To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99629 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Kraków: Usługi druku katalogu i książki wraz z ich dostawą dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73542-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
27578300000, ul.
Plac Matejki
13,
31157
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122 992 041, faks
124 226 566, e-mail
zp@asp.krakow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.asp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi druku katalogu i książki wraz z ich dostawą dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAG 3942-3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 1: Druk katalogu "Projekt Narcyz" towarzyszący prezentacji wyników projektu badawczego "Kształt europejskiej duszy" w ramach wystawy organizowanej przez Wydział Malarstwa ASP we współpracy z ABC GALLERY w Poznaniu, planowanej w siedzibie galerii na dzień 18 maja 2017 r. 1. Planowany termin realizacji: maj 2017 r. 2. Szczegółowe informacje na temat zamówienia : Parametry katalogu NAKŁAD PL i ENG, po 400 szt. Katalog posiada ISBN : 978-83-65570-48-2 Andrzej Bednarczyk Projekt Narcyz 978-83-65570-49-9 Andrzej Bednarczyk Projekt Narcyz wersja angielska a) technika druku - druk offsetowy b) format - 271 mm (wys.) x 210 mm (szer.) c) środek liczba stron- 204 STR. 1+1 +64 STR. 4+4 PAPIER ŚRODKA : Arctic Volume White 130g lub równoważny d) okładka SKRZYDEŁKA DWUSTRONNE 197 mm (szerokość) ILOŚĆ KOLORÓW OKŁADKI : 4+1 USZLACHETNIENIE OKŁADKI : Folia matt. PAPIER OKŁADKI: Arctica lub równoważny, karton od spodu biały 300g e) oprawa miękka, szyto-klejona Zamawiający zastrzega, że nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych warunkach opisanych w SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: Druk książki: Metody konserwacji malowideł dwustronnych na płótnie w pracach magisterskich WKiRDS ASP w Krakowie, "Studia i Materiały Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki", t. XXV 1. Planowany termin realizacji: maj 2017 r. 2. Szczegółowe informacje na temat zamówienia : Lp. Wymagany parametr Opis wymagań użytkownika 1 Druk w technice: offsetowej l cyfrowej * ) Druk offsetowy 2 Druk w oprawie : miękkiej l twardej * ) Miękkiej 3 Druk w oprawie klejonej : tak l nie (podać dodatkowe informacje) * ) Klejonej i szytej 4 Format: A l B B S Format w cm (po obcięciu) 16,5 (szer.) X 24 (wys .) cm 6 Rodzaj papieru Silk 130g . 7 Rodzaj kartonu na okładkę kreda mat . 250g. + okł. ze skrzydełkami po 10 cm szerokości 8 Licz ba kolorów druku 4+4 Multi art. 9 Licz ba kolorów okładki 4+0 10 Uszlachetnienie okładki np. folia błyszcząca lub matowa, wyklejka Folia matowa 11 Liczba stron 208 12 Nakład (w szt.) 300 13 Materiały do druku będą przekazane wykonawcy w formie : elektronicznej/ innej (należy podać jakiej) Elektronicznej- plik PDF 14 Publikacja posiada numer ISSN lub ISBN Tak
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Druk katalogu "Projekt Narcyz" towarzyszący prezentacji wyników projektu badawczego "Kształt europejskiej duszy" w ramach wystawy organizowanej przez Wydział Malarstwa ASP we współpracy z ABC GALLERY w Poznaniu, planowanej w siedzibie galerii na dzień 18 maja 2017 r |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 16128 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.