Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Lublin: Dostawa samochodu terenowego do prowadzenia akcji przeciwpowodziowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 99815 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax 081 5321257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu terenowego do prowadzenia akcji przeciwpowodziowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu terenowego do prowadzenia akcji przeciwpowodziowych dla potrzeb Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, o następującej specyfikacji technicznej: 1) Wymagania ogólne: Zamawiany samochód musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2007/2008; Liczba miejsc 5; Wykonawca zapewni samochód zastępczy w trakcie naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 3 dni; Kierownica z lewej strony; Lakier metalik; Zderzaki w kolorze nadwozia; Klamki w kolorze nadwozia; Lusterka w kolorze nadwozia. 2) Dane techniczne: Silnik diesla; Pojemność silnika od 1800 cm3 do 2000 cm3; Moc minimalna 125 KM; Średnia emisja CO2 do 215 g/km; Nadwozie 5-drzwiowe samonośne, wzmocnione konstrukcją ramową; Stały,4 zakresowy napęd na 4 koła; Skrzynia manualna 5 biegowa; 3) Wymiary: Prześwit minimum 200 mm; Szerokość minimalna od 1750 mm ; Długość minimalna od 4300; Wysokość maksimum od 1700 mm; Przestrzeń bagażowa z siedzeniami tylnymi w pozycji normalnej minimum 390 litrów; 4)Wyposażenie: Wspomaganie układu kierowniczego z możliwością regulacji kolumny kierownicy; Układ hamulcowy ABS ; Rozdział siły hamowania na poszczególne koła EBD; Czołowe poduszki powietrzne ; Boczne poduszki powietrzne; Kurtyny powietrzne; Klimatyzacja automatyczna; Elektrycznie podnoszone szyby w drzwiach przednich; Elektrycznie podnoszone szyby w drzwiach tylnych; Szyby termiczne; Wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem; Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne; Podgrzewane Lusterka zewnętrzne; Centralny zamek zdalnie sterowany z pilota; Radio z odtwarzaczem CD i MP3 z guzikami sterującymi w kierownicy; Regulacja fotela kierowcy; Podgrzewane siedzenia przednie; Relingi dachowe; Komplet dywaników gumowych pod nogi; Wykładzina bagażnika; Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy światła; Zagłówki przednie z możliwości regulacji wysokości; Trzy zagłówki z tyłu; Podłokietniki pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnym. 5) Zabezpieczenia przed kradzieżą: Immobiliser w kluczyku; Autoalarm; 6) Warunki gwarancji: Mechaniczna minimum 36 miesięcy lub 100 tys km; Perforacja nadwozia minimum 10 lat.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: odstępuje się od ustanawiania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Lublinie, ul.Karłowicza 4, pok.602 , lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Lublinie, ul.Karlowicza 4, pok.607 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Dostawa umundurowania specjalnego i służbowego dla KM PSP w Lublinie
- DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ.
- Dostawa przetworów mlecznych
- Dostawa substancji recepturowych i pozostałego asortymentu do receptury - 2 zadania
- budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.