eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią - ETAP I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 9949 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Nakło nad Notecią: "Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią - ETAP I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348603-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7, 89-100  Nakło nad Notecią, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią - ETAP I"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski, polegającą na wykonaniu nawierzchni jezdni od km 0 + 000,00 do km 0 + 382,60. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o powierzchni 1 736 m kw. b) zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i sieci wodociągowej, c) organizację ruchu na czas budowy. Stan istniejący Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w województwie kujawsko - pomorskim, powiecie nakielskim, na terenie gminy Nakło nad Notecią. Rozpatrywany teren położony jest w ciągu drogi gminnej - ulicy Półwiejskiej w miejscowości Nakło nad Notecią, na odcinku od km 0+000 (ulica Młyńska) do km 0+382,60. Droga objęta opracowaniem jest drogą publiczną lokalną i obsługuje przyległe posesje. Droga otoczona jest zabudową mieszkaniową jednorodzinną i wielorodzinną oraz gospodarczą. Na drodze odbywa się zarówno ruch pieszy jak i kołowy. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 382,60 m (w osi jezdni). Ulica Półwiejska krzyżuje się z ulicą Młyńską. Według inwentaryzacji geodezyjnej w pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie: wodociąg, gazociąg, kable i urządzenia energetyczne, kable i urządzenia telekomunikacyjne. Wody opadowe odprowadzane są na tereny pasa drogowego. Projektowana przebudowa drogi gminnej nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Istniejący pas drogowy ma szerokość od 5,00 m do 9,00 m. Naturalne deniwelacje terenu wynoszą do 2,00 m. Geotechniczne warunki posadowienia Dokumentacja geotechniczna, określająca warunki geotechniczne, załączona jest do projektu. Roboty ziemne Obliczenia robót ziemnych wykonano za pomocą licencjonowanego programu "ULICA". Naniesiono rzędne terenu istniejącego i projektowanego, a następnie wykonano obliczenia ilości mas ziemnych. Przedstawiony ostateczny bilans obejmuje całość robót ziemnych ujętych w ramach robót drogowych. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania uzbrojenia podziemnego, celem uniknięcia jego uszkodzenia. Część technologiczna Rozwiązania projektowe Przyjęte parametry techniczne Kategoria ruchu Klasa techniczna drogi (ulicy) Szerokość nawierzchni jezdni KR1 L (lokalna) 5,00 m 4,00 m Rozwiązanie wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe zostało dostosowane do istniejącego poziomu drogi i ulic sąsiednich oraz istniejących zjazdów. Naturalne deniwelacje terenu wynoszą do 2,00 m. Zaprojektowano normatywne spadki podłużne. Pochylenie podłużne niwelety minimalne 0,328% Pochylenie podłużne niwelety maksymalne 1,080% Promienie łuków pionowych wklęsłych R2000 Pochylenie poprzeczne jezdni 2% Przekrój poprzeczny Zaprojektowano następujące spadki poprzeczne: a) od km 0+000 do km 0+059,00 - spadek jednostronny o wartości 2% w kierunku na lewo, b) od km 0+059,00 do km 0+099,00 - zmiana spadku poprzecznego, c) od km 0+099,00 do km 0+382,60 - spadek jednostronny o wartości 2% w kierunku na prawo. Odwodnienie Projektowane nawierzchnie odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów deszczowych. Projekt kanalizacji deszczowej stanowi odrębne opracowanie branżowe, na które zamawiający uzyska odrębne pozwolenie na budowę. W projekcie na planie sytuacyjno - wysokościowym pokazano usytuowanie wpustów deszczowych. Konstrukcja nawierzchni Projekt konstrukcji nawierzchni jezdni znajduje się w projekcie budowlano-wykonawczym. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm, ustawione są na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) o grubości 5 cm i ławie betonowej C12/15 z oporem. Organizacja ruchu na czas budowy Roboty drogowe powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przystąpieniem do robót należy przedstawić do zatwierdzenia uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi, projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie ich trwania. Powierzchnia zabudowy- nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego - 1 736 m kw. Rozwiązanie kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego Zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej Należy zabezpieczyć istniejące sieci elektroenergetyczne pod jezdnią i zjazdami rurami dwudzielnymi. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej Przestrzegać wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez ORANGE Polska S.A. Zabezpieczenie sieci wodociągowej Przestrzegać wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Not. Należy dokonać regulacji wysokościowej znajdujących się w pasie drogowym włazów kanalizacyjnych, skrzynek, zasuw oraz hydrantów. Uwagi końcowe a) ze względu na występowanie uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu - roboty ziemne należy prowadzić sposobem ręcznym. Lokalizacja uzbrojenia jest pokazana na oryginalnych naniesieniach sieci i przewodów uzbrojenia terenu znajdujących się w egzemplarzu nr 1 załączonej dokumentacji. W przypadku wątpliwości, co do lokalizacji uzbrojenia podziemnego należy skorzystać z oryginalnych naniesień i wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych w obecności gestora sieci, b) należy bezwzględnie przestrzegać ustaleń zawartych w uzgodnieniach, c) wykonawca zobowiązany jest powiadomić mieszkańców, przede wszystkim tych, których posesje sąsiadują z projektowanymi robotami, o terminie rozpoczęcie i zakończenia robót, d) projektowana przebudowa poprawia stan istniejący, a przede wszystkim w znaczny sposób poprawia system komunikacji, stan bezpieczeństwa ruchu kołowego i ruchu pieszego oraz rowerowego. Załączniki do przedmiotu zamówienia: ? projekt budowlano-wykonawczy, ? przedmiar robót, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, ? kosztorys ofertowy, 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności w pełnym wymiarze czasu pracy, które będą wykonywały prace związane w zakresie realizacji zamówienia: - pracowników wykonujących roboty budowlane branży drogowej pod kierownictwem kierownika budowy lub kierownika robót, za wyjątkiem: - osób odpowiedzialnych za kierowanie budową tj. kierownika budowy lub kierownika robót; 2) najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu Wykaz Pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. 3) wykonawca zobowiąże się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. z 202015 r. poz. 2008); 4) nie przedłożenie przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z zamawiającym; 5) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia, na inne posiadające co najmniej takie same wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje, co osoby wskazane w pierwotnym Wykazie Pracowników, z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac; 6) za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wskazanych pracowników w Wykazie Pracowników, wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę wskazanej przez zamawiającego w pkt 1; 7) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej wykonawcze, przedmiary robót oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu. 4. Rozwiązania równoważne 1) jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia (Rozdział IV ust. 2 SIWZ) znajdują się nazwy materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań i nie są obowiązujące. Należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania; 2) wykonawca może zastosować materiały, urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiORB; 3) wykonawca ma obwiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie, np. certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem PE i rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako dowody potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w projekcie, albo deklaracje właściwości wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, specyfikacją techniczną lub określoną normą oraz dokumentacją techniczną; 4) dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i STWiORB; 5) wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 5. Warunki gwarancji i rękojmi 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji i rękojmi. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres co najmniej 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, natomiast maksymalny okres gwarancji wynosi 120 miesiące. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres ....miesięcy określony w formularzu oferty licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. 4. Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) roboty budowlane należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w tym: przepisami BHP i p.poż.) i normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, poleceniami Nadzoru Inwestorskiego a także zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarem, formularzem kosztorysu ofertowego, STWiORB i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ; 2) wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór końcowy nastąpi bez wad istotnych, obiekt będzie spełniał wymagania projektowe; 3) wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 4) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż zaproponowane w projekcie czy też niewiadomego pochodzenia; 5) wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Nadzór Inwestorski; 6) wykonawca po zakończeniu robót zwróci zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: a) protokoły przekazania terenu budowy, b) dziennik budowy, c) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, d) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, e) dokumentacja powykonawcza, rysunki, i opisy (inne niż dokumentacja projektowa), służące realizacji robót, f) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - dokonana przez uprawnionego geodetę; mapy muszą być potwierdzone w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego przy ul. Ks. Skargi 6 w Nakle nad Notecią - przekazane Zamawiającemu łącznie w 4 egzemplarzach (papierowa + cyfrowa ), g) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich wbudowanych materiałów, h) karta gwarancyjna obejmująca odpowiedzialność gwarancyjną za wykonane roboty i ewentualnie zamontowane instalacje i urządzenia, i) protokoły z badań, prób i inspekcji, j) protokoły odbioru robót, k) protokoły z narad i ustaleń, l) operaty geodezyjne (szkice z wytyczeń i pomiarów powykonawczych) - potwierdzone przez uprawnionego geodetę, m) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, n) wszelkie inne dokumenty potrzebne do zgłoszenia zakończenia robót, o) księga obmiarów z kompletnymi wpisami ilości wykonanych robót - potwierdzonymi przez inspektora nadzoru inwestorskiego, p) kosztorys powykonawczy - sporządzony przez kierownictwo budowy na podstawie dokonanych powykonawczych pomiarów geodezyjnych przez geodetę - sprawdzony i zaakceptowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego, s) kosztorys różnicowy - sporządzony przez kierownika budowy stanowiący porównanie kosztorysu ofertowego z kosztorysem powykonawczym i wykazujący różnice w ilościach i wartościach robót (netto, podatek VAT, brutto) objętych przedmiotem zamówienia, t) protokoły technicznego odbioru robót z gestorami istniejących w granicach budowy przedmiotu zamówienia sieci uzbrojenia terenu, u) zestawienie długości i powierzchni wybudowanych odcinków drogi w zakresie wymaganym do wystawienia dokumentu OT - opracowane przez geodetę działającego na zlecenie wykonawcy i kierownika budowy, potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca wykona łącznie dwa papierowe komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu . Dokumentacja powykonawcza podlega akceptacji przez zamawiającego; 7) wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, tj. w szczególności: 1) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. ,poz. 1570); cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. 2) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.290) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem; 8) wykonawca dokona odbudowy dróg do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia uszkodzonych w trakcie budowy ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych; 9) wykonywanie tyczenia robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety; 10) przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót; 11) wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów; 12) po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji technicznej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy): a) obserwacja archeologiczna podczas prowadzenia robót ziemnych, b) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, drogowe, elektroenergetyczne, sanepidu i ochrony środowiska), c) czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego i koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane, d) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych; 13) wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, inwentaryzowanie na bieżąco budowanych w ramach niniejszego zamówienia obiektów; wykonanie ich geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych (Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią). 14) zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 15) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 7. Podwykonawcy robót budowlanych 1) zamawiający dopuszcza wykonanie przez wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 2) zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ( firm ) podwykonawców; 3) w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, że wobec danego podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; 4) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia; 5) pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1) wynagrodzenie wykonawcy jest ceną kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w ust. 2. Opisu przedmiotu zamówienia niniejszego rozdziału (IV); 2) podstawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie formularza kosztorysu ofertowego - stanowiącego zestawienie ilościowe robót określonych w dokumentacji projektowej oraz wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ i STWiORB; 3) zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane całości robót, określone w protokole odbioru potwierdzonym przez inspektora nadzoru; 5) podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego spisany przez Strony umowy; 6) płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w ciągu 30 dni licząc od dnia złożenia u zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru; 7) zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek; 8) wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią; 9) wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności; 10) zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma. 9. Dostępność dokumentacji projektowej oraz dokumentacji wspomagającej opis przedmiotu zamówienia: 1) dokumentacja techniczna dostępna jest dla zainteresowanych wykonawców na stronie internetowej www.bip.naklo.pl; 2) kompletna dokumentacja techniczna w wersji papierowej jest dostępna u p. Małgorzaty Balzer w siedzibie zamawiającego w dniach roboczych w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią . 10. Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. 10.1 Informacja dotycząca robót zamiennych: 1) zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych; 2) roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano; 3) roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia; 4) roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót; 5) roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, materiałów budowlanych; 6) roboty zamienne mogą wynikać: a) ze zmian zaproponowanych przez wykonawcę, Inspektora Nadzoru lub przez zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, b) z wad dokumentacji projektowej i STWiORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 10.2. Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 1) na skutek zmian zaproponowanych przez wykonawcę, Inspektora Nadzoru lub przez zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych; 2) z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT319591.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo EL-KAJO Spółka z o.o.,  biuro@elkajo.pl,  ul.Kościuszki 27,  85-079,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393097,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269887,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 443319,07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.