eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › NZ/215/68/2009- Nadzór Inwestorski nad zadaniami inwestycyjnymi Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Krosno: NZ/215/68/2009- Nadzór Inwestorski nad zadaniami inwestycyjnymi Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie
Numer ogłoszenia: 99357 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZ/215/68/2009- Nadzór Inwestorski nad zadaniami inwestycyjnymi Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia stanowi: a) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć wraz z dobudowa podjazdu dla ambulansów oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń garażowo-magazynowych niskiego parteru budynku C na potrzeby Izby Przyjęć w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie ( pakiet nr 1) b) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzętarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej w ramach zadania inwestycyjnego - Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej ( pakiet nr 2 ) c) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową pomieszczeń budynku szpitalnego (byłej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego Oddziału Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego oraz dobudowa wejścia zewnętrznego wraz z dobudową pochylni ze schodami ( pakiet nr 3 ) określonych zapisami niniejszej SIWZ, w szczególności zaś załączonych do niej wzorów umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, - dysponują potencjałem osobowym posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tą izbę - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej jedna usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w obiektach służby zdrowia o wartości: - minimum 3 000 000 zł netto dla zadania nr 1, - minimum 1 800 000 zł netto dla zadania nr 2, - minimum 900 000 zł netto dla zadania nr 3. zawierających jednocześnie nadzór nad robotami w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doświadczenie to są w stanie wykazać przedkładając dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie W razie złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wykazać się wykonaniem usługi na kwotę wyższą (przykład: oferta na zadanie 1 i 3 - wykonanie usługi na minimum 3 000 000 zł netto) 5.2 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) Dokumenty wykazujące doświadczenie w zakresie czynności Nadzoru Inwestorskiego w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej jedna usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w obiektach służby zdrowia o wartości: - minimum 3 000 000 zł netto dla zadania nr 1, - minimum 1 800 000 zł netto dla zadania nr 2, - minimum 900 000 zł netto dla zadania nr 3. zawierających jednocześnie nadzór nad robotami w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doświadczenie to są w stanie wykazać przedkładając dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie W razie złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wykazać się wykonaniem usługi na kwotę wyższą (przykład: oferta na zadanie 1 i 3 - wykonanie usługi na minimum 3 000 000 zł netto) 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego odpowiedniej branży ( konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej) i ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 13.2 Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 stanowiącego właściwą część oferty. 13.3 zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzorów umowy - załącznik nr 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji, 13.4 Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 13.5 W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605) Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez tłumacza przysięgłego i wykonawcę 13.6 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy protokół z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane (art. 8 ust. 3) 13.7 Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winne być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa. 13.8 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 8 ust. 3 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć wraz z dobudowa podjazdu dla ambulansów oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń garażowo-magazynowych niskiego parteru budynku C na potrzeby Izby Przyjęć w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana Pawła II w Krośnie ( pakiet nr 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzętarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej w ramach zadania inwestycyjnego - Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej ( pakiet nr 2 ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad Przebudową pomieszczeń budynku szpitalnego (byłej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego Oddziału Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego oraz dobudowa wejścia zewnętrznego wraz z dobudową pochylni ze schodami ( pakiet nr 3 ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.