eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Goleniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Goleniów: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 99567 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, faks 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Goleniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Goleniowie Podstawowy zakres zamówienia obejmuje: - wymianę instalacji elektrycznej: wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych 4010m., ułożenie przewodów pod tynk 4010m z zaprawieniem bruzd, wymiana opraw oświetleniowych 198 szt., wymiana gniazd wtyczkowych 325 szt., wymiana łączników i przycisków 136 szt. - zabezpieczenie podłóg folią i trocinami 2 703,31 m2, demontaż boazerii 2 807,20 m2, uzupełnianie pasów tynków 3 363,92 m, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, malowanie farbą emulsyjną 10 663,68 m2, przygotowanie powierzchni ścian i malowanie 2 x farbą olejną lamperii 2 648,88 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z poź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu w Wydziale WRIP pokój nr 404. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku: - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt.. 3,5,6, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Spełnienie warunku: 2.1. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości jednego zadania minimum 300 000,00 zł brutto. 2.2. dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 2.3. dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej z zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku: - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 4. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego - (Część XIII) Spełnienie warunku: - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Promocji - pokój 404 (Starostwo Powiatowe w Goleniowie; ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów) przed upływem terminu składania ofert. 5. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 6. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym użyte materiały na okres nie krótszy niż 3 lata. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści według Załącznika Nr 9 do SIWZ. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o oferowanych warunkach gwarancji. 7. Wykonają przedmiot zamówienia w okresie 10 tygodni od daty podpisania umowy. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. 8. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań: - złożenie oświadczenia. 9. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.Zbiorcze zestawienie cenowe (Załącznik Nr 2 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 4.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej (co najmniej dwóch) o wartości jednego zadania minimum 300 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.1 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8.Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zbliżonych do funkcji w przedmiocie zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8.1 Kserokopie uprawnień budowlanych w/w osób, odpowiednie dla danej specjalności. 8.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 8.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (Załącznik nr 7 do SIWZ). 9. Kopia wniesienia wadium. 10. Oświadczenie lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ); - udzieleniu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 9 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy; - terminie wykonania zamówienia; - terminie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 72 - 100 Goleniów, ul. Dworcowa 1 Wydział Rozwoju, Inwestycji i Promocji (pok.401)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 72 - 100 Goleniów, ul. Dworcowa 1, pok. 121 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.