z ustaleniami studium, 24) przygotowanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia zmiany miejscowych planów wraz z prognoza oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nie uwzględnienia, 25) prezentacja projektu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na sesji Rady Gminy Końskowola oraz udzielenie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, 26) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany miejscowych planów wraz z załącznikami i prognoza oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji, 27) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą i Sądem Administracyjnym, 28) inne czynności jakie okażą się niezbędne do prawidłowego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, 29) do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany miejscowych planów z przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania i wykonania wszystkich czynności związanych ze sporządzeniem zmiany miejscowych planów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA CHRZANOWSKA A-Z PRACOWNIA KSZTAŁTOWANIA PRZESTRZENI
jakie przetargi wygrała firma
ANNA CHRZANOWSKA A-Z PRACOWNIA KSZTAŁTOWANIA PRZESTRZENI
- A-Z Pracownia Kształtowania Przestrzeni, ul. Kaprysowa 1/42, 20-843 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150060,00
Oferta z najniższą ceną: 150060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Nowy Wiśnicz
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Kawęczyn
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Waśniów
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławków
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabowa
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wejherowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.