eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Starogard Gdański: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość
Numer ogłoszenia: 99706 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20523 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 560 23 20, faks 58 560 23 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja kursów o następującej tematyce:1) Kurs decoupage 2) Kurs komputerowy (dla początkujących i zaawansowanych) 3) Warsztaty - wejście w dorosłość (oraz pedagog na pikniku) 4) Kurs prawa jazdy kat. B 5) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej 6) Kurs nauki języka angielskiego (dla początkujących) 7) Kurs sprzedawcy z kasą fiskalną 8) Kurs wychowawców wypoczynku Kurs decoupage - kurs skierowany jest do 14 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, 2 grupy po 6 - 8 osób, 30 godz. zajęć praktycznych i 2 godz. teoretyczne każda grupa w formie 4 spotkań po 5 godz. oraz 2 spotkań po 6 godz. Dla dwóch grup szkoleniowych łącznie zostanie przeprowadzonych łącznie 64 godz. zajęć. Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe do pracy na zajęciach, zestaw startowy do domu oraz instrukcję wykonania każdego zadania w wersji drukowanej. Tematyka zajęć: praca z metalem, szkłem drewnem, papierem ryżowym itp., poznanie różnorodnych technik pracy (zdobień, złoceń, malowania, lakierowania, foliowania, wykonywania lampionów, biżuterii), praca z serwetką, ikona, podkładki z korka itp. Wszystkie wykonane elementy uczestnicy zatrzymują na własność. Wykonawca musi zapewnić: 1. Na pierwszych zajęciach zaprezentować gotowe prace lub przedstawić wzory/ propozycje prac, które uczestnicy będą wykonywali na zajęciach wraz z omówieniem oraz przedłożyć instrukcję dla każdego uczestnika oraz 1 egz. dla PCPR. 2. Zapewnić (każdemu uczestnikowi własne) wszystkie materiały do pracy na zajęciach (w tym dostateczną ilość pędzli, farb, klei, materiałów dekoracyjnych i przedmiotów do zdobienia dla prawidłowej i swobodnej pracy każdego uczestnika na zajęciach). W ramach kursu każdy uczestnik powinien zostać zapoznany z techniką Decoupage zgodnie z poniższym: a) praca z papierem ryżowym (przedmiot szklany np. wazon oraz przedmiot drewniany), b) praca z serwetkami (przedmiot drewniany i z MDF), c) nauka metody spękań (przedmiot drewniany), d) wykonywanie biżuterii (przedmiot drewniany i ceramiczny), e) technika Decoupage na metalu (przedmiot metalowy), f) technika foliowania i złocenia - ikona (przedmiot drewniany). 3. Zapewnić tzw. zestaw startowy - indywidualny zestaw do pracy twórczej dla każdego uczestnika by każdy uczestnik projektu/ kursu mógł również po zakończeniu kursu samodzielnie wykorzystać nabyte umiejętności. Minimalny zestaw powinien zawierać: 2 pędzle (zwykły i gąbkowy), farba min. 2 kolory, klej, lakier do drewna, podkład, medium do spękań (wszystkie preparaty o pojemności min. 100 ml), drewniany bloczek, papier ścierny, przedmioty do zdobienia (2 szt. - do wyboru np. aniołek, bombka lub świecznik), papier klasyczny, papier ryżowy (po 2 arkusze), serwetka (2 szt.), artykuły dekoracyjne typu piórka, półperełki oraz inne niezbędne do Decoupage. Zestaw startowy każdy uczestnik otrzymuje po zakończeniu całego kursu. Wzór opracowanych materiałów zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową Kurs komputerowy - kurs przeznaczony jest dla początkujących i zaawansowanych, łącznie dla 19 osób, w tym osoby niepełnosprawne, a) dla początkujących - 12 osób, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 5 - 7 os., każda grupa odbędzie 6 spotkań po 4 godz. łącznie 24 godz. (2 gr. to 48 godz. zajęć) Tematyka zajęć: Microsoft Word: informacje podstawowe, tworzenie i edycja dokumentów, formatowanie i drukowanie dokumentów; Microsoft Excel: informacje podstawowe, operacje na plikach i arkuszach, tworzenie formuł, formatowanie komórek, wykresy, drukowanie; Microsoft Power Point: wyjaśnienie pojęć, użycie kreatorów i projektów prezentacji, użycie szablonów, widoki i sposoby pracy, tworzenie slajdów, łączenie prezentacji; Internet: wprowadzenie do internetu, jak poruszać się po gąszczu stron, praca z przeglądarkami, obsługa poczty, poszukiwanie pracy w internecie, diagnostyka i bezpieczeństwo: obsługa programów antywirusowych, b) dla zaawansowanych - 7 osób, w tym osoby niepełnosprawne, grupa odbędzie 6 spotkań po 4 godz., łącznie 24 godz. Tematyka zajęć: j/w przypomnienie w zależności od potrzeb uczestników i rozszerzenie wybranych tematów (m. in. word, excel, power point), programy multimedialne i grafika w stopniu rozszerzonym (obróbka zdjęć cyfrowych), sieci komputerowe i zagrożenia komputerowe - komunikacja, wirusy i profilaktyka, wstęp - język HTML. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób w poszczególnych grupach miedzy grupą początkującą i zaawansowaną (zmiana może dotyczyć 1 lub 2 osób). Materiały szkoleniowe - dla każdego uczestnika: podręcznik lub opracowane tematy j/w w wersji drukowanej, pamięć USB min. 4 GB oraz płyty CD/ DVD z całym programem kursu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać obok zagadnień typowo teoretycznych mających za zadanie wprowadzenie tematu / zagadnienia również część praktyczną tj. ćwiczenia do wykonania przez uczestników na kursie. Kurs zakończony zostaje testem wiedzy oraz wydanym zaświadczeniem/ certyfikatem. Wzór opracowanych materiałów szkoleniowych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. Warsztaty - wejście w dorosłość - zajęcia warsztatowe będą obejmować 15 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, uczestnicy podzieleni zostaną na 2 grupy wiekowe tj. 17 - 25 lat oraz powyżej 25 roku życia, 2 grupy odbędą po 16 godz. zajęć = 32 godz. (każda grupa odbędzie 4 spotkania po 4 godz.). W ramach kursu zaplanowano zajęcia z trzema specjalistami: 1) pedagogiem - 4 godz. x 2 grupy czyli 8 godz. ( plus poradnictwo 2 godz. na pikniku), 2) położną lub ginekologiem położnikiem - 4 godz. x 2 grupy czyli 8 godz., 3) doradcą rodzinnym lub psychologiem - 8 godz. x 2 grupy czyli 16 godz. Tematyka warsztatów: 1) przygotowanie do założenia rodziny, przygotowanie do roli rodzica by odpowiedzialnie i bez komplikacji wejść w dorosłe życie, seksualność w różnych grupach wiekowych; 2) temat bezpiecznego seksu - AIDS oraz antykoncepcja, świadome rodzicielstwo (wielka sprawa lecz i obowiązek), zdrowie kobiety, poród i opieka nad dzieckiem; 3) prawidłowa komunikacja z partnerem, budowanie prawidłowych relacji w rodzinie - relacje emocjonalne, uczuciowe, seksualne; przemoc w rodzinie, cykl życia rodziny (para, małżeństwo, małżeństwo z małym dzieckiem, małżeństwo z dzieckiem w wieku szkolnym, małżeństwo z dzieckiem dorastającym - bunt, małżeństwo gdy dorosłe dziecko opuszcza dom rodzinny- syndrom pustego gniazda), potrzeby (emocjonalne, uczuciowe, seksualne) poszczególnych członków rodziny w zależności od wieku każdej osoby. Należy przewidzieć dyskusję na pytania nurtujące uczestników w ramach tematyki zajęć określonej w pkt. 1 - 3 Materiały szkoleniowe - dla każdego uczestnika: podręcznik lub opracowane tematy j/w w wersji drukowanej z całym programem warsztatów. Warsztaty zakończone zostają wydanym zaświadczeniem/ certyfikatem. Kurs prawa jazdy kat. B - kurs skierowany jest do 7 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne (bez przeciwwskazań zdrowotnych i bez potrzeby specjalistycznych pojazdów). Szkolenie musi obejmować naukę jazdy dla kategorii B i kończyć się egzaminem wewnętrznym, zarówno teoretycznym jak i praktycznym, a po jego pozytywnym zaliczeniu kursant winien być przedstawiany do egzaminu państwowego w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. W trakcie szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać bezpłatnie na własność komplet materiałów dydaktycznych niezbędnych do nauki i przygotowania się do egzaminu państwowego tj.: 1) Podręcznik zawierający m. in. zagadnienia dotyczące przepisów ruchu drogowego, techniki kierowania pojazdem, zarysu budowy i obsługi pojazdu (wraz z wersją elektroniczną; wymagane wydanie z 2013 r.), 2) Broszurę zawierającą znaki drogowe i sygnały drogowe, 3) Broszurę zawierającą instrukcję/ komentarz do nowych testów z 2013 r., notatnik oraz długopis. Wykonawca winien dysponować salą wykładową wyposażoną we wszelkiego rodzaju materiały i pomoce dydaktyczne, a w szczególności rzutnik multimedialny oraz specjalistyczny program, który umożliwia w sposób prosty, jasny przedstawić i zobrazować słuchaczom rzeczywiste sytuacje drogowe, jak również posiadać specjalistyczny program do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, wykonawca musi również zapewnić plac manewrowy i min. 3 pojazdy przystosowane do prowadzenia praktycznej nauki jazdy. Szkolenie musi odbywać się na terenie Starogardu Gdańskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi stawiane dla tego typu szkolenia określone przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1019), zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151) ze wszystkimi zmianami obowiązującymi od 19 stycznia 2013 r. Wykonawca jest zobowiązany do : 1) Przeprowadzenia spotkania informacyjnego z kandydatami na kierowców w celu przeprowadzenia przez procedurę w Starostwie Powiatowym m. in. profil kandydata na kierowcę, nadanie nr itp., 2) Przeprowadzenia badania lekarskiego i pokrycia kosztów badania kandydatów na kierowców oraz uiszczenia pierwszej opłaty egzaminacyjnej wraz z ustaleniem terminów egzaminu, 3) Udzielania kursantom wszelkich informacji i wyjaśnień w związku z obowiązującymi od 2013 r. przepisami w celu jak najlepszego przygotowania kursantów do egzaminu państwowego, 4) Przeprowadzenia szkolenia teoretycznego dla grupy 7 kursantów (min. 30 godz. dydaktycznych zajęć cała grupa) oraz szkolenia praktycznego (min. 30 godz. zegarowych każdy uczestnik kursu) oraz 1 godz. zegarowa na egzamin wewnętrzny - łącznie każdy kursant min. 61 godz. zajęć Wzór opracowanych materiałów dydaktycznych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - kurs skierowany jest do 24 uczestników (2 gr. po 11 - 13 os., 16 godz. zajęć dla każdej grupy). Uczestnicy kursu mają zdobyć wiedzę z zakresu udzielania sprawnej i szybkiej pomocy o charakterze ratowniczym w nagłych stanach zagrożenia życia, która może być przydatna w momencie powrotu na rynek pracy, a także w życiu codziennym. Wykonawca musi posiadać specjalistyczne fantomy ze wskaźnikami umożliwiającymi kontrolowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń, defibrylatory ćwiczebne i profesjonalne środki charakteryzacji, projektory multimedialne. Kadra szkoląca: wykwalifikowani instruktorzy, posiadający uprawnienia do wydawania zaświadczeń z certyfikatem zgodności ze standardami udzielania pierwszej pomocy obowiązującymi w Unii Europejskiej (Wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji 2010). Kurs musi kończyć się wydaniem właśnie takiego zaświadczenia. Materiały szkoleniowe: dla każdego uczestnika podręcznik lub opracowane tematy w wersji drukowanej obejmujące cały program kursu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać obok zagadnień typowo teoretycznych mających za zadanie wprowadzenie tematu/ zagadnienia również część praktyczną tj. ćwiczenia do wykonania przez uczestników na kursie. Kurs zakończony zostaje testem wiedzy oraz wydanym zaświadczeniem/ certyfikatem. Wzór opracowanych materiałów szkoleniowych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. Kurs języka angielskiego - Kurs przeznaczony dla 14 osób początkujących, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 6 - 8 os., każda grupa odbędzie 4 spotkania po 2 godz. / m-c przez 5 miesięcy, łącznie 40 godz. (2 gr. to 80 godz. zajęć) Tematyka zajęć: podstawowe słownictwo, forma to be, Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Future oraz to be going to, liczebniki, lb.mnoga, przedimki [a, an, the], zaimki, liczebniki, stopniowanie przymiotników, czasowniki modalne. Zagadnienia zarówno gramatyczne jak też mówienie i praca z tekstem. Materiały szkoleniowe: dla każdego uczestnika podręcznik lub opracowane tematy j/w w wersji drukowanej obejmujące cały program kursu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać obok zagadnień typowo teoretycznych mających za zadanie wprowadzenie tematu / zagadnienia również część praktyczną tj. ćwiczenia do wykonania przez uczestników na kursie. Kurs zakończony zostaje testem wiedzy oraz wydanym zaświadczeniem/ certyfikatem. Wzór opracowanych materiałów szkoleniowych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. Kurs sprzedawcy z kasa fiskalną - kurs skierowany jest do 10 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 4 - 6 osób, każda grupa 16 godz tj. 4 spotkania po 4 godz., 2 grupy to łącznie 32 godz. zajęć, Tematyka zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne - marketing, handel detaliczny, handel hurtowy, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej - zajęcia teoretyczne i praktyczne na kasie fiskalnej. Materiały szkoleniowe: dla każdego uczestnika podręcznik lub opracowane tematy j/w w wersji drukowanej obejmujące cały program kursu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać obok zagadnień typowo teoretycznych mających za zadanie wprowadzenie tematu / zagadnienia (w tym obowiązujące przepisy i rozporządzenia) również część praktyczną na kasie fiskalnej (do wykonania przez uczestników na kursie). Kurs zakończony zostaje testem wiedzy teoretycznej i egzaminem praktycznym na kasie fiskalnej oraz wydanym zaświadczeniem/ certyfikatem. Wzór opracowanych materiałów szkoleniowych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. Kurs wychowawców wypoczynku - kurs skierowany jest do 4 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, 6 spotkań po 6 godz., łącznie 36 godz., zakończone zaświadczeniem uprawniającym do sprawowania opieki na dziećmi i młodzieżą podczas obozów, kolonii, wyjazdów (nadany numer z Kuratorium Oświaty), zajęcia praktyczne i teoretyczne ze specjalistami - pedagogiem, trenerem turystyki, psychologiem, nauczycielami lub uprawnionymi specjalistami. Wykonawca musi ująć w swojej wycenie również koszt badania lekarskiego dopuszczającego kandydata do kursu. Tematyka zajęć: organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży, organizacja zajęć i planowanie pracy opiekuńczo - wychowawczej, obowiązki wychowawcy grupy, wychowanie fizyczne i sport, turystyka i krajoznawstwo, zajęcia kulturalno - oświatowe, zajęcia praktyczno - techniczne, prace społecznie użyteczne, bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wypoczynku. Materiały szkoleniowe: dla każdego uczestnika podręcznik lub opracowane tematy j/ w w wersji drukowanej obejmujące cały program kursu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać obok zagadnień typowo teoretycznych mających za zadanie wprowadzenie tematu / zagadnienia (w tym obowiązujące przepisy i rozporządzenia) również część praktyczną tj. ćwiczenia do wykonania przez uczestników na kursie. Kurs zakończony zostaje egzaminem oraz wydanym zaświadczeniem z Kuratorium Oświaty i certyfikatem. Wzór opracowanych materiałów szkoleniowych zawierających całą tematykę kursu należy złożyć łącznie z ofertą przetargową. UWAGA: każdy z wykonawców w/ w kursów zobowiązany jest do ujęcia w swej wycenie również poniżej wskazanych elementów: 1) Opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych zawierających cały program szkolenia/ kursu dla wszystkich uczestników oraz jednego kompletu dla potrzeb dokumentacji Zamawiającego. Materiały podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 2) Wynajęcie sali lub udostępnienie własnej sali na czas realizacji przedmiotu zamówienia: sala musi się znajdować na terenie Starogardu Gdańskiego, z możliwością dotarcia komunikacją zbiorową, sala musi być przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne (winda lub podjazd), salę musi charakteryzować wysoka estetyka, musi być ogrzana lub wietrzona prawidłowo, oświetlona, musza być zachowane warunki BHP, na sali musi być dostępna prawidłowo wyposażona apteczka, pomieszczenia toalet muszą być usytuowane w sąsiedztwie sali (nie dopuszcza się aby były w osobnym budynku lub na osobnym piętrze) i dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), przy sali musi znajdować się szatnia lub wieszak na okrycia wierzchnie, w przypadku kursu komputerowego w miejscu szkolenia należy zapewnić odpowiednio pojedyncze stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika, dodatkowo drukarki, skaner, dostęp do internetu, sala podczas kursu/ szkolenia musi być prawidłowo oznakowana zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania i promocji w POKL. 3) Zapewnienie poczęstunku dla wszystkich uczestników: kurs do 2 godz. ciastko typu pączek/ drożdżówka, woda/ napój w opakowaniu min. 330 ml, kawa/ herbata, powyżej 2 godz. dodatkowo jeszcze owoce, 4 godz. i powyżej dodatkowo jeszcze ciepły posiłek (np. pizza, hod-dog, kebab, obiad składający się z drugiego dania itp.) WSZYSTKIE POZYCJE W POCZĘSTUNKU / WYŻYWIENIU POWINNY BYĆ ŚWIEŻE I PODANE W SPOSÓB ESTETYCZNY ORAZ W PRAWIDŁOWEJ ILOŚCI I JAKOŚCI 4) Wszystkie materiały szkoleniowe / startery muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów / starterów używanych. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wizytacji lub obecności na poszczególnych zajęciach osoby z zespołu projektu celem udokumentowania prawidłowości prowadzonego szkolenia/ kursu/ warsztatu (bez uprzedniego informowania) oraz wykonywania dokumentacji fotograficznej. Listę osób wchodzących w skład zespołu projektu Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania sali szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi promocji i oznaczania projektów w POKL. Podane w specyfikacji godziny wszystkich zajęć są godzinami zegarowymi - część 1,2,3,5,6,7, natomiast w części 8 są godzinami dydaktycznymi (lekcyjnymi), część 4 - godziny łączone. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następujących częściach, tj. : 1) Część 1: przeprowadzenie kursu Decoupage, 2) Część 2: przeprowadzenie kursu komputerowego, 3) Część 3: przeprowadzenie warsztatów - wejście w dorosłość, 4) Część 4: przeprowadzenie kursu prawa jazdy, 5) Część 5: przeprowadzenie kursu pomocy przedmedycznej, 6) Część 6: przeprowadzenie kursu nauki języka angielskiego, 7) Część 7: przeprowadzenie kursu sprzedawcy z kasą fiskalną, 8) Część 8: przeprowadzenie kursu wychowawców wypoczynku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest prowadzone w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1) Kurs decoupage

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSKA SZKOŁA FLORYSTYCZNA Małgorzata Bukalska, ul. Pawłowskiego 6, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11718,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11718,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs komputerowy (dla początkujących i zaawansowanych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty - wejście w dorosłość (oraz pedagog na pikniku)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Diagnostyczno - Terapeutyczne mgr Karolina Brzeska, ul. Witosa 5, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4727,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4727,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Nauki Jazdy Wiraż Anna Klaus - Dębińska, ul. Skarżyńskiego 6, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12740,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 83-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs nauki języka angielskiego (dla początkujących)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Języka Angielskiego EUREKA, ul. Kościerska 3c/13, 89-604 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kurs sprzedawcy z kasą fiskalną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4298,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Kurs wychowawców wypoczynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Diagnostyczno - Terapeutyczne mgr Karolina Brzeska, ul. Witosa 5, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.