eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99744 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Tryńcza: Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512111-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza, krajowy numer identyfikacyjny 65090056500000, ul. Tryńcza 127, 37204 Tryńcza, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 421 221, faks 166 421 221, e-mail ug.tryncza@data.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.bip.tryncza.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UIB.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza". W zakres zamówienia wchodzi: 1) Remont dróg w miejscowości Głogowiec 1) remont drogi nr ewid. 397 na długości 360 mb, 2) remont drogi nr ewid. 563/3 na długości 600 mb, 2) Remont dróg w miejscowości Gniewczyna Łańcucka 1) remont drogi nr ewid. 3356 na długości 105 mb, 2) remont drogi nr ewid. 13 na długości 438 mb, 3) remont drogi nr ewid. 488/2 na długości 262 mb, 4) remont drogi nr ewid. 1057/1 na długości 50 mb, 5) remont drogi nr ewid. 1057/2 na długości 275 mb, 6) remont drogi nr ewid. 2078 na długości 193 mb, 7) remont drogi nr ewid. 2667 na długości 230 mb, 8) remont drogi nr ewid. 2792 na długości 86 mb, 9) remont drogi nr ewid. 2881 na długości 130 mb, 10) remont drogi nr ewid. 2889 na długości 125 mb, 11) remont drogi nr ewid. 3020 na długości 80 mb, 12) remont drogi nr ewid. 3862 na długości 80 mb, 3) Remont dróg w miejscowości Gniewczyna Tryniecka 1) remont drogi nr ewid. 899 na długości 367 mb, 2) remont drogi nr ewid. 909 na długości 108 mb, 3) remont drogi nr ewid. 900/1 na długości 457 mb, 4) Remont dróg w miejscowości Gorzyce 1) remont drogi nr ewid. 203-222 na długości 296 mb, 2) remont drogi nr ewid. 926-841 na długości 320 mb, 3) remont drogi nr ewid. 956 na długości 205 mb, 4) remont drogi nr ewid. 1032/2 na długości 177 mb, 5) remont drogi nr ewid. 1373 na długości 190 mb, 5) Remont dróg w miejscowości Jagiełła 1) remont drogi nr ewid. 110 na długości 70 mb, 2) remont drogi nr ewid. 605 na długości 86 mb, 3) remont drogi nr ewid. 640 na długości 165 mb, 4) remont drogi nr ewid. 757 na długości 100 mb, 5) remont drogi nr ewid. 1491 na długości 350 mb, 6) Remont dróg w miejscowości Tryńcza 1) remont drogi nr ewid. 185 na długości 115 mb, 2) remont drogi nr ewid. 205 na długości 130 mb, 3) remont drogi nr ewid. 231 na długości 75 mb, 4) remont drogi nr ewid. 432 na długości 240 mb, 5) remont drogi nr ewid. 535 na długości 270 mb, 6) remont drogi nr ewid. 1411 na długości 135 mb, 7) remont drogi nr ewid. 1506 na długości 125 mb, 8) remont drogi nr ewid. 1654 na długości 240 mb 7) Remont dróg w miejscowości Ubieszyn 1) remont drogi nr ewid. 431 na długości 250 mb, 2) remont drogi nr ewid. 48-27 na długości 818 mb, 3) remont drogi nr ewid. 592 na długości 175 mb, 8) Remont dróg w miejscowości Wólka Małkowa 1) remont drogi nr ewid. 268 na długości 235 mb, 9) Remont dróg w miejscowości Wólka Ogryzkowa 1) remont drogi nr ewid. 1-16/1-17 na długości 468 mb, 2) remont drogi nr ewid. 157 na długości 360 mb, Zakres robót obejmuje m.in.: -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - wskazanie punktów granicznych drogi przed rozpoczęciem robót, -koryta wykonywane na całej szerokości jezdni, -roboty ziemne, -wykonanie poszerzenia nawierzchni, -wykonywanie podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z zamiałowaniem nawierzchni, -profilowanie nawierzchni, uzupełnianie materiałem kamiennym, żwirowanie nawierzchni, -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów, -wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, -uzupełnianie poboczy, -oznakowanie, -opracowanie projektu organizacji ruch u w zakresie oznakowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarach robót które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: Załącznik Nr 8 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny; Załącznik Nr 10 Przedmiar robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1192153.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych , sudr@rz.home.pl, Grodzisko Dolne 125c, 37-306, Grodzisko Dolne , kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1086531.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1086531.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1504884.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.