To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99324 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Żabia Wola: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68180-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, krajowy numer identyfikacyjny
75014857800000, ul.
ul. Główna
3,
96321
Żabia Wola, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
046 8578182, 8578224, faks
468 578 181, e-mail
przetargi@zabiawola.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.4.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej polega na systematycznym wykonywaniu robót konserwacyjnych, porządkowych i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu. W zakres zamówienia wchodzi likwidacja spękań poprzecznych podłużnych i siatkowych, ubytków powierzchniowych jezdni i podbudowy, spękań krawędziowych, wypełnienie ubytków i wykruszeń, uzupełnienie kruszywem zaniżonych poboczy, ścięcie trawy oraz usunięcie zakrzaczeń poboczy w celu umożliwienia odpływu wody z jezdni. Wykruszenia i ubytki należy uzupełnić taką samą mieszanką z jakiej wykonana jest nawierzchnia. Zakres rzeczowy dla części I i II 1) Naprawy cząstkowe warstwy nawierzchni jezdni mineralno asfaltową z uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości z uzupełnieniem podbudowy . Zakres zadania obejmuje: ? wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, ? rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, w razie konieczności uzupełnienie warstw podbudowy, ? skropienie lepiszczem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm, usunięcie rumoszu i pozostałości po wykonanych pracach, usuniecie uszkodzonej podbudowy z kruszyw łamanych, ? uszczelnienie mieszanką mineralno-asfaltową rys i spękań powstałych w nawierzchni asfaltowej drogi po uprzednim oczyszczeniu skruszonej warstwy nawierzchni i uzupełnienie ubytków nawierzchni i podbudowy na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 2) Naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi oraz likwidacja spękań poprzecznych, podłużnych i siatkowych. Należy zastosować grys frakcji 2/5 lub w razie potrzeby 5/8 (gryz bazaltowy klasy I gatunek 1) w ilości 8 dm3/m2 i emulsję asfaltową kationową. Zakres zadania obejmuje: ? oczyszczenie uszkodzonych miejsc, ? spryskanie emulsją, ułożenie warstwy grysu , ? zagęszczenie 3) Utrzymanie poboczy. Zakres zadania obejmuje : ? Usunięcie zawyżeń- ścięcie poboczy do poziomu umożliwiającego odpływ wody z jezdni ze spadkiem od 6-8% wraz z wywiezieniem urobku. ? Uzupełnienie zaniżeń poboczy kruszywem w celu ochrony krawędzi drogi przed uszkodzeniami. ? naprawę uszkodzonego oznakowania pionowego w skutek działania osób trzecich lub warunków atmosferycznych: * demontaż zbędnych lub zniszczonych znaków, montaż nowych znaków * odwrócenie na właściwą stronę tarczy znaku lub tablicy, wymiana uchwytów lub śrub od uchwytów, montaż znaku lub tabliczki do słupka, usuwanie naklejek ze znaków oraz ich mycie, * wyprostowanie słupka od znaku, zabetonowanie słupka w sytuacjach awaryjnych, * zabezpieczenie uszkodzonego oznakowania pionowego przed dalszym zniszczeniem i uszkodzeniem, jak również usunięcie części uszkodzonego oznakowania pionowego stanowiących zagrożenie dla pojazdów i pieszych oraz tymczasowe oznakowanie miejsca, 4) Utrzymanie zieleni przydrożnej. Zakres zadania obejmuje dwa razy w roku: ? obustronne wykoszenie poboczy i rowów, usunięcie zakrzaczeń, zarośli oraz gałęzi wrastających w światło drogi a także obkoszenie urządzeń drogowych (znaki i pachołki). * Szerokość wykaszania poboczy będzie uzależniona od potrzeb zamawiającego, ale średnio będzie wynosić 1 metr, natomiast rów będzie wykaszany na całej szerokości. * W miejscach, w których występują utrudnienia m.in. z powodu barier, słupków koszenie należy wykonać ręcznie. * Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. * Na odcinkach, gdzie wykaszanie ma miejsce, skoszoną trawę, zakrzaczenia i zarośla należy wygrabić i usunąć we własnym zakresie. * Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą Wykonawca może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszej SIWZ tylko na jedną wybraną część zamówienia; Część I obejmującą drogi w miejscowości: Osowiec, Józefina, Wycinki Osowskie, Musuły, Władysławów, Żabia Wola, Żelechów, Rumianka, Jastrzębnik, Ojrzanów, Ojrzanów Tow. Kaleń Towarzystwo, Pieńki Zarębskie, Zaręby lub Część II obejmującą drogi w miejscowości: Kaleń, Pieńki Słubickie, Słubica Wieś, Słubica B, Słubica D, SłubicaA, Bieniewiec, Oddział, Skuły, Bartoszówka, Grzegorzewice, Lasek, Grzymek, Petrykozy, Bolesławek,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45100000-1,
45233290-8,
77312000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT171400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 210822.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT189100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 232593.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.