eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych), na bazie własnych produktów i z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchenn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Węgorzewo: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych), na bazie własnych produktów i z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych). Wykonawca zobowiązany jest, w ramach zamówienia, dostarczyć komplet naczyń, sztućców, naczyń do picia wielokrotnego użytku, do porcjowania i spożywania posiłków przez pacjentów oraz do odbioru wykorzystanych naczyń po posiłkach z wyznaczonego miejsca.
Numer ogłoszenia: 995 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3-go Maja 17, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4273252, fax 087 4273252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych), na bazie własnych produktów i z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych). Wykonawca zobowiązany jest, w ramach zamówienia, dostarczyć komplet naczyń, sztućców, naczyń do picia wielokrotnego użytku, do porcjowania i spożywania posiłków przez pacjentów oraz do odbioru wykorzystanych naczyń po posiłkach z wyznaczonego miejsca..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna ilość dostaw/ osobodni - 66.640, gdzie 1 osobodzień to całodzienne wyżywienie pacjenta tj. śniadanie, obiad , kolacja. Średnie miesięczne ilości osobodni - 2.380: - śniadanie - 2.380 szt. - obiad - 2.380 szt. - kolacja - 2.380 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5/. posiadają do dyspozycji (dzierżawa, najem, leasing itp.) pomieszczenia kuchenne wraz z wyposażeniem, spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne konieczne do prowadzenia żywienia zbiorowego. 6/. dysponują wymaganym przepisami higieniczno-sanitarnymi pojazdem do transportu żywności zaopiniowanym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, 7/. posiadają ubezpieczenie OC (obejmujące m.in. zatrucia pokarmowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8/. złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi potwierdzać, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 2/. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4/. Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada/ dysponuje wymaganym przepisami higieniczno-sanitarnymi pojazdem do transportu żywności, zaopiniowany przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego z podaniem marki i numeru rejestracyjnego, 5/. Oświadczenie wykonawcy lub opinia Sanepidu, że pomieszczenia kuchenne wraz z wyposażeniem spełniają wymogi konieczne do prowadzenia żywienia zbiorowego. 6/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7/ Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ. 8/. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A/. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; B/. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; C/. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 3-go Maja 17, 11-600 Węgorzewo, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala, ul. 3-go Maja 17, 11-600 Węgorzewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.