eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nowych i naprawa istniejących stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Łódź: Wykonanie nowych i naprawa istniejących stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie Łodzi
Numer ogłoszenia: 99612 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72330 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowych i naprawa istniejących stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonania nowych i naprawa istniejących poręczy, barier i innych stalowych elementów wyposażenia obiektów inżynierskich w pasach drogowych dróg publicznych na terenie Łodzi - do wykonania w ciągu roku 2012. 2. Szczegółowy zakres planowanych prac, pod względem rodzaju i ilości robót, zawiera Formularz cenowy (Formularz nr 2). Szczegółowe wymagania techniczne dla planowanych robót zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Poszczególne częściowe zakresy zadania zlecane będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb, na podstawie pisemnych poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego określających termin rozpoczęcia i wykonania prac, zakres prac oraz protokołów przekazania terenu. Roboty awaryjne zapewniające bezpieczeństwo użytkowników dróg będą wykonywane niezwłocznie. Rozpoczęcie ich realizacji musi nastąpić w ciągu 12 h od zawiadomienia o zdarzeniu, także telefonicznego przez przedstawicieli Zamawiającego lub dyspozycję Inżyniera Miasta a zabezpieczenie miejsca zdarzenia będzie wykonywane bezpośrednio po zawiadomieniu (poprzez np. wygrodzenie, oznakowanie). 4. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem: 4.1.Stalowe bariery ochronne typu SP-06 (z prowadnicą typ A i B), o słupkach w rozstawie co 1,0 - 2,0 m, całe odcinki oraz poszczególne ich elementy: -demontaż uszkodzonych barier, - montaż nowych z zastosowaniem barier przekładkowych, - prostowanie odcinków uszkodzonych z uwzględnieniem demontażu i montażu. 4.2.poręcze stalowe typu miejskiego (z płaskowników):- demontaż istniejących poręczy, z czasowym zabezpieczeniem miejsca po zdemontowanym odcinku, -wykonanie nowych poręczy, ich malowanie lub ocynkowanie ogniowe i montaż, - prostowanie odcinków uszkodzonych, z ewentualnym demontażem i montażem. 4.3. renowacja poręczy typu miejskiego (z demontażem i montażem):- oczyszczenie przez piaskowanie lub śrutowanie i zabezpieczenie antykorozyjne powłokami malarskimi, - oczyszczenie przez piaskowanie lub śrutowanie ocynkowanie ogniowe. 4.4. osłony nadtrakcyjne (z kątowników i płaskowników, z wypełnieniem blachą i siatką):- demontaż istniejących z czasowym zabezpieczeniem miejsca po zdemontowanym odcinku,- wykonanie nowych osłon, ich malowanie lub cynkowanie ogniowe i montaż.4.5. zakupienie lub wykonanie nowej oraz wymiana istniejącej stalowej armatury na instalacji kanalizacyjnej i drenażowej (kratki, studzienki, pokrywy itp.) w rejonie obiektów inżynierskich. 5.Wszystkie powyższe elementy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami, z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i posiadających wymagane szczegółowymi przepisami atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR, ul. Maratońska 96c, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206619,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247986,70

  • Oferta z najniższą ceną: 247986,70 / Oferta z najwyższą ceną: 247986,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.