eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3 / II / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3 / II / 2014
Numer ogłoszenia: 99399 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3 / II / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach: 1. Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego (6 osób w I edycji); 2. Operator wózków jezdniowych (10 osób w I edycji); 3. Barman-barista-sommelier (6 osób w I edycji); 4. Pracownik kadrowo-płacowy (10 osób w I edycji); 5. Księgowość komputerowa (10 osób w I edycji); 6. Sprzedawca - handlowiec (10 osób w I edycji); 7. Piekarz (6 osób w I edycji). Miejscem, w którym zgodnie z programem szkolenia będą odbywać się zajęcia musi być miasto Chorzów lub miasto bezpośrednio sąsiadujące z Chorzowem (tj. Katowice, Ruda Śląska, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Bytom, Piekary Śląskie). Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8:00 a 19:00. Zapis ten nie dotyczy części VII zamówienia. Dla części III zamówienia dopuszcza się organizację zajęć między godziną 8:00 a 22:00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 674 z późniejszymi zmianami), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej: a) 6 osób ukończyło szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia z zakresu części 1: Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego; z zakresu części 3: Barman-barista-sommelier; z zakresu części 7: Piekarz. b) 10 osób ukończyło szkolenie - obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia z zakresu części 2: Operator wózków jezdniowych; z zakresu części 4: Pracownik kadrowo-płacowy; z zakresu części 5: Księgowość komputerowa; z zakresu części 6: Sprzedawca-handlowiec - oraz potwierdzą odpowiednimi referencjami należyte wykonanie tych szkoleń. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 2 szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa - załącznik 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - załącznik 4 do SIWZ; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik 5 do SIWZ; Program szkolenia - załącznik 6 do SIWZ; Preliminarz kursu - załącznik 7 do SIWZ; Oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik 9 do SIWZ; Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoelniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - załącznik 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; zmiany ilości uczestników, miejsca odbywania zajęć lub osoby prowadzącej zajęcia - będących następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć. Poza sytuacjami opisanymi powyżej - zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (wzór umowy stanowi załącznik 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 18, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 13, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalna opiekunka z modułem języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 6 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 12 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 330 w tym co najmniej 90 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w domach opieki i pomocy społecznej oraz co najmniej 60 godzin zajęć z lektoratu języka niemieckiego. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż, - elementy pedagogiki opiekuńczej i andragogiki, - anatomia z fizjologią, - elementy psychologii, - opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi, - instytucje i organizacje świadczące pomoc, - zadania opiekuna społecznego w aspekcie prawnym, - zasady higieny i pierwsza pomoc przedlekarska, - komunikacja interpersonalna, - dietetyka w żywieniu osób starszych, chorych, niepełnosprawnych, - elementy rehabilitacji, - 90 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w domach opieki i pomocy społecznej, - 60 godzin lektoratu języka niemieckiego, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia, książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 110 w tym co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 24 godziny praktyki zawodowej przeprowadzonej w hurtowniach lub sklepach wielkopowierzchniowych przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych specjalizowanych i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3m. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - pierwsza pomoc przedlekarska, - przepisy dot. ochrony środowiska, - omówienie typów wózków jezdniowych, budowy i wyposażenia, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami, - czynności operatora w pracy, w czasie pracy z wózkami, - wiadomości UDT, - przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli gazowych w wózkach, - sposób wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami BHP-instruktaż; wykonywanie wymiany butli przez kierowcę pod nadzorem instruktora; omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli przez kierowcę, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków z uwzględnieniem jazdy wózkami specjalizowanymi, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - HACCP, - przeprowadzenie egzaminu przed komisją kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników szkolenia zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii II oraz I WJO, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 24 godzin przeprowadzona w hurtowniach lub sklepach wielkopowierzchniowych przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych specjalizowanych i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3 m, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia, książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia. - przeprowadzenie badań orzekających o zdolności do wykonywania przez uczestników szkolenia, pracy na wysokości powyżej 3m. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Barman-barista-sommelier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 6 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 200 w tym co najmniej 140 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 80 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej w lokalach gastronomicznych świadczących pełny zakres usług barmańskich. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - podstawy psychologii sprzedaży, obsługa klienta, - podstawy technologii i towaroznawstwa napojów, - organizacja baru, nowoczesne urządzenia wykorzystywane w pracy za barem, dokumentacja finansowa w barze, przybory i szkło barowe, naczynia do sporządzania i podawania używek i zimnych napojów bezalkoholowych, naczynia szklane do serwowania napojów alkoholowych, - techniki miksowania, technika mieszania napojów zimnych, technika mieszania napojów gorących, - dekorowanie koktajli, - obsługa sprzętu baristycznego, parzenie i podawanie kawy, - techniki latte art, - parzenie i podawanie herbaty, - zimne napoje bezalkoholowe, - rodzaje napojów alkoholowych, dobór i serowanie napojów alkoholowych, - zasady komponowania własnych drinków pod kątem odpowiedniego wyglądu, tekstury, aromatu, smaku, - sztuka prezentacji, Flair - triki barmańskie, - najnowsze trendy w barmaństwie, podstawy miksologii molekularnej, - zagadnienia z zakresu wiedzy sommelierskiej, - podstawy wiedzy na temat cygar, - serwowanie zamówionych potraw i napojów, układanie indywidualnego menu, rozliczenie z konsumentem - projektowanie nowych form świadczonych usług , poszerzenie zakresu usług, - obsługa kas fiskalnych i terminalu kart płatniczych, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 80 godzin przeprowadzona w lokalach gastronomicznych świadczących pełen zakres usług barmańskich. - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia, książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik kadrowo-płacowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 200 w tym co najmniej 130 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 80 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej u zewnętrznego pracodawcy w komórce kadrowo-płacowej. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - rekrutacja pracowników, - podstawowe zagadnienia prawa pracy, dokumentacja pracownicza, - szczególne formy zatrudnienia, umowy cywilno- prawne, - szczególne formy zmiany warunków umów o pracę, aneksy do umów, przeszeregowania, zwolnienia grupowe, - szczególne uprawnienia pracownicze wynikające z rodzicielstwa, - czas pracy, urlopy, - zasady wynagrodzeń, korekty dokumentów płacowych, - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, - roszczenia w sprawie wynagrodzeń, odszkodowania, wynagrodzenia po ustaniu stosunku pracy, - świadczenia pozapłacowe, - zasady rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, FP i FGŚP, - rozwiązywanie umów o pracę, - praca w programie Płatnik lub innym równoważnym programie, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 80 godzin przeprowadzona u zewnętrznego pracodawcy w komórce kadrowo- płacowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Księgowość komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 200 w tym co najmniej 130 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 80 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej u zewnętrznego pracodawcy w komórce finansowo-księgowej. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - podstawy prawne funkcjonowania firmy, - podatek od towarów i usług, faktury VAT, - podatek dochodowy od osób fizycznych i od osób prawnych, - książka przychodów i rozchodów, - ordynacja podatkowa, - podstawy rachunkowości, - ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, - ewidencja środków pieniężnych, rozrachunków, kapitałów własnych, materiałów i towarów, kosztów, - wynagrodzenia, - wynik finansowy, zamknięcie ksiąg, inwentaryzacja, - sprawozdanie finansowe, - obsługa pakietu biurowego ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, - praca w programach Symfonia Finanse i Księgowość Premium lub w dwóch innych równoważnych programach, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 80 godzin, przeprowadzona u zewnętrznego pracodawcy w komórce finansowo-księgowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzedawca - handlowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 100 w tym co najmniej 60 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 24 godziny praktyki zawodowej przeprowadzonej u zewnętrznego pracodawcy na stanowisku sprzedawcy/handlowca. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - HACCP, - psychologia sprzedaży, zasady autoprezentacji, obsługa klienta, podstawy telemarketingu, - organizacja i technika handlu, handel detaliczny, - podstawowe zasady rachunkowości i kontroli placówek handlowych, - elementy prawa, - towaroznawstwo, - nowoczesna korespondencja handlowa, - środki płatnicze, - rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych, - znaki pieniężne krajów Unii Walutowej, - promocja, reklama, marketing, negocjacje handlowe, - obsługa kas fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń sklepowych, - doładowanie telefonów komórkowych, kart podarunkowych, - obsługa pakietu biurowego, - fakturowanie komputerowe, praca w programach Symfonia Handel i Subiekt lub w dwóch innych równoważnych programach handlowych, - sprzedaż internetowa, - podstawowe zagadnienia gospodarki magazynowej, - praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 24 godzin, przeprowadzona u zewnętrznego pracodawcy na stanowisku sprzedawcy/handlowca, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia, książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Piekarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 6 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 230 w tym co najmniej 160 godzin zajęć praktycznych, przeprowadzonych u zewnętrznego pracodawcy zapewniającego rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu. Program szkolenia musi zawierać co najmniej: - BHP, - ppoż., - pierwsza pomoc przedlekarska, - HACCP, - obsługa maszyn, urządzeń, pieców oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, - korzystanie z prostych środków transportu wewnętrznego, - przygotowanie surowców do produkcji, ocena organoleptyczna wyrobów piekarniczych, - sporządzanie ciast, ręczne dzielenie i kształtowanie ciasta na podstawowe asortymenty pieczywa, - wypiekanie różnych gatunków pieczywa, - produkcja galanterii piekarskiej np. rogali, chałek, bułek słodkich i drożdżówek, - magazynowanie pieczywa, przygotowanie do ekspozycji i dystrybucji, - 160 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych u zewnętrznego pracodawcy zapewniającego rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu, - przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia, książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.