eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Rudziniec: Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza
Numer ogłoszenia: 99402 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90379 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375_4, obręb 0007 Łącza, w ramach zadania pn: Zakup i posadowienie kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy w Łączy i obejmującą m.in.: a) przygotowanie terenu b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej na terenie działki c) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej na terenie działki d) wykopy e) wykonanie stóp fundamentowych f) montaż kontenerów wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I-etapu prac tj.: wykonanie niecki montażowej i stóp fundamentowych dla wszystkich kontenerów, posadowienie i montaż 1-szego, 2-go i 3-go kontenera, doprowadzenie prądu i wody do obiektu, montaż zbiornika podziemnego na nieczystości ciekłe. 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3 Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu oraz jego specyfiki zamówienia, itd., nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. W związku z tym pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.4 Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnej współpracy z Zamawiającym. 1.5 Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych i obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach oraz Wykonawca ponosi koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy. 1.6 Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.7 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: a) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, b) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania inwestycji oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu uporządkować teren, c) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić ich wywóz, d) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy i podwykonawców, e) roboty będą mogły być prowadzone w godzinach od 6:00 - do 22:00 1.8 Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: uzyskania dziennika budowy wraz z jego opieczętowaniem, zawiadomienia rozpoczęcia prac budowlanych. Zawiadomienie o zakończeniu budowy dokona Zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.38.21 - Elementy gotowe 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konstrukcje Sp. z o.o.,, ul. Wałowa 34, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129146,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153135,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 186960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.