eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Budowa trasy turystycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Stare Juchy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Stare Juchy: Budowa trasy turystycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Stare Juchy
Numer ogłoszenia: 99442 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trasy turystycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Stare Juchy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Budowa trasy turystycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Stare Juchy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Budowę wieży widokowej o konstrukcji mieszanej stalowo - drewnianej w najwyższym punkcie trasy na działce leśnej nr 612. Wieża o wysokości 20,0 m ponad poziom aktualnego terenu, z dwoma tarasami widokowymi, zadaszona dachem drewnianym czterospadowym. Wokół wieży zakłada się wykonanie schodów dojść i murków oporowych żelbetowo - kamiennych. b) Budowę ogólnodostępnego pomostu pływającego (molo) do celów kąpielowych nad jeziorem Hendzelewo i urządzenie plaży gminnej w miejscowości Stare Juchy, w miejscu zwyczajowo użytkowanym jako plaża, poprzez dowiezienie i rozplantowanie nad brzegiem jeziora piasku na powierzchni ok. 200 m2. W miejscu istniejącego, przeznaczonego do rozbiórki pomostu zlokalizowanie pomostu pływającego kąpielowego w kształcie litery U i wymiarach zewnętrznych ok. 30 x 24 m. Pomost pływający system PROMENADA lub inny równoważny, niewymagający trwałego połączenia z brzegiem i dnem jeziora. c) Budowę trasy turystycznej (ścieżki pieszo - rowerowej) w miejscowości Stare Juchy, łączącej górę widokową z wieżą widokową poprzez zjazd do ul. Mazurskiej oraz przedłużenie ulicy Sportowej z budową ciągu pieszego w poprzek plaży nad jeziorem Hendzelewo, w tym modernizacja ul. Sportowej przez wykonanie utwardzonej nawierzchni z kostki betonowej. Planowany fragment ciągu wzdłuż jeziora Hendzelewo (w pobliżu plaży) oraz jako dojście do wieży widokowej. W ciągu dojścia do wieży przewidywana budowa kładki dla pieszych o długości 18,0 m i szerokości pokładu 2,50 m zlokalizowana nad wąwozem. Przy ciągach komunikacyjnych pieszych zaplanowano zlokalizowanie wnęk z ławeczkami i pojemnikami na odpady. d) Budowę 2 parkingów przy ulicy Mazurskiej i Sportowej. Parking przy ulicy Mazurskiej przewidziano na 5 samochodów osobowych + 1 autobus oraz plac manewrowy. Parking przy ulicy Sportowej przewidziano na 5 samochodów osobowych. Do przewidzianych do wykonania parkingów, zaplanowano wykonanie przyłączy wodociągowych i elektrycznych, które umożliwią wykonanie oświetlenia parkingów oraz ustawienie sezonowych sanitariatów. e) Budowę drewnianej kładki dla pieszych w ciągu trasy turystycznej zlokalizowanej na działce o numerze geodezyjnym 162 w sąsiedztwie ulicy Mazurskiej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa opracowana przez KONSTRUKCJE BUDOWLANE mgr inż. Wiesław Bulkowski 19-300 Ełk , ul. Piłsudskiego 20/2 - stanowiąca załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 do SIWZ b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załącznik nr 16,17,18,19,20 do SIWZ c) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie w toku realizacji robót, wymagań dotyczących stosowania materiałów budowlanych, wyrobów i urządzeń oraz sposobów wykonywania robót, wynikających z dokumentacji projektowej. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli terenu dotyczących odtworzenia terenu do stanu pierwotnego. 7. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektach budowlanych i wykonawczych (zwaną dalej - dokumentacją projektową) i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, a także zastrzeżeń wynikających z wydanej decyzji pozwolenia na budowę. 8. Zamawiający dopuszcza rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez Wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót. 9. Podstawą wystawienia faktury końcowej rozliczenia będzie protokół końcowy odbioru. 10. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wyceny ani ilości wykazanych robót. Mogą być jedynie traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. 11. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót czy w przekazanych przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 12. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.21.10 - Budowa obiektów do wodowania 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.24.34.00 - Roboty w zakresie budowy plaż 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : BS Ełk O/Stare Juchy Nr 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.: a) Dysponują następującymi osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia : - Kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlane i minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót drogowych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót sanitarnych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. - Kierownik robót elektrycznych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba. Osoby w/w muszą posiadać aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). b) Wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - tj.: - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi, parkingu lub chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1.500m2 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 zł lub posiadać zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 6, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane należycie. 11. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane : 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1) pkt 2, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 z zakresu Osi priorytetowej 2 - Turystyka ,Działania 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałania 2.1.4 -Publiczna infrastruktura turystyczna i okołoturystyczna..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.