eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku Miejskiego i Lipowego w Kętach, wykaszanie na terenie Parku Miejskiego i groblach w Kętach Podlesiu oraz wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku w Malcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Kęty: Wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku Miejskiego i Lipowego w Kętach, wykaszanie na terenie Parku Miejskiego i groblach w Kętach Podlesiu oraz wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku w Malcu
Numer ogłoszenia: 99534 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56080 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku Miejskiego i Lipowego w Kętach, wykaszanie na terenie Parku Miejskiego i groblach w Kętach Podlesiu oraz wykaszanie oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Parku w Malcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: IPark Lipowy w Kętach: -6-krotne wykoszenie terenu parku bez wywozu trawy wraz z usuwaniem odrostów i odbić korzeniowych i pniowych z obszaru o powierzchni 4,5 ha w terminie od 15.04.2012-15.10.2012 r., -wykaszanie winno się odbywać w co najmniej jednomiesięcznych odstępach czasu poczynając od 15 kwietnia i trwać nie dłużej niż 5 dni roboczych. Może następować na polecenie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia Zamawiającemu o dniu planowanego rozpoczęcia koszenia. Zamawiający wymaga dołożenia należytej staranności przy wykaszaniu nie powodując przy tym niszczenia infrastruktury, maksymalna wysokość trawnika po skoszeniu - 10 cm, -koszenie trawy wokół sadzonek drzew nie może się wiązać z ich uszkodzeniami mechanicznymi. Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę na jego koszt do zastąpienia zniszczonej przez niego sadzonki wraz z ponownym opalikowaniem i założeniem osłonki, -po każdorazowym wykoszeniu należy uprzątnąć ze ścieżek i chodników przylegających do parku resztki trawy, -3- krotne odchwaszczanie ścieżek żwirowych w drodze chemicznego oprysku wraz z usunięciem uschniętych części roślinnych (w terminach: maj, lipiec, wrzesień). Koszty oprysków obciążają Wykonawcę, -utrzymywanie porządku i czystości na terenie parku w okresie od 01.04.2012 - 30.10.2012 r. Przewidziane do wykonania prace będą polegały na: codziennym (do godz. 10:00) zbieraniu znajdujących się na terenie parku odpadów, usuwaniu zanieczyszczeń w obrębie ścieżek spacerowych i chodników przyległych do parku, ławek i gromadzenie ich w szczelnych workach oraz składowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. Worki na odpady stanowią koszt własny Wykonawcy. IIPark Miejski w Kętach: -6-krotne wykoszenie terenu parku bez wywozu trawy wraz z usuwaniem odrostów i odbić korzeniowych i pniowych z obszaru o powierzchni 9 ha w terminie od 15.04.2012-15.10.2012 r., -wykaszanie winno się odbywać w co najmniej jednomiesięcznych odstępach czasu poczynając od 15 kwietnia i trwać nie dłużej niż 8 dni roboczych. Może następować na polecenie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia Zamawiającemu o dniu planowanego rozpoczęcia koszenia. Zamawiający wymaga dołożenia należytej staranności przy wykaszaniu nie powodując przy tym niszczenia infrastruktury, maksymalna wysokość trawnika po skoszeniu - 10 cm, -koszenie trawy wokół sadzonek drzew nie może się wiązać z ich uszkodzeniami mechanicznymi. Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę na jego koszt do zastąpienia zniszczonej przez niego sadzonki wraz z ponownym opalikowaniem i założeniem osłonki, -po każdorazowym wykoszeniu należy uprzątnąć ze ścieżek i chodników przylegających do parku resztki trawy, -6-krotne plewienie szpaleru żywopłotu berberysowego (w terminach pokrywających się z wykaszaniem parku). Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę na jego koszt do zastąpienia zniszczonej przez niego sadzonki, -utrzymywanie porządku i czystości na terenie parku w okresie od 01.04.2012 - 30.10.2012 r. Przewidziane do wykonania prace będą polegały na: codziennym (do godz. 10:00) zbieraniu znajdujących się na terenie parku odpadów, usuwaniu zanieczyszczeń w obrębie ścieżek spacerowych i chodników przyległych do parku, ławek i gromadzenie ich w szczelnych workach oraz składowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. Worki na odpady stanowią koszt własny Wykonawcy. IIIPark Miejski w Kętach Podlesiu: -2-krotne wykoszenie bez wywozu trawy wraz z usuwaniem odrostów i odbić korzeniowych i pniowych z terenu parku o powierzchni 3,8 ha, -wykaszanie winno się odbywać w następujących okresach: I wykoszenie od 15-31.05.2012 r., II wykoszenie od 14-30.09.2012 r. i trwać nie dłużej niż 4 dni robocze. Może następować na polecenie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia Zamawiającemu o dniu planowanego rozpoczęcia koszenia. Zamawiający wymaga dołożenia należytej staranności przy wykaszaniu nie powodując przy tym niszczenia infrastruktury, maksymalna wysokość trawnika po skoszeniu - 10 cm, -po każdorazowym wykoszeniu należy uprzątnąć ze ścieżek i chodników przylegających do parku resztki trawy. IVGroble w Kętach Podlesiu (grobla za kościołem, grobla za Zespołem Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych, grobla na os. Leśnym): -3-krotne wykoszenie bez wywozu trawy wraz z usuwaniem odrostów i odbić korzeniowych i pniowych z terenu trzech grobli o łącznej powierzchni 1,1 ha, -wykaszanie winno się odbywać w następujących okresach: I wykoszenie od 15-31.05.2012 r., II wykoszenie od 16-31.07.2012 r. III wykoszenie od 15-30.09.2012 r. i trwać nie dłużej niż 3 dni robocze. Może następować na polecenie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia Zamawiającemu o dniu planowanego rozpoczęcia koszenia. Zamawiający wymaga dołożenia należytej staranności przy wykaszaniu nie powodując przy tym niszczenia infrastruktury, maksymalna wysokość trawnika po skoszeniu - 10 cm. VPark w Malcu: -6-krotne wykoszenie terenu parku bez wywozu trawy wraz z usuwaniem odrostów i odbić korzeniowych i pniowych z obszaru o powierzchni 0,6 ha w terminie od 15.04.2012-15.10.2012 r., -wykaszanie winno się odbywać w co najmniej jednomiesięcznych odstępach czasu poczynając od 15 kwietnia i trwać nie dłużej niż 1 dzień. Może następować na polecenie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia Zamawiającemu o dniu planowanego rozpoczęcia koszenia. Zamawiający wymaga dołożenia należytej staranności przy wykaszaniu nie powodując przy tym niszczenia infrastruktury, maksymalna wysokość trawnika po skoszeniu - 10 cm, -po każdorazowym wykoszeniu należy uprzątnąć ze ścieżek resztki trawy, -utrzymywanie porządku i czystości na terenie parku w okresie od 01.04.2012 - 30.10.2012 r. Przewidziane do wykonania prace będą polegały na: codziennym (do godz. 10:00) zbieraniu znajdujących się na terenie parku odpadów, usuwaniu zanieczyszczeń w obrębie ścieżek, ławek, budynków i gromadzenie ich w szczelnych workach, a następnie składowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. Worki na odpady stanowią koszt własny Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Zaręba Firma Usługowo - Handlowa AGMAR, os. Kard. S. Wyszyńskiego 12/1, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36230,20

  • Oferta z najniższą ceną: 36230,20 / Oferta z najwyższą ceną: 164527,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.