eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY AKCESORIÓW DO APARATÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-04

Kraków: DOSTAWY AKCESORIÓW DO APARATÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 99295 - 2012; data zamieszczenia: 04.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY AKCESORIÓW DO APARATÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 Wiertła do wiertarki ANSPACH L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa nr katalogowy 1 Wiertła jednorazowe do posiadanej przez szpital wiertarki neurochirurgicznej pneumatycznej szybkoobrotowej z kraniotomem firmy ANSPACH(wiertła typu QD 8-4B; QD11-4B;QD8-5B;QD11-5B;QD8-6B;QD11-6B;A-ACR-S;S-1510TD;itp) do końcówek(kątnic,prostnic)-w w wiertarki.Rozmiar i typ zamawianych wierteł w zależności od zapotrzebowania. 33141410-7 Szt. 240 Razem PAKIET NR2 Akcesoria do neuromonitoringu laryngologicznego typu ISIS Inomed L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa nr katalogowy 1 Para elektrod podskórnych SDN ,( dł. 20mm,dł.przewodu 1,2m) wtyczka żeńska 1,5mm czerwona/czarna,produkt sterylny jednorazowy x 10 par 33141410-7 op. 12 2 Trzy elektrody podskórne SDN ,( dł. 15mm,dł.przewodu 1,2m) wtyczka touchproof 1,5mm czerwona czarna zielona, produkt sterylny jednorazowy ,opakowanie zbiorcze 10 kompletów 33141410-7 op. 12 Razem PAKIET NR 3 Akcesoria do nawigacji neurochirurgicznej L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa nr katalogowy 1 Igła BrainPro do stereotaktycznej biopsji mózgu śr. 1,8 x 200mm lub 1.8 x 250mm .Zestaw sterylny ,ogranicznik głębokości ,igła z bocznym otwarciem 10mm,obracająca się wewnętrzna kaniula ,z kolorowymi znacznikami zamknięcia i otwarcia ,strzykawka próżniowa 10cc z zaworem odcinającym ,linijka25cm. 33141410-7 szt 30 2 Sterylne mocowanie BrainPro Access do otworu trepanacyjnego dla otworów śr.10-12,5mm lub 14-16mm oraz prowadnica z samotnacym tytanowym gwintem 33141410-7 szt 30 3 Optyczne markery pasywne do neuronawigacji ,współpracujace z neurnawigacją Sugimetric ,podwójne sterylne opakowanie ,jednorazowe ,bezpieczne zatrzaskowe mocowanie ,różne rodzaje opakowań (w blistrach 5x 1 marker, 3 x 4 markery ,na tackach 12 x 5 markerów ,12 x 1 marker, 12 x 4 markery ) 33141410-7 szt 900 4 Markery PinPoint Fiducial do rejestracji pacjenta w CT i NMR ,średnica 1,27 mm, 30 sztuk w jednorazowym plastikowym podajniku 33141410-7 kpl 52 Razem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, - wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, - zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. - w zakresie przewidzianym we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 Wiertła do wiertarki ANSPACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa nr katalogowy 1 Wiertła jednorazowe do posiadanej przez szpital wiertarki neurochirurgicznej pneumatycznej szybkoobrotowej z kraniotomem firmy ANSPACH(wiertła typu QD 8-4B; QD11-4B;QD8-5B;QD11-5B;QD8-6B;QD11-6B;A-ACR-S;S-1510TD;itp) do końcówek(kątnic,prostnic)-w w wiertarki.Rozmiar i typ zamawianych wierteł w zależności od zapotrzebowania. 33141410-7 Szt. 240 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR2 Akcesoria do neuromonitoringu laryngologicznego typu ISIS Inomed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Para elektrod podskórnych SDN ,( dł. 20mm,dł.przewodu 1,2m) wtyczka żeńska 1,5mm czerwona/czarna,produkt sterylny jednorazowy x 10 par 33141410-7 op. 12 2 Trzy elektrody podskórne SDN ,( dł. 15mm,dł.przewodu 1,2m) wtyczka touchproof 1,5mm czerwona/czarna/zielona, produkt sterylny jednorazowy ,opakowanie zbiorcze 10 kompletów 33141410-7 op. 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 Akcesoria do nawigacji neurochirurgicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU KOD CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa nr katalogowy 1 Igła BrainPro do stereotaktycznej biopsji mózgu śr. 1,8 x 200mm lub 1.8 x 250mm .Zestaw sterylny ,ogranicznik głębokości ,igła z bocznym otwarciem 10mm,obracająca się wewnętrzna kaniula ,z kolorowymi znacznikami zamknięcia i otwarcia ,strzykawka próżniowa 10cc z zaworem odcinającym ,linijka25cm. 33141410-7 szt 30 2 Sterylne mocowanie BrainPro Access do otworu trepanacyjnego dla otworów śr.10-12,5mm lub 14-16mm oraz prowadnica z samotnacym tytanowym gwintem 33141410-7 szt 30 3 Optyczne markery pasywne do neuronawigacji ,współpracujace z neurnawigacją Sugimetric ,podwójne sterylne opakowanie ,jednorazowe ,bezpieczne zatrzaskowe mocowanie ,różne rodzaje opakowań (w blistrach 5x 1 marker, 3 x 4 markery ,na tackach 12 x 5 markerów ,12 x 1 marker, 12 x 4 markery ) 33141410-7 szt 900 4 Markery PinPoint Fiducial do rejestracji pacjenta w CT i NMR ,średnica 1,27 mm, 30 sztuk w jednorazowym plastikowym podajniku 33141410-7 kpl 52 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.