eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Dębnie Polskim - etap 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Rawicz: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Dębnie Polskim - etap 2
Numer ogłoszenia: 99392 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80441 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Dębnie Polskim - etap 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Dębnie Polskim w rejonie ulicy Ślusarskiej, Wrocławskiej, Rawickiej, Piekarskiej, Korczaka, Ochotniczej Straży Pożarnej oraz Drzymały. 2. Zakres zamówienia obejmuję budowę: > sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 1.643 metrów i przyłączy o długości 574 metrów. > sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 1371 metrów i przykanalików o długości 23 metrów. > rurociągu tłocznego o długości 350 metrów wraz z budową przepompowni P2. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: > przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla niniejszego etapu opracowanym w oparciu o projekt budowlany, > projektu budowlanego, > specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 5.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z pozwoleniem na budowę, zatwierdzonym projektem oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 6.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 7.Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy grupy robót). 8.Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: > Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, > Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami Nr 9/2011 > Kosztorysie ofertowym, > Projekcie budowlanym, > Polskich Normach. 9. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: > zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac w oparciu o opracowany przez Wykonawcę projekt > obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. > zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, > inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót, > stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); > ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; > organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), > utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), > odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, > po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, > udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały i urządzenia, > odpowiedniego oznakowania budowy w związku z dofinansowaniem niniejszej inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie ( Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej ) za pomocą przekazanej przez Zamawiającego tablicy informacyjnej. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia w oparciu o przekazany przez Zamawiającego harmonogram i dołączony do oferty kosztorys ofertowy. Harmonogram ten powinien określać zakres rzeczowy, terminy i wartości brutto robót w ujęciu miesięcznym. Harmonogram ten przed podpisaniem umowy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Zamówienie będzie w części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAWBUD-RAWICZ Sp. z o.o., Masłowo ul. Śląska nr 88, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2097859,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1086722,65

  • Oferta z najniższą ceną: 1086722,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2490374,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.