To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99421 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Kwidzyn: Remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513591-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny
52354800000, ul.
ul. Warszawska
19,
82500
Kwidzyn, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
055 6464700, 6464777, faks
556 464 703, e-mail
zp@um.kwidzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu: www.bip.kwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Miasta Kwidzyna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl>> Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn >> Aktualne >> Nazwa zamówienia 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 6. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 7. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni asfaltowych dróg na terenie miasta Kwidzyna, szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonej dokumentacji technicznej. Zakres robót i termin ich realizacji będzie każdorazowo określany zleceniem w formie pisemnej. W ramach remontów nawierzchni asfaltowych wykonywane będą, w miarę potrzeb następujące czynności: Lp. Zadanie Szacunkowa ilość [1] [2] [3] 1 Remont nawierzchni masą asfaltową 20 000,00 m2 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr.4 cm 10 000,00 m2 3 Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu gr. 4cm 10 000,00 m2 4 wykonanie warstwy podbudowy z asfaltobetonu gr 4 cm 10 000,00 m2 5 Oczyszczenie i skropienie powierzchni emulsją asfaltową 10 000,00 m2 6 Wykonanie podbudowy betonowej gr.15 cm 5 000,00 m2 7 Wykonanie podbudowy z tłucznia gr.15 cm 5 000,00 m2 8 Za każde następne 8 cm grubości podbudowy tłuczniowej 2 500,00 m2 9 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.10 cm 5 000,00 m2 10 Korytowanie wraz z wywózką ziemi na głębokość 10 cm 5 000,00 m2 11 Frezowanie nawierzchni bitumicznej 15 000,00 m2 12 Wywóz i wbudowanie destruktu bitumicznego na drodze wskazanej przez Zamawiającego 15 000,00 m2 13 Za regulację wysokości krawężników istniejących 500,00 mb 14 Wbudowanie nowych krawężników betonowych o wym 15x30 1 500,00 mb 15 Wbudowanie nowych krawężników kamiennych o wym 15x30 1 500,00 mb 16 Regulacja wysokości kratek deszczowych i studni 100 szt. 17 Rozbiórka, wywóz warstwy z betonu gr.20cm 100 m2 Wartość zamówienia może znacząco zmaleć w zależności od potrzeb remontowych. Rozliczenie za poszczególne przedmioty odbioru będzie się odbywało fakturami przejściowymi a wykonanie robót objętych fakturą zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, wystawianymi za poszczególne etapy wykonanych robót, stosownie do udzielonego zlecenia. Roboty remontowe awaryjne (zdaniem zamawiającego stanowiące zagrożenie dla uczestników ruchu) muszą być prowadzone niezwłocznie, jednak rozpoczęcie robót musi nastąpić nie później niż w czasie 24 godz. od zgłoszenia a zakończenie robót w ciągu następnych 24 godz. Termin liczy się od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy. Zgłoszenie przez Zamawiającego będzie przekazywane telefonicznie potwierdzone w formie pisemnej (faksem). Termin musi być dotrzymany niezależnie od warunków atmosferycznych. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4606351 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6004248 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
- Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Stary Kamień
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.