To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Białogard: PRZEBUDOWA ULICY SYBIRAKÓW W BIAŁOGARDZIE.
Numer ogłoszenia: 99417 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56961 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY SYBIRAKÓW W BIAŁOGARDZIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Sybiraków (długość: 106,8 m) w Białogardzie, obejmujących w szczególności: 1) Branża drogowa: a) wytyczenie geodezyjne; b) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - w tym rozebranie nawierzchni jezdni z kostki betonowej i płyt żelbetowych, nawierzchni chodników i fragmentów nawierzchni asfaltowych; c) roboty ziemne - korytowanie pod projektowane nawierzchnie; d) ustawienie krawężników i obrzeży; e) wykonanie warstwy podsypki piaskowej; f) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0,00-31,5 mm; g) profilowanie istniejącej podsypki cementowo-piaskowej; h) ułożenie warstwy podsypki cementowo-piaskowej; i) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej; j) regulacja wysokości istniejących studzienek, wpustów i skrzynek zasów; k) demontaż i montaż oznakowania pionowego zgodnie z obowiązująca organizacją ruchu, wykonanie oznakowania poziomego; l) montaż elementów wykończeniowych - krata zabezpieczająca istniejące drzewo montowana w poziomie chodnika; 2) Branża instalacji sanitarnych: a) wytyczenie geodezyjne; b) roboty ziemne i rozbiórkowe; c) wykonanie warstwy podsypki piaskowej; d) wykonanie odwodnienia - sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami, wpustami ulicznymi i studniami; e) wykonanie kanału technologicznego; f) wykonanie warstwy obsypki. 3) Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia: a) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu; b) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót; c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy; d) zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.) e) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlany; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c) przedmiary robót stanowiące element specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.23.10.00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 45.23.11.00-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 2) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca); 3) sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) wykonania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu; 5) oznakowania i zabezpieczenia terenu robót; 6) zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót; 7)zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt; 8) wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowofinansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie; 9) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji; 10) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych; 12) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru; 13) wykonania dokumentacji powykonawczej; 14) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 15) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe; 16) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, przywrócenia oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu miasta Białogard i przekazanie go Zamawiającemu; 17) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia; 18) zgłoszenia terminu zakończenia robót budowlanych; 19) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 20) udzielenia Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie od dnia przekazania całości przedmiotu umowy protokołem końcowym odbioru robót; 21) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 22) bezpłatnego usuwania wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem; 23) udostępnienia terenu budowy dla wykonania oświetlenia drogowego podczas realizacji przedmiotowej inwestycji. 4. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 5. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8. Uwaga: opis projektu branży drogowej i sanitarnej oraz STWiOR dotyczą ulic Raczyńskiego, Sybiraków i Czeskiej. Na potrzeby złożenia oferty należy uwzględniać zapisy dotyczące tylko i wyłącznie ulicy Sybiraków 9. Zamówienie współfinansowane z PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.00-1, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Symoczko Mateusz - "MAT - BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Symoczko Mateusz - "MAT - BUD"
- MAT-BUD Mateusz Krystian Symoczko, Łęczno 69, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 592459,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234291,21
Oferta z najniższą ceną: 234291,21 / Oferta z najwyższą ceną: 267603,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Dostawa narzędzi do pomiaru drzew i drewna
- CUW.26.1.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie".
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów'
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.