eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › usługi szkoleniowe w ramach Projektu NrPO KL.01.03.04-00-027/08-01 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Kielce: usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-01 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 99478 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-01 dla ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-027/08-01 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursów Obsługa komputera z projektowaniem stron www wraz z aktywizacją zawodową oraz Brukarz wraz z aktywizacją zawodową, a następnie przeprowadzenie po ich zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminów oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów i zajęć aktywizacyjno- zawodowych. - Opis części zamówienia; - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I Kurs Obsługa komputera z projektowaniem stron www wraz z zajęciami aktywizacyjno - zawodowymi poprzedzającymi kurs - zakres zamówienia: ilość edycji kursu wraz z aktywizacją: 1 ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin podstaw obsługi komputera: 50 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin tworzenia stron www: 20 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) przewidywany termin realizacji kursu: do 30 czerwca 2011 r. ilość uczestników: 11 osób. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie obsługi komputera, projektowania stron www i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacyjno - zawodowe dla 11 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacyjno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć kursu obsługi komputera z projektowaniem stron www i zajęć z aktywizacji zawodowej: podręczniki, materiały do praktycznej nauki kursu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca zapewnia: instruktorów, oraz materiały eksploatacyjne do urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia (tonery, płyty CD-R, DVD itp.) . - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 70 godzin zajęć w/w kursu. Koszt materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej - dokumentację stanowią: a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) . - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu obsługi komputera z projektowaniem stron www. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. - Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia: - pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia (sala komputerowa, 11 stanowisk komputerowych zakupionych ze środków finansowych projektu), przepisów p. poż., BHP. - Część II Kurs Brukarz wraz z zajęciami aktywizacyjno - zawodowymi poprzedzającymi kurs - zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1 ilość godzin teorii wraz z aktywizacją zawodową: 76 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin praktyki: 100 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - przewidywany termin realizacji i zakończenia kursu: do 30 czerwca 2011 r. - ilość uczestników: 14 osób. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. - W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. - Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacyjno - zawodowe dla 14 osób skierowanych na w/w kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacyjno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczające do w/w kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji zawodowej: podręczniki, materiały do praktycznej nauki zawodu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 100 godzin zajęć praktycznych kursu. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a) program szkolenia, b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz kursu przyuczającego do zawodu. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowanego do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22.ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 - Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej lub akredytację przyznaną przez właściwego kuratora oświaty potwierdzającą spełnianie przez Wykonawcę określonych wymogów i zapewnienie wysokiej jakości prowadzonego kształcenia zgodnie z art. 68b ustawy z dnia 07.09.1991 r., o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.). Złożenie przez Wykonawcę powyższej akredytacji jest jednocześnie potwierdzeniem przez niego, że nie została ona cofnięta w drodze decyzji administracyjnej przez właściwego kuratora oświaty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli). - Wyżej wymienione dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce - sekretariat I piętro budynku administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Obsługa komputera z projektowaniem stron www wraz z zajęciami aktywizacyjno - zawodowymi poprzedzającymi kurs.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługa komputera z projektowaniem stron www wraz z zajęciami aktywizacyjno - zawodowymi poprzedzającymi kurs - zakres zamówienia: -ilość edycji kursu wraz z aktywizacją: 1 -ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) -ilość godzin podstaw obsługi komputera: 50 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) -ilość godzin tworzenia stron www: 20 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) przewidywany termin realizacji kursu: do 30 czerwca 2011 r. ilość uczestników: 11 osób. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie obsługi komputera, projektowania stron www i przepisami BHP. -Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacyjno - zawodowe dla 11 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. -Zajęcia aktywizacyjno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć kursu obsługi komputera z projektowaniem stron www i zajęć z aktywizacji zawodowej: podręczniki, materiały do praktycznej nauki kursu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca zapewnia: instruktorów, oraz materiały eksploatacyjne do urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia (tonery, płyty CD-R, DVD itp.) . - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 70 godzin zajęć w/w kursu. Koszt materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej - dokumentację stanowią: a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) . - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu obsługi komputera z projektowaniem stron www. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. - Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia: - pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia (sala komputerowa, 11 stanowisk komputerowych zakupionych ze środków finansowych projektu), przepisów p. poż., BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Brukarz wraz z zajęciami aktywizacyjno - zawodowymi poprzedzającymi kurs.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1 ilość godzin teorii wraz z aktywizacją zawodową: 76 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - ilość godzin praktyki: 100 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) - przewidywany termin realizacji i zakończenia kursu: do 30 czerwca 2011 r. - ilość uczestników: 14 osób. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. - W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. - Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia aktywizacyjno - zawodowe dla 14 osób skierowanych na w/w kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacyjno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczające do w/w kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji zawodowej: podręczniki, materiały do praktycznej nauki zawodu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 100 godzin zajęć praktycznych kursu. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a) program szkolenia, b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobnej do aktywizacji i do szkolenia), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz kursu przyuczającego do zawodu. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowanego do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.