eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup instrumentów muzycznych dla zespołu orkiestry Teatru Muzycznego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Łódź: zakup instrumentów muzycznych dla zespołu orkiestry Teatru Muzycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 99464 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Łodzi, ul. Północna 47/51, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6782612, 6783082, fax 042 6781901.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup instrumentów muzycznych dla zespołu orkiestry Teatru Muzycznego w Łodzi.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup instrumentów muzycznych dla zespołu orkiestry Teatru Muzycznego w Łodzi

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części Kod CPV wg słownika 2008: 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności: 2A wykonać jako wykonawca w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 dostawy podobne wartością i rodzajem do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. 2.B zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonych instrumentów, z przystąpieniem do niego , czas reakcji , najpóźniej w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).; 2) oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Wykaz prac wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 u.Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI Stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605): jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a. zamiast dokumentów których mowa w § 1 ust 1 ww. Rozporządzenia składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b. dokumenty o których mowa powyżej j- litera: a i litera c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. c. dokument, o którym mowa w powyżej litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust 2 Rozporządzenia przywołanego na wstępie stosuje się odpowiednio. e. Wykonawca może zamiast oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w treści ww. Rozporządzenia złożyć inne równoważne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. f. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. g. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca stosuje się do przepisów § 3 ww. Rozporządzenia, w tym może składać równoważne wymaganym zaświadczenia podmiotów działających zgodnie z prawem europejskim, potwierdzające, że produkty spełniają normy europejskie. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-muzyczny.lodz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Teatru - ulica Północna 47/51, Łódź, sekretariat.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 15:00, miejsce: w siedzibie Teatru - ulica Północna 47/51, Łódź, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pianino.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pianino koncertowe czarne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: waltornia i trąbka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: waltornia podwójna F/B rozdzielna trąbka typu B.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: syntezator.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: syntezator rozmiar 88 klawiszy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obój.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obój wzór mechaniki typu Dupin, 3 klapy oktanowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: flet picolo.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: flet picolo.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: klarnety AB.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komletny klarnety A i B.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: perkusja.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: instrumenty perkusyjne w podziale na 6, w tym tamburyn, kotły, xylofon, conga, bongosy, dzwonki koncertowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.30.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.