eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową na alejkach miasteczka ruchu drogowego oraz wykonanie ogrodzenia wraz z dwoma bramami wjazdowymi przy Zespole Szkól Miejskich Nr 3 w Jaśle.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Jasło: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową na alejkach miasteczka ruchu drogowego oraz wykonanie ogrodzenia wraz z dwoma bramami wjazdowymi przy Zespole Szkól Miejskich Nr 3 w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 99409 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Jaśle , ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4465885, faks 013 4465885.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2jaslo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową na alejkach miasteczka ruchu drogowego oraz wykonanie ogrodzenia wraz z dwoma bramami wjazdowymi przy Zespole Szkól Miejskich Nr 3 w Jaśle..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową na alejkach miasteczka ruchu drogowego oraz wykonanie ogrodzenia wraz z dwoma bramami wjazdowymi przy Zespole Szkól Miejskich Nr 3 w Jaśle. Zakres zamówienia: 1. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 1229 m2: - nawierzchnie z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna gr. 4 cm po zagęszczeniu), - uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń o granulacji 31.5/63 mm gr. 5 po zagęszczeniu) 2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. 393 m2 - warstwa z materiału niewysadzinowego gr. 30 cm, - podbudowa z tłucznia 31.5/63 mm gr. 15 cm - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4 cm - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 4 cm 3. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 72 m2 gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 20cm i tłucznia 31.5/63 mm gr. 15 cm. 4. Wykonanie studzienki ściekowej O 500 mm wraz z przykanalikiem dł. 5,6 m. 5. Wykonanie ogrodzenia z paneli kratowych wys. 1530 mm o średnicy pręta O 5 mm i zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie na cokole betonowym dł. 90 m. 6. Wykonanie bramy dwuskrzydłowej o szer. 500 cm i furtki 120 cm oraz wys. 170 cm z wypełnieniem z paneli kratowych jak ogrodzenie. 7. Wykonanie i montaż bramy przesuwnej o szer. 400 cm wys. 170 cm z wypełnieniem z kształtowników zamkniętych 25 x 25 mm. 8. Wykonanie murka oporowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 2500,00 PLN ( dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz wykonawcy, którzy: 2. Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia > na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, . W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, . Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna, . Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp - zał. Nr 3 do SIWZ, . Wypełniony formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, . Kopię dowodu wpłaty wadium, . Wypełniony kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót, . Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, . Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy zał. Nr 6 do SIWZ, Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.jaslo.biz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS-ABK Sp. z o.o. ul. Kochanowskiego 3 38-200 Jasło- pokój / Inwestycje /.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: TBS-ABK Sp. z o.o. ul. Kochanowskiego 3 38-200 Jasło / sekretariat /.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.