eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ORAZ USŁUGI REKLAMOWE Nr sprawy 21/41/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ORAZ USŁUGI REKLAMOWE Nr sprawy 21/41/2015
Numer ogłoszenia: 99236 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 814 085, faks 261 813 217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ORAZ USŁUGI REKLAMOWE Nr sprawy 21/41/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania i ologowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego n/w materiałów artykułów Część I - Tekstylia z logo AON: czapka z daszkiem - 500 szt. torba drelich w ilości - 550 szt. koszulka T-shirt 150 - 920 szt. plecak/worek nisex - 900 szt., koszulka polo - 145 szt., szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ; Część II- Galanteria skórzana z logo AON: Portfel męski - 100 szt., szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ; Część III- Artykuły piśmiennicze z logo AON : długopis metalowy - 4218 szt. ołówek automatyczny, metalowy - 900 szt. ołówek drewniany z gumką - 2400 szt. pióro wieczna - 100 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ; Część IV- Mobilny nośnik pamięci z logo AON: pendrive 4GB skóra - 200 szt. pendrive 4 GB standard - 175 szt. plastikowy hub z 4 portami USB -100 szt.szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ; Część V- Artykuły promocyjne z logo AON kubek porcelanowy - 448 szt, kubek termiczny - 50 szt. smycz na taśmie - 2450 szt. smycz z zapięciem bezpieczeństwa - 1000 szt. metalowy klip na notatki - 500 szt. zakładka z samoprzylepnymi karteczkami - 500 szt. torba papierowa z uchwytem - 1100 szt. znaczek/przypinka metalowa duży -1250 szt. składana taśma odblaskowa - 100 szt, bidon - 100 szt, reklamówka plastikowa - 2000 szt. gumowa piłka antystresowa - 1000 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1E do SIWZ; Część VI - Metaloplastyka z logo AON: ryngraf - 300 szt. znaczek typu PIN - 1500 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1F do SIWZ; Część VII- Maskotka AON: maskotka mała - 850 szt. maskotka duża - 150 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1G do SIWZ; Część VIII- Usługi w zakresie promocji: Baner reklamowy typu żagiel - 8 szt. stojak reklamowy - 1 szt. baner reklamowy stojący - 12 szt. baner reklamowy zewnętrzny - 25 m2, baner reklamowy wewnętrzny - 2 szt. ścianka reklamowa - 4 szt. opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1H do SIWZ; Część IX- Artykuły papiernicze z logo AON kalendarz mały - 200 szt, kalendarz duży - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1J do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2) składający ofertę musi wykazać, że wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy, których przedmiotem zamówienia była lub jest dostawa: artykułów informacyjno - promocyjnych (przy czym wartość dostawy była/jest nie mniejsza niż: Dla Części I - 20 000,00 zł brutto. Dla Części II - 3 500,00. zł brutto, Dla Części III - 60 000,00 zł brutto Dla Części IV - 6 000,00 zł brutto, Dla Części V - 30 000,00 zł brutto Dla Części VI - 35 000,00 zł brutto Dla Części VII - 17 000,00 zł brutto Dla Części VIII - 3 000,00 zł brutto Dla Części IX - 2 000,00 zł brutto - z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn /należy podać przyczyny/ Wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1, metodą spełnia - nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Obrony Narodowej ul.Generała Chruściela 103 ,00-910 Warszawa blok nr 4 p.128.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210A (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Tekstylia z logo AON:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: czapka z daszkiem - 500 szt. torba drelich w ilości - 550 szt. koszulka T-shirt 150 - 920 szt. plecak/worek nisex - 900 szt., koszulka polo - 145 szt., - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- Galanteria skórzana z logo AON:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części II Portfel męski - 100 szt., - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Artykuły piśmiennicze z logo AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części III długopis metalowy - 4218 szt. ołówek automatyczny, metalowy - 900 szt. ołówek drewniany z gumką - 2400 szt. pióro wieczna - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Mobilny nośnik pamięci z logo AON:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części IV; pendrive 4GB skóra - 200 szt. pendrive 4 GB standard - 175 szt. plastikowy hub z 4 portami USB -100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V- Artykuły promocyjne z logo AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Część V:kubek porcelanowy - 448 szt, kubek termiczny - 50 szt. smycz na taśmie - 2450 szt. smycz z zapięciem bezpieczeństwa - 1000 szt. metalowy klip na notatki - 500 szt. zakładka z samoprzylepnymi karteczkami - 500 szt. torba papierowa z uchwytem - 1100 szt. znaczek/przypinka metalowa duży -1250 szt. składana taśma odblaskowa - 100 szt, bidon - 100 szt, reklamówka plastikowa - 2000 szt. gumowa piłka antystresowa - 1000 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1E do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Metaloplastyka z logo AON:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VI:ryngraf - 300 szt. znaczek typu PIN - 1500 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1F do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII- Maskotka AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VII maskotka mała - 850 szt. maskotka duża - 150 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1G do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII- Usługi w zakresie promocji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VIII Baner reklamowy typu żagiel - 8 szt. stojak reklamowy - 1 szt. baner reklamowy stojący - 12 szt. baner reklamowy zewnętrzny - 25 m2, baner reklamowy wewnętrzny - 2 szt. ścianka reklamowa - 4 szt. - opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1H do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX- Artykuły papiernicze z logo AON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części IX kalendarz mały - 200 szt, kalendarz duży - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1J do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.