Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Warszawa: Umundurowanie strażaka PSP
Numer ogłoszenia: 99800 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umundurowanie strażaka PSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania strażaka PSP do siedziby Zamawiającego, t.j. Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 wg. podziału na 5 części, na warunkach i w terminach określonych szczegółowo w rozdziale II SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00 - Skarpety 18.42.30.00 - Krawaty 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.42.40.00 - Rękawice 18.33.20.00 - Koszule .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 instrukcji, 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 instrukcji, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1 siwz. 2. Ofertę Wykonawcy wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2 siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy- wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 siwz 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 6. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych, pokój 323. Wejście od ul. Siemiradzkiego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Kancelaria Ogólna SGSP, pokój 102. Wejście od ul. Siemiradzkiego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skarpety letnie i zimowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skarpet letnich i zimowych dla Funkcjonariuszy PSP, wg. szczegółowego opisu zawartego w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krawat strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krawat dla funkcjonariuszy PSP, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 30 listopada 2005 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mundur wyjściowy i służbowy strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mundurów wyjściowych i służbowych dla funkcjonariuszy PSP, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 30 listopada 2005 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawiczki letnie i zimowe strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawiczek letnich i zimowych dla funkcjonariuszy PSP, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 30 listopada 2005 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszule strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszul wyjściowych i służbowych z długim i krótkim rękawem dla funkcjonariuszy PSP wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 30 listopada 2005 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: Skarpety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.