eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Zabezpieczenie przed erozją dna wąwozu lessowego w ciągach dróg gminnych, zlokalizowanych na działkach o nr ew 1241 i 887/7 w m. Dzierzkowice Góry na 2 odcinkach o łącznej długości 0,710 km Odcinek A od km 0+000 do km 0+390 ( wg kilometracji roboczej ) Od

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Dzierzkowice: Zabezpieczenie przed erozją dna wąwozu lessowego w ciągach dróg gminnych, zlokalizowanych na działkach o nr ew 1241 i 887/7 w m. Dzierzkowice Góry na 2 odcinkach o łącznej długości 0,710 km Odcinek A od km 0+000 do km 0+390 ( wg kilometracji roboczej ) Odcinek B od km 0+000 do km 0+320 ( wg kilometracji roboczej )
Numer ogłoszenia: 99626 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie przed erozją dna wąwozu lessowego w ciągach dróg gminnych, zlokalizowanych na działkach o nr ew 1241 i 887/7 w m. Dzierzkowice Góry na 2 odcinkach o łącznej długości 0,710 km Odcinek A od km 0+000 do km 0+390 ( wg kilometracji roboczej ) Odcinek B od km 0+000 do km 0+320 ( wg kilometracji roboczej ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie przed erozją dna wąwozu lessowego w ciągach dróg gminnych, zlokalizowanych na działkach o nr ew 1241 i 887/7 w m. Dzierzkowice Góry na 2 odcinkach o łącznej długości 0,710 km Odcinek A od km 0+000 do km 0+390 ( wg kilometracji roboczej ) Odcinek B od km 0+000 do km 0+320 ( wg kilometracji roboczej ) polegająca na wykonaniu następujących robót: 1.Roboty przygotowawcze: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym ,Odcinek A - 0,390 km Odcinek B - 0,320 km Razem: 0,71km 2. Roboty ziemne - Roboty ziemne wykonywane mechanicznie na odkład w gruncie kat I-III Odcinek A - wykonanie rowu przydrożnego o przekroju trójkątnym - 286,70 m3, Odcinek B - niwelacja pochylenia skarp -110,00 m3 Łącznie: - 396,70 m3 - Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża, grunt kat. III-IV, Odcinek A - 2964,00 m2 Odcinek B - 150,00 m2, Łącznie:: - 3114,00 m2 3. Podbudowa - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników Odcinek A - 1482,00 m2, Odcinek B - 808,00 m2 Łącznie -2290,00 m2 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. II-IV Odcinek A - nie występują roboty, Odcinek B - 1226,00 m2 Łącznie - 1226,00 m2 - Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm po zagęszczeniu Odcinek A - 1482,00 m2, Odcinek B - 1226,00 m2, Łącznie - 2708,00 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, Odcinek A - 1482,00 m2, Odcinek B - 1226,00 m2, Łącznie - 2708,00 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm, Odcinek A - 1482,00 m2, Odcinek B - 1226,00 m2, Łącznie - 2708,00 m2 4. Nawierzchnia - Wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni z kruszyw łamanych ( jako analogia do podbudowy) mieszanką mineralno- asfaltową, standard II o uziarnieniu 0/16 w średniej ilości 75 kg na 1 m2, Odcinek A -102,40 Mg, Odcinek B - 84,75 Mg, Łącznie: -187,15 Mg - Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 jak dla ruchu KR1/2 standard II o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) ,Odcinek A - 1365,00 m2, Odcinek B -1130,00 m2, Łącznie-2495,00 m2 5. Roboty wykończeniowe - Utwardzenie pobocza (analogia do podbudowy) warstwą z kruszyw łamanych gr. 8 cm Odcinek A - 390,00 m2, Odcinek B - 320,00 m2, Łącznie: - 710,00 m2 - Plantowanie ( obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów, wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III, Odcinek A - 1170,00 m2, Odcinek B - nie występują roboty, Łącznie -1170,00 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min. 1 zad. w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych i nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości min. 150 000 zł , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy (branża drogowa) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ , zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania . Ad. 1.a) Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1. b) Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał - min. 1 zad. w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych i nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości min. 150 000 zł (potwierdzone referencjami) - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy (branża drogowa) oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego) W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad 1. c) Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) Ad. 1. d) Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego) oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 3, 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. nr I do SIWZ) Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( zał. nr 1 do formularza ofertowego) 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. ( zał. nr 2/1 do formularza ofertowego) 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (zał. nr 2/2 do formularza ofertowego) 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - min 1 zadania w zakresie budowy lub przebudowy drogi o konstrukcji: podbudowa z materiałów kamiennych i nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości min. 150 000 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 7. Wykaz osób kierujących wykonaniem przedmiotu zamówienia ( roboty budowlane) wraz z dokumentem stwierdzającym posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego) 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. 9. Kosztorys ofertowy . (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do formularza ofertowego) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/ugdzierzkowice/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, I piętro, pokój nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, sekretariat I piętro, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.