eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach - III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99772 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Kielce: Budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach - III etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77038-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77706-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. ul. Paderewskiego 20, 25004 Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 36 76 720, faks 41 36 76 917, e-mail m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzb.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach - III etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MZB/TIII/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa lokali mieszkalnych przy ulicy Tartacznej w Kielcach w ramach III etapu zgodnie z dokumentacją projektową, którą należy rozpatrywać w zakresie wskazanym na rysunkach technicznych ET1 dla zespołu Z1 i ET1 dla zespołu Z6, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa w zakresie III etapu obejmuje realizację inwestycji w części:- Zespół Z1 projekt budowlany 6 lokali mieszkalnych, segmenty C i D wraz z sześcioma przynależnymi budynkami gospodarczymi na działkach objętych projektem budowlanym o numerach ewidencyjnych:319/2, 439/2, 439/3, 440/2, 441/2, 440/1 obręb 0005 w Kielcach przy ul. Tartacznej;- Zespół Z6 projekt budowlany 6 lokali mieszkalnych, segmenty C i D wraz z sześcioma przynależnymi budynkami gospodarczymi na działkach objętych projektem budowlanym o numerach ewidencyjnych: 317/2, 429/2, 429/3, 430/2, 431/2, 430/1 obręb 0005 w Kielcach przy ul. Tartacznej;- oraz 12 miejsc parkingowych, 4 pomieszczenia gospodarcze (2 budynki po 2 pomieszczenia), infrastrukturę techniczną i zagospodarowanie terenu. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe: rozbiórkę budynków gospodarczych drewnianych (części dolne budynków murowane, podłoże z betonu żwirowego); b) wykonanie wykopów fundamentowych z zasypaniem wykopów i rozplantowaniem ziemi; c) wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją, d) wykonanie budynków gospodarczych (ściany murowane otynkowane z zewnątrz, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachą powlekaną, posadzki cementowe na podkładzie betonowym); e) montaż prefabrykowanych systemowych modułów mieszkalnych, wykończonych: (12 prefabrykowanych lokali mieszkalnych - lokale: 1- kondygnacyjne, niepodpiwniczone, ocieplone z tynkiem zewnętrznym, dach prefabrykowany żelbetowy pokryty systemem pap termozgrzewalnych z izolacją termiczną, ściany wewnętrzne z cegły silikatowej otynkowane, malowane, posadzka: PCV, panele, terakota, stolarka okienna i drzwiowa); f) Instalacje wodno-kanalizacyjne i c.o w tym: przewody wodociągowe rur PE izolowane, wodomierze z ultradźwiękową metodą pomiaru zużycia wody, kuchnia z płaszczem wodnym na paliwo stałe (naczynie wzbiorcze otwarte przy źródle ciepła, odpowietrzniki), rurociągi w instalacjach z tworzyw sztucznych izolowane otulinami z pianki poliuretanowej, grzejniki aluminiowe (zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną), instalacja kanalizacji z PCW, przybory: zlewozmywaki stalowe, umywalki, brodziki, ustępy typu "kompakt", pojemnościowe podgrzewacze wody oraz wykonanie zgodnie z dokumentacją przyłącza wody i kanalizacji; g) Instalacje elektryczne: tablice rozdzielcze z wyłącznikami instalacyjnymi i ochronnymi, kable wielożyłowe, przewody instalacji wewnętrznej z osprzętem dla mieszkań oraz badanie linii kablowej i dokonanie pomiarów elektrycznych: h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej i płyt ażurowych; i) wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji, uprzątnięcie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ), projekt budowlany - (Załącznik nr 9 i nr 10 do SIWZ ), przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-(Załącznik nr 11 do SIWZ). Zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający, w przypadku gdyby zaszła taka konieczność w przyszłości, zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji kontenerów mieszkalnych z zachowaniem ich właściwości technicznych, funkcji i przeznaczenia. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały "równoważne" tj. posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest "równoważny" w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj.: a)osoby, które Wykonawca lub podwykonawca zatrudni do wykonywania robót budowlanych, w tym w zakresie montażu kontenerów mieszkalnych, winny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę; b) obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo; c) Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w punkcie a)powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót (tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie będzie składne również z fakturą; d) każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w punkcie c) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego); e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w punkcie c); f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez pisemne wezwanie Wykonawcy do okazania Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę (np. kopii zanonimizowanej umowy lub innych dokumentów, w tym dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz należnych podatków) wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy, g) niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę powyższych wymagań będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SIWZ,a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45000200-0, 45262300-4, 45262520-2, 45223860-4, 45261000-4, 45421100-5, 45410000-4, 45330000-9, 45331100-7, 45311000-0, 45233262-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2709834.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
G.B Garaże Sp. z o.o, , ul. Żyzna 15, 42-200, Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1997988.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1997988.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1997988.06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 26
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.