eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi druku katalogu i książki wraz z ich dostawą dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99629 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Kraków: Usługi druku katalogu i książki wraz z ich dostawą dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 73542-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 27578300000, ul. Plac Matejki 13, 31157 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 122 992 041, faks 124 226 566, e-mail zp@asp.krakow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.asp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi druku katalogu i książki wraz z ich dostawą dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAG 3942-3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ NR 1: Druk katalogu "Projekt Narcyz" towarzyszący prezentacji wyników projektu badawczego "Kształt europejskiej duszy" w ramach wystawy organizowanej przez Wydział Malarstwa ASP we współpracy z ABC GALLERY w Poznaniu, planowanej w siedzibie galerii na dzień 18 maja 2017 r. 1. Planowany termin realizacji: maj 2017 r. 2. Szczegółowe informacje na temat zamówienia : Parametry katalogu NAKŁAD PL i ENG, po 400 szt. Katalog posiada ISBN : 978-83-65570-48-2 Andrzej Bednarczyk Projekt Narcyz 978-83-65570-49-9 Andrzej Bednarczyk Projekt Narcyz wersja angielska a) technika druku - druk offsetowy b) format - 271 mm (wys.) x 210 mm (szer.) c) środek liczba stron- 204 STR. 1+1 +64 STR. 4+4 PAPIER ŚRODKA : Arctic Volume White 130g lub równoważny d) okładka SKRZYDEŁKA DWUSTRONNE 197 mm (szerokość) ILOŚĆ KOLORÓW OKŁADKI : 4+1 USZLACHETNIENIE OKŁADKI : Folia matt. PAPIER OKŁADKI: Arctica lub równoważny, karton od spodu biały 300g e) oprawa miękka, szyto-klejona Zamawiający zastrzega, że nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych warunkach opisanych w SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: Druk książki: Metody konserwacji malowideł dwustronnych na płótnie w pracach magisterskich WKiRDS ASP w Krakowie, "Studia i Materiały Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki", t. XXV 1. Planowany termin realizacji: maj 2017 r. 2. Szczegółowe informacje na temat zamówienia : Lp. Wymagany parametr Opis wymagań użytkownika 1 Druk w technice: offsetowej l cyfrowej * ) Druk offsetowy 2 Druk w oprawie : miękkiej l twardej * ) Miękkiej 3 Druk w oprawie klejonej : tak l nie (podać dodatkowe informacje) * ) Klejonej i szytej 4 Format: A l B B S Format w cm (po obcięciu) 16,5 (szer.) X 24 (wys .) cm 6 Rodzaj papieru Silk 130g . 7 Rodzaj kartonu na okładkę kreda mat . 250g. + okł. ze skrzydełkami po 10 cm szerokości 8 Licz ba kolorów druku 4+4 Multi art. 9 Licz ba kolorów okładki 4+0 10 Uszlachetnienie okładki np. folia błyszcząca lub matowa, wyklejka Folia matowa 11 Liczba stron 208 12 Nakład (w szt.) 300 13 Materiały do druku będą przekazane wykonawcy w formie : elektronicznej/ innej (należy podać jakiej) Elektronicznej- plik PDF 14 Publikacja posiada numer ISSN lub ISBN Tak

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Druk katalogu "Projekt Narcyz" towarzyszący prezentacji wyników projektu badawczego "Kształt europejskiej duszy" w ramach wystawy organizowanej przez Wydział Malarstwa ASP we współpracy z ABC GALLERY w Poznaniu, planowanej w siedzibie galerii na dzień 18 maja 2017 r
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PASAŻ Spółka z o.o., , ul. Rydlówka 24, 30-363, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16128
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16128
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30966
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.