Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - Część 1 - SPRAWA WSA- ZP-03/2015
Numer ogłoszenia: 99414 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie , ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5537800, faks 22 8269292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - Część 1 - SPRAWA WSA- ZP-03/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I Dostawa komputerów przenośnych (notebook) wraz z systemem operacyjnym - 40 (czterdzieści) sztuk oraz serwera - 1 (jedna) sztuka. ZADANIE II Dostawa monitorów LCD lub LED 19 cali - 40 (czterdzieści) sztuk oraz monitorów LCD lub LED 23 cale - 5 (pięć) sztuk. Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy dla Zadania I, 14 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy dla Zadania II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - dla Zadania 1 wynosi 5% wartości umowy dla tego zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.10.00-7, 48.82.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania I - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), dla zadania II - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla Zadania I (komputery przenośne): 1) wypełnioną specyfikację techniczną sprzętu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 6A do SIWZ, 2) dokumentacja techniczna producenta komputera określająca podstawowe cechy oferowanego produktu (data sheet), 3) dokumenty potwierdzające iż: a) producent sprzętu posiada certyfikat ISO 9001:2000, b) producent sprzętu posiada certyfikat ISO 14001, c) producent sprzętu posiada deklaracje zgodności CE, 4) oświadczenie producenta oraz sprawozdanie z badań wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę dotyczące głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 20 dB, 5) Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org, 6) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, 7) oświadczenia producenta iż komputer w oferowanej konfiguracji produkowany jest seryjnie wyprodukowany został w liczbie co najmniej 10 000 egzemplarzy, 8) dokument potwierdzający iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta oraz oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 9) w przypadku gdy Wykonawca deklaruje ponadnormatywne parametry urządzenia w zakresie głośności zgodnie z pkt 24 Załącznika Nr 6A do SIWZ należy przedłożyć dodatkowe oświadczenie producenta oraz sprawozdanie z badań wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę dotyczące głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 19dB. dla Zadania I (serwer): 1) wypełnioną specyfikację techniczną sprzętu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 6B do SIWZ, 2) dokumentacja techniczna producenta komputera określająca podstawowe cechy oferowanego produktu (data sheet), 3) dokumenty potwierdzające iż: a) producent sprzętu posiada certyfikat ISO 9001:2000, b) producent sprzętu posiada certyfikat ISO 14001, c) producent sprzętu posiada deklaracje zgodności CE, 3) potwierdzenie zgodności sprzętu z oprogramowaniem, potwierdzone dołączonym wydrukiem ze strony windowsservercatalog.com : a)Microsoft Windows Server 2012, b)Microsoft Windows Server 2008, 4)oświadczenia producenta iż serwer w oferowanej konfiguracji produkowany jest seryjnie wyprodukowany został w liczbie co najmniej 1 000 egzemplarzy, 5)dokument potwierdzający iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta oraz oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. dla Zadania II - monitory 19 i 23 cale: 1)wypełnioną specyfikację techniczną sprzętu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 6C i 6D do SIWZ, 2)dokumentacja techniczna producenta monitorów (oddzielnie dla monitorów 19 i 23 cali) określająca podstawowe cechy oferowanego produktu (data sheet).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp.: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy; 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 3) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; 4) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ; 5) wszelkich zmian korzystnych dla Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 6) wszelkich rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie w godz.9.00 - 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 . Biuro podawcze funkcjonuje w godz. 8.00 - 16.00 w dni pracujące.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczną na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na : faks: 22 596-44-50 lub, email: piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl W przypadku wysłania oświadczenia lub dokumentu faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający nie będzie przekazywał ich w formie pisemnej. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez Zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego WSA-ZP-03/2015..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (notebook) wraz z systemem operacyjnym - 40 (czterdzieści) sztuk oraz serwera - 1 (jedna) sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.82.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. głośność komputera przenośnego - 5
- 3. termin gwarancji komputera przenośnego - 5
- 4. dodatkowa informacja wizualna serwera - 5
- 5. dodatkowe zabezpieczenie serwera - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów komputerowych: monitor LCD lub LED 19 cali - 40 (czterdzieści) sztuk, monitor LCD lub LED 23 cale - 5 (pięć) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. częstotliwość odświeżania - 5
- 3. termin gwarancji monitora - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. " Utworzenie Klubu Dziecięcego w Żarkach oddział w Przybynowie"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.