eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Rawicz: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 99727 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Winiary 4B, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5452866, fax 065 5462717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rawicz.zapis.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót zduńskich: 1. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 1 w ilości : 11 szt. 2. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 2 w ilości : 7 szt. 3. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 1 w ilości : 2 szt. 4. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 2 w ilości : 9 szt. 5.budowa trzonu kuchennego w dwóch narożach z ogrzewczem typu KO 3 w ilości : 1 szt Zamówienie obejmuje : 1. rozbiórkę istniejących pieców typu A1,A2,B1.B2,KO3 2. uporządkowanie pomieszczenia, zniesienie i wywiezienie gruzu. 3. budowa nowych pieców kaflowych A1,A2,B1.B2,KO3 z wykorzystaniem istniejących fundamentów 4. naprawa uszkodzonych tynków na ścianach przy piecu 5. uporządkowanie pomieszczenia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 5000,00 zł - pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonaw-ca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załącza-jąc kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego . Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, kom-plementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowoakcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Kar-nego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następu-jących dokumentów i oświadczeń: A. Wymagane jest wskazanie minimum dwóch zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumen-tów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać dwa zamówienia w ra-mach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto .Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które po-twierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień. B. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także załączyć zaświadczenie o posiadaniu uprawnień zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia - dyplom mistrza lub czeladnika w zawodzie zdun W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie co najmniej jeden wykonawca 3 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Załączenie pozostałych dokumentów wykazanych w załączniku nr I3 do SIWZ Zestawienie dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych) załączyć należy dokument dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rawicz.zapis.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych ul. Winary 4 b 63-900 Rawicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Zakład usług Komunalnych ul. Winary 4b 63-900 Rawicz pok. nr 5- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.