eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Jeziorany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Jeziorany: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Jeziorany
Numer ogłoszenia: 99343 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Jeziorany poprzez odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2011 - 2016 oraz przepisami prawa polskiego. Szczegółowo opisany przedmiot zamówienia zawarty jest w Wykazie nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Jeziorany (zał. nr 10 do siwz), w Wykazie tras wywozu odpadów (zał. nr 11 do siwz) oraz w Wykazie przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Jeziorany (zał. nr 12 do siwz). A. Okres realizacji usługi: 6 miesięcy (od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.) B. Szacunkowa ilość odpadów ogółem - około 675 Mg w ciągu 6 m-cy (w okresie realizacji usługi), w tym: - odpady niesegregowane - 650 Mg - odpady segregowane - 25 Mg. 1. Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe (wyszacowane na podstawie ilości odpadów zebranych w roku 2012 r.) i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, uwzględniając ilość odpadów wytworzonych. 2. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 3. Zamawiający zapłaci za faktycznie odebraną i zagospodarowaną ilość odpadów wg cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. 4. Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Jeziorany w 2012 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawiała się następująco: 1) odpady zmieszane - 1239,95 Mg 2) tworzywa sztuczne - 26,735 Mg 3) papier i tektura - 2,775 Mg 4) opakowania szklane - 14,59 Mg. C. Obszar realizacji przedmiotowej usługi obejmuje miasto oraz gminę Jeziorany. Gmina Jeziorany liczy 8115 mieszkańców (stan na 30.04.2013 r.), w tym: 3344 mieszkańców miasta Jeziorany i 4771 mieszkańców terenu wiejskiego podzielonego na 22 sołectwa. Powierzchnia Gminy Jeziorany wynosi 21 146 ha. D. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostarczanie Zamawiającemu w okresie 6 m-cy szacunkowo około 33 000 szt. worków o pojemności 120 l do selektywnego zbierania odpadów w tym: a. ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal około 10 000 szt. b. NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę, odzież i tekstylia około 10 000 szt. c. ZIELONY z przeznaczeniem na opakowania szklane białe i kolorowe około 10 000 szt. d. BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady zielone, ulegające biodegradacji około 3 000 szt. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć pomiędzy ilością dostarczanych worków w kolorach wyszczególnionych w pkt. 1 od lit. a do lit. d. 1.1 Worki powinny być odpowiednio wytrzymałe a na odpady posegregowane wyraźnie oznakowane (opisane). Intensywność zabarwienia (przezroczystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka. 1.2 Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy tj. 6 miesięcy zobowiązany jest do skutecznego wyposażania nieruchomości w worki selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o rodzaju, pojemności i kolorach określonych w Rozdziale 3 pkt 1. 1.3 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia do nieruchomości zamieszkałych worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (pakiet startowy) nie później niż przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. 1.4 Wykonawca będzie informował Zamawiającego o ilościach i rodzaju worków dostarczanych do każdego właściciela nieruchomości w formie papierowej i elektronicznej do 10 dnia każdego miesiąca. 2. Opróżnianie koszy ulicznych w ilości 70 sztuk o poj. 30 litrów, ustawionych w miejscach publicznych na terenie Miasta Jeziorany. Wykonawca po opróżnieniu kosza i wymianie worka pozostawi w czystości miejsce jego ustawienia. Opróżnianie ma następować na tyle często, aby kosze nie były przepełnione - jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc - w terminach odbioru odpadów z danego rejonu, przy którym kosze te są ustawione. 3. Punkt selektywnego zbierania odpadów. Wykonawca od dnia zawarcia umowy oraz na własny koszt zorganizuje i uruchomi centralny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Jeziorany (działki nr 100/2 i 74/2) w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: a) odpady komunalne ulegające biodegradacji, b) chemikalia, c) zużyte baterie i akumulatory, d) zużyte opony, e) odpady remontowe i rozbiórkowe, f) popiół, g) odpady wielkogabarytowe, h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, i) przeterminowane leki. 4. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych poprzez opróżnianie pojemników w ilości 28 szt. o pojemności 30 l oraz sprzątanie, w terminie wywozu odpadów z rejonu przy którym przystanek jest położony. Liczba przystanków - 28 szt. (wykaz przystanków w załączniku nr 12 do siwz). 5. Opróżnianie pojemników podziemnych zlokalizowanych: 1) przy ul. Sawickiej w Jezioranach: - 3 pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 3 m3 każdy, na szkło, plastik, papier, - 2 pojemniki o pojemności 3 m3 każdy, na odpady komunalne, 2) przy ul. Kościuszki w Jezioranach: - 3 pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 3 m3 każdy, na szkło, plastik, papier, - 1 pojemnik o pojemności 3 m3 na odpady komunalne. 6. Wykonanie objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych typu: meble, metale, opakowania wielomateriałowe oraz pozostałe odpady segregowane (w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny), wystawionych przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach lecz nie rzadziej niż 1 raz na kwartał, w terminach określonych w harmonogramie. W okresie pomiędzy odbiorami odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 7. Wypełnianie obowiązków sprawozdawczych w stosunku do Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym prawem w RP. 8. Harmonogram odbioru odpadów. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, do przygotowania szczegółowego harmonogramu odbioru odpadów, a po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego do dystrybucji harmonogramu wśród właścicieli nieruchomości. Harmonogram ma zapewnić regularność i powtarzalność odbierania odpadów i zostać tak sporządzony, aby dni odbioru nie były dniami wolnymi od pracy. a) Harmonogram zostanie opracowany w oparciu o dane dostarczone przez Zamawiającego w formie graficznej i opisowej, w wersji elektronicznej i papierowej, b) harmonogram będzie jasno określał jaka będzie częstotliwość odbioru danej frakcji odpadów w odniesieniu do rodzaju zabudowy i częstotliwości opróżniania ich pojemników oraz odbierania worków, tak aby nie ulegały przepełnieniu i zbytniemu nagromadzeniu, uwzględniając również dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy, c) harmonogram otrzymany od Wykonawcy i zatwierdzony przez Zamawiającego zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl, d) każda zmiana w harmonogramie zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni przed dniem mającej nastąpić zmiany, nowego harmonogramu uwzględniającego wszystkie zmiany. Po zatwierdzeniu zmian przez Zamawiającego, zmieniony harmonogram Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości nie później niż 14 dni przed dniem wprowadzenia zmiany. 9. Odpady powstałe na nieruchomościach zamieszkałych i nieruchomościach niezamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej oraz wielorodzinnej, odbierane będą przez Wykonawcę w następujący sposób: na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. 10. Zmieszane odpady komunalne. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu: a/ Miasto Jeziorany: - 2 razy w tygodniu, - 2 razy w tygodniu pojemniki podziemne, b/ pozostałe miejscowości na terenie gminy Jeziorany - 1 raz w miesiącu. 11. Selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowym i pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu - w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, dla każdego rodzaju (koloru) worka lub pojemnika. Liczba worków na odpady zbierane selektywnie - ok. 5 500 szt./miesiąc. Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia większej ilości worków. 12. Odpady niebezpieczne typu: - leki odbierane będą w punktach aptecznych i zakładach opieki zdrowotnej, - baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). 13. Odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, jeżeli nie są kompostowane w przydomowych kompostownikach, będą odbierane z odpowiednio oznakowanych worków lub pojemników, z uwzględnieniem potrzeb i warunków sanitarno-higieniczno-epidemiologicznych: a) w okresie od 1 kwietnia do 31 października - 2 razy w miesiącu, b) w okresie od 1 listopada do 31 marca - 1 raz w miesiącu. 14. Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów (nie wymagające pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w Starostwie Powiatowym) wykonywanych przez właścicieli posesji, odbierane będą w miarę zapotrzebowania, po każdorazowym zgłoszeniu wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ciągu 48 godzin. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość awaryjnego odbioru odpadów: a) Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego do godziny 12:00 odbierze odpady tego samego dnia. b) Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego po godzinie 12:00 odbierze odpady najpóźniej w dniu następnym. c) Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o awaryjnym odbiorze odpadów telefonicznie bądź emailem. d) Usługa awaryjnego odbioru odpadów obejmuje wszystkie dni tygodnia. 16. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: Do gromadzenia odpadów w ramach realizacji przedmiotowej usługi, służą pojemniki o pojemności: - 110 L, 120 L, 240 L, 360 L, 1100 L. Do selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć worki z folii polietylenowych LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów w kolorach: - żółtym - 120 l, - niebieskim - 120 l, - zielonym - 120 l, - brązowym- 120 l, Na workach umieszcza się w widocznym miejscu nadruk, treść zostanie przekazana Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 17. Wykaz sprzętu technicznego Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej: a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), w tym: - jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jeden pojazd wyposażony w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych; b) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym: - jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jeden pojazd wyposażony w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych do selektywnego zbierania, c) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 2) Szczegółowe wymagania dotyczące pojazdów: a) pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu, b) konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, c) pojazdy powinny być wyposażone w system: - monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz - czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych, d) pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, e) pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, f) na koniec każdego dnia roboczego, pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, g) pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). 18. Wymagania dla bazy magazynowo - transportowej: 1) baza magazynowo - transportowa powinna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 1 lipca 2009 r.), 2) baza magazynowo - transportowa powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, 3) baza magazynowo - transportowa powinna być usytuowana na terenie gminy Jeziorany, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Jeziorany, 4) teren bazy transportowej powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, 5) baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, d) legalizowaną wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, 6) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, 7) na terenie bazy transportowej powinien znajdować się punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy transportowej, 8) teren bazy magazynowo - transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145, 951, i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21). 19. W ramach wykonywanych usług na Wykonawcę nakłada się dodatkowe obowiązki: a) każdy opróżniony pojemnik na odpady ma zostać odstawiony na miejsce jego posadowienia, b) informowanie Zamawiającego o pozostawionych przy pojemnikach odpadach wielkogabarytowych, zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zużytych oponach oraz zużytych bateriach i akumulatorach - poza terminami zbiórki. Każdy taki fakt pozostawienia dodatkowych odpadów należy dokumentować (oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzna z datą i godziną), i przekazać ją niezwłocznie Zamawiającemu, c) niezwłocznie informować Zamawiającego o nieprawidłowościach związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenach nieruchomości zamieszkałych, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady, brakiem utrzymania pojemników na odpady we właściwym stanie sanitarnym i technicznym, rozbieżnością między deklarowanym sposobem zbierania odpadów, a stanem faktycznym oraz o jakichkolwiek innych utrudnieniach odebrania z nieruchomości odpadów ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, d) każdy pracownik Wykonawcy wykonujący usługę na terenie gminy Jeziorany, ma obowiązek być ubranym w odzież ochronną z widocznym logiem firmy, e) pojemniki będące własnością właścicieli nieruchomości, uszkodzone podczas ich opróżniania przez Wykonawcę, są naprawiane na jego koszt, f) każde uszkodzenie (ogrodzenia, chodnika, osłony śmietnikowej, itp.), w trakcie wykonywania usługi na terenie gminy Jeziorany z winy Wykonawcy, jest przez niego naprawiane lub Wykonawca ponosi koszty jego naprawy, g) usługa nie wykonana w terminie - zgodnie z harmonogramem - z przyczyn losowych, musi niezwłocznie zostać wykonana w możliwie najszybszym czasie. Wykonawca o takim przypadku musi również poinformować Zamawiającego (telefonicznie lub pisemnie), ze wskazaniem terminu realizacji usługi odbioru odpadów, h) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania - a na wniosek właściciela nieruchomości - do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości (za dodatkową opłatą od właściciela nieruchomości, na podstawie zawartej z nim umowy) pojemników na odpady komunalne, na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy pojemniki nie później niż w terminie 2 dni roboczych od złożenia wniosku przez właściciela, i) niezwłocznie po zakończeniu świadczenia usługi, Wykonawca przeprowadza demontaż własnych pojemników, j) Wykonawca zobowiązany jest na każdorazowe żądanie Zamawiającego udostępnić we wskazanym zakresie informacje z systemów GPS dotyczących wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów odbioru odpadów z posesji i wyładunku odpadów. 20. W przypadku złożenia przez właściciela nieruchomości korekty deklaracji w zakresie istotnej zmiany dla Wykonawcy, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia złożenia korekty deklaracji. Wykonawca w ramach obowiązującej umowy zobowiązany jest odebrać odpady z nieruchomości z uwzględnieniem zmian wynikających ze zgłoszenia Zamawiającego. E. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Po podpisaniu umowy, niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. Wykonawca - w terminie 5 dni od daty podpisania umowy - zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), na wszystkie miesiące trwania umowy, który dostarczy właścicielom nieruchomości w formie wydruków, a Zamawiający opublikuje go na stronie internetowej urzędu. Harmonogram na rok 2013 Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 2. Wykonawca jest zobowiązany do rzetelnego prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości z realizowanej usługi. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów z realizacji usługi w danym miesiącu, w formie Miesięcznych zestawień przekazania odpadów zawierających informację o: a. ilości i rodzaju wydanych worków do selektywnego zbierania odpadów, b. masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych w podziale na poszczególne frakcje tj.: - odebrane odpady komunalne niesegregowane zmieszane, - odebrane i zagospodarowane odpady komunalne segregowane, niebezpieczne, wielkogabarytowe w tym: wielomateriałowe i sprzęt AGD i RTV, c. sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. 4. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych płatnościach, w zależności od ilości faktycznie zebranych odpadów. a. Podstawą dokonania płatności będzie doręczenie przez Wykonawcę faktury wraz z Miesięcznym zestawieniem przekazania odpadów. b. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie po zweryfikowaniu przez Zamawiającego faktury przedłożonej przez Wykonawcę. 5. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nowych nieruchomości, które powstaną w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia wszystkich nieruchomości deklarujących selektywną zbiórką odpadów w niezbędne worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Worki na odpady ulegające biodegradacji będą dostarczone do nieruchomości, których właściciel zadeklarował taką potrzebę i dostosowana będzie do indywidualnego zapotrzebowania właściciela nieruchomości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w harmonogramie, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych, wystawionych przed nieruchomością deklarującą selektywną zbiórką odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest również do zbiórki odpadów z koszy ulicznych oraz przystanków autobusowych, jak również odpadów obok pojemników jeśli się takie znajdują. 9. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości deklarującego selektywną zbiórkę odpadów. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości, w tym dokumentację fotograficzną. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych na wniosek Właściciela nieruchomości w zakresie odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Dodatkowe usługi dotyczą transportu odpadów budowlanych i rozbiórkowych do punktu selektywnej zbiórki odpadów i będą wykonywane na indywidualne zlecenie i koszt właściciela nieruchomości. 13. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Jeziorany. 14. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jeziorany, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska) kierując się treścią zawartą w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2011 - 2016. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji: a) zmieszane odpady komunalne b) szkło, c) tworzywa sztuczne, d) metal i opakowania wielomateriałowe, e) papier i tektura, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. F. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem niniejszego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, koniecznych do oceny zakresu realizowanej usługi. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Adres: Gmina Jeziorany, powiat olsztyński - osoba do kontaktu: Egeniusz Chrostowski - tel. 89 539 27 42..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: 1.wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej Gminy Jeziorany w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Jezioran. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp i kopii zaświadczenia o wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej Gminy Jeziorany w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych cyklicznie przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy) - należycie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000 zł., polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, odpowiadające swoim zakresem usłudze, stanowiącej przedmiot przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu usług (zał. nr 5 do siwz) oraz dokumentu/dokumentów potwierdzających, że Wykonawca należycie wykonał i prawidłowo ukończył świadczone usługi. Dokument winien zawierać: miejsce i zakres wykonania usług, wartość przedmiotu zamówienia brutto, datę rozpoczęcie i zakończenia, nazwę Zamawiającego oraz potwierdzenie że usługa została wykonana należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda by Wykonawca dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, tj.: 1.jedną bazą magazynowo - transportową, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 1 lipca 2009 r.) a. usytuowaną na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, b. usytuowaną na terenie gminy Jeziorany, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Jeziorany. 2.dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarkami), w tym: - jednym pojazdem do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jednym pojazdem wyposażonym w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych; 3.dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym: - jednym pojazdem do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jednym pojazdem wyposażonym w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych do selektywnego zbierania, 4.jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dysponowania wymaganym potencjałem technicznym. W celu udowodnienia spełnienia warunku należy złożyć Wykaz potencjału technicznego (zał. nr 6 do siwz) oraz Oświadczenie o posiadaniu jednej bazy magazynowo - transportowej spełniającej wymogi Zamawiającego oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 1 lipca 2009 r.) - według wzoru stanowiącego zał. nr 6a do siwz. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku i wymaganych dokumentów, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia - minimalnie na wartość 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC. Nie złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych cyklicznie przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy) - należycie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000 zł., polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, odpowiadające swoim zakresem usłudze, stanowiącej przedmiot przedmiotowego zamówienia.;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do siwz. 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do siwz. 4.Kopię wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej Gminy Jeziorany w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Jezioran. 5.Wykazu usług - dokument potwierdzający, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych cyklicznie przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy) - należycie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000 zł., polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, odpowiadające swoim zakresem usłudze, stanowiącej przedmiot przedmiotowego zamówienia - potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu w sposób określony w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2) SIWZ. Wykaz musi obejmować informacje wymagane w zał. nr 5 do siwz. Wykaz usług winien zawierać: miejsce i zakres wykonania usług, wartość przedmiotu zamówienia brutto, datę rozpoczęcie i zakończenia, nazwę Zamawiającego oraz potwierdzenie że usługa została wykonana należycie, poprzez załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, tj. protokół odbioru, referencje itp.składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. 1)Wykaz potencjału technicznego którym Wykonawca będzie dysponował, umożliwiający odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, tj.: 1. jedną bazą magazynowo - transportową, spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 1 lipca 2009 r.) a. usytuowaną na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, b. usytuowaną na terenie gminy Jeziorany, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Jeziorany. 2. dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarkami), w tym: - jednym pojazdem do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jednym pojazdem wyposażonym w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych; 3. dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym: - jednym pojazdem do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolnostojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 t.), - jednym pojazdem wyposażonym w system HDS, przystosowany do opróżniania pojemników podziemnych do selektywnego zbierania, 4. jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w sposób określony w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 3b) SIWZ i obejmować informacje wymagane w zał. nr 6 do siwz. 2) Oświadczenie o posiadaniu jednej bazy magazynowo - transportowej spełniającej wymogi Zamawiającego zawarte w Rozdziale 3 pkt D ppkt 18 oraz Rozdziale 5 ust. 1 pkt 3b) SIWZ, oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 1 lipca 2009 r.) - według wzoru stanowiącego zał. nr 6a do siwz. 7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia na wartość co najmniej 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). 8.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do siwz. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Osoby fizyczne, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą pod firmą, składają Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do siwz. 10.W przypadku gdy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. gdy firma Wykonawcy nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 3a do siwz. 11.Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - zał. nr 3b do siwz. 12.Oświadczenie o Podwykonawcach. Do oferty należy załączyć informację o częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonać przy pomocy podwykonawców - zał. nr 8 do siwz. 13.Wniesienie wadium. Do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium stanowiącego jej zabezpieczenie, w wysokości 5 000,00 zł. 14.Formularz cenowy. Należy ustalić ceny jednostkowe za 1 Mg dla odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, wpisać do załączonego do siwz Formularza cenowego - zał. nr 13 i załączyć do oferty. 15.Kalkulacja zamówienia. Należy sporządzić uproszczoną Kalkulację zamówienia w oparciu o ceny jednostkowe i wielkości przedmiotu zamówienia na zał . nr 14 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego na BIP w zakładce Zamówienia Publiczne i w siedzibie Zamawiającego w dni pracy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.