eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › Wykonanie kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 1 w Bielawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Bielawa: Wykonanie kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 1 w Bielawie
Numer ogłoszenia: 99625 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa , ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, faks 074 8335838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: iwww.bielawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 1 w Bielawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego boiska lekkoatletycznego w kolorze ceglastym i zielonym oraz innych urządzeń sportowych umożliwiających dzieciom i młodzieży szkolnej uprawianie różnych dyscyplin sportowych. Ruch i sport są głównymi czynnikami zapewniającymi dzieciom ich prawidłowy rozwój fizyczny. W ramach inwestycji przewiduje się również poprawienie stanu technicznego istniejących ciągów pieszych znajdujących się na terenie działki i wybudowanie nowych. Planuje się stworzenie miejsc parkingowych z podjazdem dla samochodów należących do pracowników szkoły. Projektuje się także nowe nasady zieleni niezbędne do stworzenia przestrzeni przyjaznej człowiekowi. Powstać ma również ogrodzony amfiteatr dostępny z wnętrza budynku. W miarę możliwości przewiduje się wykorzystanie i pozostawienie tych istniejących ciągów komunikacyjnych i urządzeń sportowych, których stan techniczny jest przynajmniej dobry. Jednak terenów o nawierzchni utrzymanej w bardzo dobrym stanie jest niewiele. W ramach inwestycji przewiduje si ę przeprowadzenie robót ziemnych, mających na celu zniwelowanie w wyznaczonych miejscach istniejących nierówności terenu. Projekt nie przewiduje ingerencji w bryłę i wygląd istniejących budynków szkoły. Wykonawca winien oprócz boiska lekkoatletycznego oraz amfiteatru dostarczyć i wykonać: system do skoku w dal tzn. Skrzynka do skoku w dal wykonana z kształtowników metalowych, cynkowanych ogniowo o grubości ścianki 2mm. betonowana w podłożu, stanowi podstawę do obsadzenia belki do skoku w dal. Wymiary skrzynki to 122,5 x 35 x 10 cm. Stalowa pokrywa belki do skoku w dal, służąca do zabezpieczenia belki do skoku w dal, Próg do odbicia z plasteliną stanowiący wierzchnią część kompletnej belki do skoku w dal, długość 120 cm wykonany z drewna liściastego. Składa się z dwóch części - białej gr. 18 mm, szerokość 19 cm, służącej jako deska do odbicia oraz niebieskiej gr. 27 mm, szerokość 10 cm z warstwą plasteliny, określającą pozycję spaloną. Deska biała jest mocowana do belki za pomocą wkrętów. Deska do odbicia winna być pokryta warstwą wodoodpornej farby o chropowatej teksturze, dzięki czemu odbicie do skoku w dal może być bardziej efektywne. Deska niebieska jest wsuwana we wpust belki, dzięki czemu można ją łatwo demontować. Po obu bokach deski niebieskiej znajduje się miejsce na warstwę plasteliny, służącą do określenia pozycji spalonej zawodnika. Belka do skoku w dal winna być montowana w skrzynce zamontowanej na stałe w podłożu, aby można ją w łatwy sposób również wymontować. Wykonana z żywic epoksydowych, pokryta laminatem, odporna na działanie warunków atmosferycznych. Do górnej części belki montowany próg do odbicia z plasteliną. Wymiary 122 cm x 34 cm x 10 cm. Ponadto Wykonawca winien dostarczyć oraz wbudować tzw. łapacze piasku wokół zeskoczni np. ACO SPORT System 7000 wraz z odwodnieniem korytka wokół zeskoczni układać w jednym rzędzie, z wyłączeniem odcinka od strony rozbiegu. Łapacz piachu winien się składać z: -korytek wykonanych z polimerbetonu - przykrycia w postaci rusztu oczkowego ze stali ocynkowanej - maty gumowej koloru czarnego obramowanie zeskoczni, na stałe związane z podłożem, chroniące skoczków przed zranieniem. Winno ono być zgodne z wymaganiami normy DIN 18035 cześć 8, wymiar zeskoczni 800 cm x 275 cm. Poniżej przedstawiono przekrój zeskoczni w dal od góry: - piasek kwarcowy warstwa grubości 30 cm, - warstwa oczyszczająca grubości 2 cm., - żużel gruby 6-10 cm., - warstwa żwiru 15-20 cm., - otoczaki 30 cm., - drenaż. rzut kulą - okrąg do pchnięcia kulą o średnicy 213,5 cm, wysokość obręczy to 7 cm. Wykonana z czterech elementów, skręcanych ze sobą i następnie montowanych do podłoża. Środek połączony jest metalowymi kształtownikami o wysokości 2 cm, wzmacniającymi sztywność konstrukcji. Całość okręgu winna być wykonana z elementów cynkowanych ogniowo. Okręg winien być zamontowany w podłożu nawierzchnia koła do rzutów - betonowa - należy przewidzieć otwory do odwadniania na głębokość 5 cm, Próg do pchnięcia kulą wykonany z drewna klejonego i pokryty laminatem, dzięki czemu winien być odporny na działanie warunków atmosferycznych. Montowany do podłoża za pomocą wkrętów przy krawędzi okręgu do pchnięcia kulą. Wymiary 122 x 32 x 10 cm. Nawierzchnia betonowa gr.8 cm zatarta na ostro, pola rzutów w postaci wycinka koła 40° o promieniu r=25 m, ograniczonego liniami szer.5 cm i taśmami liniowymi. skok wzwyż - zeskok - pokrycie zeskoku wykonane winno być z bardzo wytrzymałego materiału PCV, na wszystkich bokach zeskoku powinny się znajdować siatkowe odpowietrzenia wkładu zeskoku. Spód zeskoku wykonany z materiału antypoślizgowego PCV. Wypełnienie to pianka poliuretanowa (wypełnienie komorowe), dzięki czemu zeskok powinien zapewniać.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie ilości robót wykazanych w przedmiarze robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie co najmniej trzech obiektów o podobnym charakterze boiska, boiska lekkoatletyczne w nawierzchni poliuretanowej o wartości min. 500.000 PLN każda i o powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2 każda z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone referencje itp. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 PLN słownie:jeden milion złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: -Karta techniczna systemu zawierająca wymagane parametry nawierzchni, potwierdzona przez producenta, - Atest higieniczny PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. - Deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877 - dostarczona po wykonaniu nawierzchni.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izp.um.bielawa.pl/tm/przetargi/29-03-2011/siwz_bieznia.z
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielawie Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielawie Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, pok nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.