eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przebudowa pawilonu nr VI - Oddziału nerwic w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99348 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Starogard Gdański: Przebudowa pawilonu nr VI - Oddziału nerwic w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510380-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana, krajowy numer identyfikacyjny 00029361100000, ul. ul. Skarszewska 7, 83200 Starogard Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. (58) 5620600, faks (58) 5623650, e-mail r.czepirska@kocborowo.pl; a.maszota@kocborowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kocborowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pawilonu nr VI - Oddziału nerwic w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AG-2232-4/55a/17-11

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pawilonu nr VI zgodnie z załączoną dokumentacją, przedmiarem, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Modernizację należy wykonać w następujących pomieszczeniach: -Kuchnia z zmywalnią na I piętrze; -Łazienkę damską wraz z brudownikiem na I piętrze; -Łazienkę dla osób niepełnosprawnych + W.C. pacjentów i W.C. personelu + pomieszczenie gospodarcze na I piętrze; -Szyb windowy dla windy osobowej z wykorzystaniem dla osób niepełnosprawnych (Uwaga! przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu windy osobowej!); -Pomieszczenie psychologa parter. 3.W ramach modernizacji należy wykonać następujące roboty budowlane: -Wykonanie nowych posadzek zgodnie z projektem; -Wykonanie ścianek działowych z płyt g-k dwuwarstwowych na stelażu z izolacja termiczna z wełny na parterze z wykonaniem otworów na drzwi - parter gabinet psychologa; -Wykonanie ścianek działowych w pozostałych pomieszczeniach z gazobetonu o grubości zgodnej z projektem; -Wykonanie przewodów wentylacyjnych z osadzeniem kratek wentylacyjnych i wentylatorów oraz wykonanie wentylacji pomieszczeń zgodnie z projektem; -Wykonanie posadzek z terakoty antypoślizgowej wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi (kolor do uzgodnienia z użytkownikiem przed bezpośrednim ich położeniem); -Wykonanie warstw wyrównujących pod posadzkę z wykładziny PCV. Ułożenie posadzki z elastycznej prasowanej wykładziny homogenicznej, zabezpieczonej poliuretanem PUR, charakteryzująca się przestrzennym bezkierunkowym wzorem, posiadająca właściwości rozpraszania ładunków elektrostatycznych, przeznaczona do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi, w obiektach użyteczności publicznych o dużym natężeniu ruchu, grubość całkowita 2,0 mm, warstwa użytkowa 2,0 mm (dwa kolory uzgodnione z użytkownikiem przed położeniem). Posadzka ma być wykonana w pomieszczeniach 2/4, 2/5, 2/15, 2/13 ( wg załączonego schematu graficznego); -Wykonanie tynków kat. III cementowo wapiennych na ścianach i sufitach wraz z równaniem gładzią gipsową ; -Obudowa pionów c.o. c.w.u. i wody zimnej oraz kanalizacji płytami g-k z zamontowaniem drzwiczek rewizyjnych metalowych malowanych proszkowo zamykanych na klucz (wzór klucza dostarczy zamawiający) w miejscach zaworów, rewizji itp.; -Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi oraz dwukrotne malowanie lamperii w ciągach komunikacyjnych w jadalni, kuchni i zmywalni oraz łazience damskiej, brudowniku, pomieszczeniu porządkowym, w.c. pacjentów i personelu oraz klatki schodowej. Balustrady na klatce schodowej malowane farbami olejnymi, schody i podesty betonowe malowane farbami do betonu; -W łazienkach damskiej i dla osób niepełnosprawnych oraz w.c. personelu i w.c. pacjentów brudowniku, pomieszczeniu porządkowym, w kuchni i zmywalni obłożenie do wysokości 2,20 m ścian płytkami glazurowanymi wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi glazurą w 3 kolorach; -W łazienkach zamontować czasowe za ścienne zestawy natryskowe, wylewka natryskowa wykonana z litego chromowanego mosiądzu, odporna na wandalizm z antyosadowym dyfuzorem i automatycznym regulatorem wypływu, zawór czasowy 1/2" zasilany w wodę mieszaną, czas wypływu 30 sekund, wypływ 6 litrów na minutę. Przed zestawami natryskowymi zastosować termostatyczne mieszacze wody 3/4", wyposażone w automatyczną ochronę antyoparzeniową. Maksymalna temperatura ciepłej wody 85oC. Należy zainstalować bajpas mieszacza. Mieszacz zapewnia dystrybucję wody zmieszanej w wybranej temperaturze; -Wykonanie i osadzenie stolarki drzwiowej z drewna litego ( stolarka ma być w kolorze białym wg wzoru już istniejącej stolarki (zał. nr 11 do SIWZ), zamki w drzwiach musza być zamykane na klucz, który przekaże zamawiający); -Wykonanie wewnętrznej instalacji c.w.u. zgodnie z projektem wraz z wyposażeniem w umywalki i baterie umywalkowe czasowe podłączone do mieszacza, muszle ustępowe wraz ze spłuczkami typu compakt, baterie prysznicowe wg wcześniejszego opisu, pisuar z zaworem czasowym, zlewozmywak wraz z baterią zlewozmywakową, zlew z zaworem czerpalnym itp.; -W prysznicach zastosować brodziki podpłytkowe z prysznicowym odpływem liniowym prostym, maskownica/ruszt ze stali nierdzewnej; -W kabinach prysznicowych zamontować prowadnice i zasłony prysznicowe; -W kabinie dla osób niepełnosprawnych zastosować prowadnice i zasłony prysznicowe oraz uchwyty dla osób niepełnosprawnych wraz z siedziskiem; -W łazience dla osób niepełnosprawnych zamontować muszle i umywalkę z baterią dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uchwytami; -Wykonanie szybu dźwigowego zgodnie z projektem konstrukcyjnym wraz z wykończeniem -Zamontowanie drzwi przeciwpożarowych oraz stałego okna; -Zamurowanie okna podawczego na parterze do fizykoterapii. 4.Realizacja robót budowlanych będzie odbywała się w czynnym obiekcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262522-6, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45442100-8, 45422100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT353263.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano - Projektowe MABET Marek Hołowiński , mabet.c@neostrada.pl, ul. Bohaterów Monte Cassino 19, 83-200, Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384006,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384006,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384006,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.