eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › utrzymanie zieleni na terenach gminnych nie będących parkami ani zieleńcami administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 995

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: utrzymanie zieleni na terenach gminnych nie będących parkami ani zieleńcami administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, do kontaktów: Bożena Gącik, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343, e-mail: d.ciolkowska@uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni na terenach gminnych nie będących parkami ani zieleńcami administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac obejmujących: koszenie traw i chwastów( pow.25 ha),b) cięcia pielęgnacyjno - sanitarne drzew, krzewów i żywopłotów,ścinanie drzew i usuwanie wiatrołomów( 150 szt),karczowanie samosiewów drzew i krzewów(600 szt.), c) frezowanie pni - 10 szt. Szczegółowy wykaz prac składających się na przedmiot zamówienia zawiera kosztorys ofertowy. Prace te w pełnym zakresie zostaną wykonane dwukrotnie: - jeden raz w okresie od podpisania umowy do 31.12.2006r., - drugi raz w okresie 01.01.2007r. -31.12.2007r. Prace zlecane będą z dwudniowym wyprzedzeniem w formie poleceń określających zakres, miejsce i termin ich wykonania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługa będzie wykonywana na niezabudowanych działkach na terenie Widzewa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia będącego przedmiotem tego postępowania wynosi -28764,33 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 600,- zł ( sześćset zł ). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność faktur w ciagu 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prowidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu poszczególnych poleceń. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej tj.: prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807), 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:a. w okresie ostatnich 36 miesięcy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi obejmujące prace ogrodnicze w tym zabiegi pielegnacyjno - sanitarne drzewostanu o wartości co najmniej 40 000 złotych brutto każda, potwierdzone dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie,b. dysponują następującym sprzętem i urządzeniami - wymagane minimum:- ciągnik z przyczepą - 1 szt, - kosiarka mechaniczna - 1 szt.,- wykaszarki - 2 szt.,- piły mechaniczne do cięcia drzew - 2 szt.,- podnośnik - 1 szt.,- frezarka - 1 szt., c. dysponują minimum:-2 osobami przeszkolonymi w zakresie cięcia i pielęgnacji drzew,które ukończyły kursy w tym zakresie oraz jedną osobą ze średnim wykształceniem ogrodniczym lub - 1 osobą ze średnim wykształceniem ogrodniczym i przeszkoloną w zakresie cięcia i pielęgnacji drzew oraz jedną osobą przeszkoloną w zakresie cięcia i pielęgnacji drzew, które ukończyły kursy w tym zakresie,3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp. , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych);4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;5) oświadczenie o spełeniniu warunków udziału w postepowania na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualna polisa ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 36 miesięcy do dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),2. wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia ,3.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: V.RK -340-55/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.02.2006, cena - 6,1 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego lub na poczcie przy odbiorze przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.02.2006, godzina 11:00, Delegatura Urzędu Miasta Łodzi Łódź Widzew, Łódź, al.J.Piłsudskiego 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: styczeń 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Do ceny Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (6,10 PLN ) należy doliczyć koszty przesyłki pocztowej - dotyczy Wykonawców, którym SIWZ przesłana zostanie za pośrednictwem poczty. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.