eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług czystościowych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach .



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Katowice: Świadczenie usług czystościowych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach .
Numer ogłoszenia: 99630 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług czystościowych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czystościowych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: -załączniku nr 1 do siwz - wykaz usług czystościowych wykonywanych w pomieszczeniach siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, przy ul. Paderewskiego 32b, -załączniku nr 2 do siwz - wykaz usług czystościowych wykonywanych w pomieszczeniach i na terenie posesji Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, przy ul. Rejtana 9, 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV; 90910000-9 usługi sprzątania. 4. Czynności wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do siwz powinny być wykonywane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu tj. od 7 15 do 1515 . 5. Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez wykonawcę przy wykorzystaniu własnych środków czystości, środków ochrony osobistej i sprzętu, dopuszczonych do użytku zgodnie z przepisami prawa i stosowanych zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach oraz Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie (wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Mienia IMPULS s.c. Janusz Dudek , Bogdan Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127697,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104454,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104454,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184714,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są usługi czystościowe powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. z późn. zm. ), zastosowano tryb zapytanie o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.